Stránka 2 z 2

Re: Problém při startování

Napsal: 21.04.2009 06:23
od Petrucianni
Proč do toho leješ benzín, na který ten motor není stavěný? Dej tam raději V-power 95ku. A dej ho do téměř vyjeté nádrže. Na druhou stranu je to jen marketing, žádné palivo není tak zázračné, aby ti "vyléčilo" auto. Takže bude třeba hledat pravou příčinu problému.

Re: Problém při startování

Napsal: 21.04.2009 13:23
od Kroco02
Proc by na nej nebyl staveny, uz jednou jsem to tam nalili a jelo to dobre, hlavne v ostrem stoupani byl poznat rozdil..Mam vyjeto pulku nadrze a startovaní je porad stejne, nekdy chytne hned, nekdy az po chvili.. Mozna by to chtelo nejakeho chemika, ci fyzika, jak je to s benzinem jako s kapalinou, jestli pri zvysujici teplote nejakym zpusobem nemeni sve chovani..

Re: Problém při startování

Napsal: 21.04.2009 13:37
od krtecek1910
NAzdarek,
ja mam podobny problem,a le trochu jiny. Cas od casu se mi stane, ze kdyz nekam jedu (jedno jak daleko) a motor se mi zahreje, pak ho nekde chcipnu a behem cvhilky chci nstartovat, tak mi obcas chyta bud dele, nebo na po druhe... Ale cim to je vazne nevim :) ale nestane se to za studena, pouze kdyz motor zahreju, zastavim, vypnu motor a trebas za 5 minut chci zase odjet....

Re: Problém při startování

Napsal: 21.04.2009 17:22
od daneczek
jak vidím, tak problém nemám jen já. je ale škoda, že na diagnostice se na to nepřišlo a v servise auto startovalo jak na potvoru normálně.

Re: Problém při startování

Napsal: 21.04.2009 22:29
od Petrucianni

Re: Problém při startování

Napsal: 21.04.2009 22:41
od Kroco02
Jj, tak sem si to precetl, asi je pravda, že výhodnější je tankovat 98, pro kterou by měla mít řídící jednotka mapy, subjektivně ale musim potvrdit, ze poznat to je a podle vseho se to projevi i na spotrebe..uvidim po vikendu..
Skonceme se ale venovat OT a radsi zkusme zjistit proc to v horku nechyta hned..nikdo neprisel s rozumnym vysvetlenim..

Re: Problém při startování

Napsal: 22.04.2009 06:21
od daneczek
přesně tak, děkuji za usměrnění otázky. problém kvality benzínu se řeší na jiném místě.

Re: Problém při startování

Napsal: 22.04.2009 14:19
od Rado
Mám stejný problém se startováním. Už mám za sebou testování různého benzínu od různých značek, nic nepomohlo. V Caretnu v Brně na diagnostice nic nenašli . Podle toho co píšou v Etzoldovi , tak by to mohlo být čidlo teploty v hlavě válců (737,-Kč), nebo čidlo teploty nasávaného vzduchu (2000,-Kč) . Ještě mě taky napadlo relé palivového čerpadla . Zatím jsem ještě nic nekoupil a nezkoušel, takže nemůžu říct zkušenost s výměnou. Berte to jako takovou teoretickou radu .

Re: Problém při startování

Napsal: 22.04.2009 18:38
od Stehnak
Co jeste trebas neco s volnobeznym ventylem :?:
Jak jsem psal, jednou jsem dbrnul na plyn a chytlo to i v momentu kdy bylo jasne ze to normalne nechyta...

Re: Problém při startování

Napsal: 26.04.2009 08:09
od daneczek
ono zase šlapat při startování na plyn, byť jemně není to pravé ořechové, ne?

Re: Problém při startování

Napsal: 27.04.2009 07:55
od krtecek1910
Kdyz si proctes manual k fofu, tk to nekde dokonce uvadej ze pokud nemuzes nastartovat mas stalcit plyn do