Stránka 2 z 6

Napsal: 31.08.2006 19:58
od Ahmed
Tak kulisu jdu menit az za tyden nebo 14 dnu, nejsou money. Spatne se mi radi skoro vsechny rychlosti, ale nektere jdou znatelne hure a s novou spojkou se to spis jeste vice zhorsilo.

Napsal: 02.09.2006 21:04
od Bery
To zase já když řadím například dvojku a trojku tak tam rychlost jako by zapadne, ale přitom de ještě tak centimetr dotáhnout. De zase jenom o zvyk ale už se mi taky párkrát stalo že sem to nedoták a pak ty zoupky chytnul a nebylo to fakt nic příjemného. :oops:

Tuhé řazení opraveno

Napsal: 09.10.2006 21:13
od martan
Tak jsem o tuhém řazení řekl svému mechanikovi, když jsem si k němu dával auto na výměnu kladek. Při zpáteční cestě už šlo řazení zase krásně zlehka :lol: . Prý stačilo jen zvednou tu manžetu co je kolem řadící páky a táhla, kulisu i lanka pořádně prostříknout konkorem.
Na převodovce sundat ten plast. kryt, pod který vedou ta lanka od ř. páky a všechny ty pohyblivé části taky prostříknout a rozhýbat. Jen se mi zhoršila přesnost řazení u trojky a pětky.
Hlavně když řadím ze dvojky na trojku, tak dost často se páka před trojkou zarazí a musím páku místo rovně dopředu , tlačit mírně doprava. Zkoušel jsem to seřídit podle Etzolda, ale nepomohlo to :?

Napsal: 09.10.2006 21:35
od Ahmed
Tak dobre ti to vystrikal, ze to mas jeste horsi 8O

3 a R

Napsal: 09.10.2006 22:09
od KUTY
U mna je najvacsi problem spiatocka a 3-ka. Spiatocku radim tak na 3-krat a z dvojky do 3-ky si clovek musi zvyknut. Ta draha nie je presna...ale asi to bude problem viacerych FF...

Napsal: 09.10.2006 22:10
od martan
No, je pravda, že ta nepřesnost řazení mne docela překvapila a nedovedu si ji vysvětlit, ale dá se na to zvyknout. Určitě je to ale lepší než tam rvát ty rychlosti silou jako předtím. :wink:

Napsal: 09.10.2006 22:25
od foki
jde to dostelovat tam dole na prevodovce

Napsal: 10.10.2006 19:44
od pelen
foki píše:jde to dostelovat tam dole na prevodovce
Ale to se musi auto zvednout a nejdulezitejsi je, vedet na co sahnout, aby se to seridilo k lepsimu a ne jeste vice rozdrbalo. :wink:

Napsal: 10.10.2006 22:11
od martan
Já to zkoušel seřizovat podle Etzolda - zajistit ř. pák trnem na neutrálu, sundat plast kryt na převodovce, odjistit oranžovou pojistku, dolní táhlo nastavit na střed, horní táhlo nadoraz doprava nebo doleva, zajistit oranžovou pojistku a vyndat trn od ř. páky. Bohužel i když jsem to zkoušel dvakrát, nepřesnost řazení je stále stejná.
Pokud znáte jiný způsob poraďte :cry:

Napsal: 26.10.2006 21:53
od martan
Tak ta trojka je čím dál horší :( . Ale je to nepravidelně, tak z 20% tam zapadne krásně hladce, z 20% po překonání mírného odporu a lehkém lupnutí a z 60% pákou opakovaně do něčeho tvrdě narážím a musím s ní hodně lomcovat než ji tam dostanu, většinou mezi tím ztratím rychlost i otáčky a začínám znova od dvojky :twisted: . Začíná to být docela nebezpečné, když se třeba potřebuji rychle zařadit mezi jedoucí auta. Budu s tím muset zajet do servisu, nebo poradí někdo na srazu? :roll:

Napsal: 01.11.2006 22:30
od Vlada
martan píše:Tak ta trojka je čím dál horší :( . Ale je to nepravidelně, tak z 20% tam zapadne krásně hladce, z 20% po překonání mírného odporu a lehkém lupnutí a z 60% pákou opakovaně do něčeho tvrdě narážím a musím s ní hodně lomcovat než ji tam dostanu
Mno nechci strašit, ostatně já jsem jinej případ. Ale měl jsem stejnej problém se řazením 3ky. Až jsem jednou zařadil tak "podivně", že jsem zlomil kolo v převodovce... šla jen 1ka a 2ka... zbytek vůbec, pákou nešlo hnout vůbec do středu natoš doprava. Oprava cca 10 200,- :roll:

Ale myslim, že jen špatným zařazením to nebylo... auto je z dovozu, u mě čtvrt roku.

Napsal: 10.11.2006 09:08
od ihrdlick
Co se týče té zpátečky, tak páka se musí dát skorokolmo vpravo a trošku více potlačit až na doraz. První dny jsem si taky hrál na pana zubaře :evil: a teď už jak po másle !!!

Napsal: 16.12.2007 22:18
od Fokal
Tak oživuju toto staré téma.
Jak začalo chladné počasí, tak jsem začal zase mít problém s řazením. Vždycky ráno když vyjedu a zařadim poprvé dvojku, tak to klade lehce odpor a pak to tam najednou samo lehce skočí, ale přitom to chroupne někde pěkně zespoda, jako kdyby to šlo přes zuby :roll: Takhle to chroupne ještě při 2. - 3. zařazení, pak už je klid, ale pořád tam ta dvojka jde hodně ztuha, že to musim fakt docela rvát. Stejně tak klade větší odpor čtyřka, než ostatní rychlosti.
Snad by pomohla výměna oleje v převodovce, i když vím, že má být náplň doživotní, každopádně 100 tisíc km po městě a 5 let stáří je pro převodovku už relativně zátěž a ten olej už by nemusel fungovat na 100%. Další možnost je vyměnit kulisu řazení.
Když už má fofo tak super řazení, tak si ho chci užívat naplno :) . Budu vám moc vděčný za každou radu nebo postřeh :wink:

Napsal: 17.12.2007 12:25
od martinsk
Ja mám vždy ráno alebo keď fofo dlhšie stojí problém so spiatočkou, najprv musím zaradiť inú rýchlosť až potom spiatočku. Manželka kým som jej to neporadil ju tam rvala dvoma rukami. Objavili sa to len teraz pri chladnom počasí.

Napsal: 17.12.2007 15:22
od abe
Ahoj, já jsem měl taky problém se řazením hlavně v zimně.Jak byl motor na druhý den studeny, tak jsem měl problém zařadit jedničku nebo zpátečku.No a ostatní rychlosti staly taky pěkně za prt :cry: Říkal jsem to p.Dudíkovy z Kravař a on na to řek (jestli jsem to správně pochopil), že je nějaká hřídel rezavá a špinavá(v zimě ta špína zatuhla).Musel rozhodit motor s převodovkou, jak se mění spojka, tam je taková hřídel, kterou vyčistil a promazal a od té doby bez problému l :D