tuhé řazení

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 31.08.2006 19:58

Tak kulisu jdu menit az za tyden nebo 14 dnu, nejsou money. Spatne se mi radi skoro vsechny rychlosti, ale nektere jdou znatelne hure a s novou spojkou se to spis jeste vice zhorsilo.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
Bery
Junior
Junior
Příspěvky: 305
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Bery » 02.09.2006 21:04

To zase já když řadím například dvojku a trojku tak tam rychlost jako by zapadne, ale přitom de ještě tak centimetr dotáhnout. De zase jenom o zvyk ale už se mi taky párkrát stalo že sem to nedoták a pak ty zoupky chytnul a nebylo to fakt nic příjemného. :oops:
Fíkus 2.0 :) 16v :) 130Ps ( momentálně trochu přidřenej motor,tak to moc nejede:( )
Jsem tlustej!!!
Protože nejsem línej se nažrat!!!

Uživatelský avatar
martan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha Hostivař

Tuhé řazení opraveno

Příspěvek od martan » 09.10.2006 21:13

Tak jsem o tuhém řazení řekl svému mechanikovi, když jsem si k němu dával auto na výměnu kladek. Při zpáteční cestě už šlo řazení zase krásně zlehka :lol: . Prý stačilo jen zvednou tu manžetu co je kolem řadící páky a táhla, kulisu i lanka pořádně prostříknout konkorem.
Na převodovce sundat ten plast. kryt, pod který vedou ta lanka od ř. páky a všechny ty pohyblivé části taky prostříknout a rozhýbat. Jen se mi zhoršila přesnost řazení u trojky a pětky.
Hlavně když řadím ze dvojky na trojku, tak dost často se páka před trojkou zarazí a musím páku místo rovně dopředu , tlačit mírně doprava. Zkoušel jsem to seřídit podle Etzolda, ale nepomohlo to :?
Ford Focus Combi 1.0 - 92 kW ecoboost, r.v. 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 09.10.2006 21:35

Tak dobre ti to vystrikal, ze to mas jeste horsi 8O
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

KUTY

3 a R

Příspěvek od KUTY » 09.10.2006 22:09

U mna je najvacsi problem spiatocka a 3-ka. Spiatocku radim tak na 3-krat a z dvojky do 3-ky si clovek musi zvyknut. Ta draha nie je presna...ale asi to bude problem viacerych FF...

Uživatelský avatar
martan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha Hostivař

Příspěvek od martan » 09.10.2006 22:10

No, je pravda, že ta nepřesnost řazení mne docela překvapila a nedovedu si ji vysvětlit, ale dá se na to zvyknout. Určitě je to ale lepší než tam rvát ty rychlosti silou jako předtím. :wink:
Ford Focus Combi 1.0 - 92 kW ecoboost, r.v. 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od foki » 09.10.2006 22:25

jde to dostelovat tam dole na prevodovce
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 10.10.2006 19:44

foki píše:jde to dostelovat tam dole na prevodovce
Ale to se musi auto zvednout a nejdulezitejsi je, vedet na co sahnout, aby se to seridilo k lepsimu a ne jeste vice rozdrbalo. :wink:
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
martan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha Hostivař

Příspěvek od martan » 10.10.2006 22:11

Já to zkoušel seřizovat podle Etzolda - zajistit ř. pák trnem na neutrálu, sundat plast kryt na převodovce, odjistit oranžovou pojistku, dolní táhlo nastavit na střed, horní táhlo nadoraz doprava nebo doleva, zajistit oranžovou pojistku a vyndat trn od ř. páky. Bohužel i když jsem to zkoušel dvakrát, nepřesnost řazení je stále stejná.
Pokud znáte jiný způsob poraďte :cry:
Ford Focus Combi 1.0 - 92 kW ecoboost, r.v. 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
martan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 62
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha Hostivař

Příspěvek od martan » 26.10.2006 21:53

Tak ta trojka je čím dál horší :( . Ale je to nepravidelně, tak z 20% tam zapadne krásně hladce, z 20% po překonání mírného odporu a lehkém lupnutí a z 60% pákou opakovaně do něčeho tvrdě narážím a musím s ní hodně lomcovat než ji tam dostanu, většinou mezi tím ztratím rychlost i otáčky a začínám znova od dvojky :twisted: . Začíná to být docela nebezpečné, když se třeba potřebuji rychle zařadit mezi jedoucí auta. Budu s tím muset zajet do servisu, nebo poradí někdo na srazu? :roll:
Ford Focus Combi 1.0 - 92 kW ecoboost, r.v. 2012
Obrázek

Uživatelský avatar
Vlada
Nováček
Nováček
Příspěvky: 131
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Sokolov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vlada » 01.11.2006 22:30

martan píše:Tak ta trojka je čím dál horší :( . Ale je to nepravidelně, tak z 20% tam zapadne krásně hladce, z 20% po překonání mírného odporu a lehkém lupnutí a z 60% pákou opakovaně do něčeho tvrdě narážím a musím s ní hodně lomcovat než ji tam dostanu
Mno nechci strašit, ostatně já jsem jinej případ. Ale měl jsem stejnej problém se řazením 3ky. Až jsem jednou zařadil tak "podivně", že jsem zlomil kolo v převodovce... šla jen 1ka a 2ka... zbytek vůbec, pákou nešlo hnout vůbec do středu natoš doprava. Oprava cca 10 200,- :roll:

Ale myslim, že jen špatným zařazením to nebylo... auto je z dovozu, u mě čtvrt roku.
FOCUS 1.6i 16V 74kW 1999 5-dv. GHIA RED PEPPER
Obrázek

Mondeo 2.0 TDCI 96KW kombi, 2004, Ghia, Tonic - nejporuchovější auto v rodině :/
Obrázek

Uživatelský avatar
ihrdlick
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2046
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ihrdlick » 10.11.2006 09:08

Co se týče té zpátečky, tak páka se musí dát skorokolmo vpravo a trošku více potlačit až na doraz. První dny jsem si taky hrál na pana zubaře :evil: a teď už jak po másle !!!
Obrázek
1.6i 2000*Facelift*16"*EA*DIGI KLIMA*BC*PA

Uživatelský avatar
Fokal
.
.
Příspěvky: 3876
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fokal » 16.12.2007 22:18

Tak oživuju toto staré téma.
Jak začalo chladné počasí, tak jsem začal zase mít problém s řazením. Vždycky ráno když vyjedu a zařadim poprvé dvojku, tak to klade lehce odpor a pak to tam najednou samo lehce skočí, ale přitom to chroupne někde pěkně zespoda, jako kdyby to šlo přes zuby :roll: Takhle to chroupne ještě při 2. - 3. zařazení, pak už je klid, ale pořád tam ta dvojka jde hodně ztuha, že to musim fakt docela rvát. Stejně tak klade větší odpor čtyřka, než ostatní rychlosti.
Snad by pomohla výměna oleje v převodovce, i když vím, že má být náplň doživotní, každopádně 100 tisíc km po městě a 5 let stáří je pro převodovku už relativně zátěž a ten olej už by nemusel fungovat na 100%. Další možnost je vyměnit kulisu řazení.
Když už má fofo tak super řazení, tak si ho chci užívat naplno :) . Budu vám moc vděčný za každou radu nebo postřeh :wink:
ST150

Uživatelský avatar
martinsk
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 554
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Liesek-Orava-Slovensko

Příspěvek od martinsk » 17.12.2007 12:25

Ja mám vždy ráno alebo keď fofo dlhšie stojí problém so spiatočkou, najprv musím zaradiť inú rýchlosť až potom spiatočku. Manželka kým som jej to neporadil ju tam rvala dvoma rukami. Objavili sa to len teraz pri chladnom počasí.
Focus combi, TDCi, 6/2004, 85 kW,Ghia, Machine Silver   Obrázek

Uživatelský avatar
abe
Junior
Junior
Příspěvky: 201
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od abe » 17.12.2007 15:22

Ahoj, já jsem měl taky problém se řazením hlavně v zimně.Jak byl motor na druhý den studeny, tak jsem měl problém zařadit jedničku nebo zpátečku.No a ostatní rychlosti staly taky pěkně za prt :cry: Říkal jsem to p.Dudíkovy z Kravař a on na to řek (jestli jsem to správně pochopil), že je nějaká hřídel rezavá a špinavá(v zimě ta špína zatuhla).Musel rozhodit motor s převodovkou, jak se mění spojka, tam je taková hřídel, kterou vyčistil a promazal a od té doby bez problému l :D
1.8 TDci combi r.v.12/2002 sřibrné COMBI Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti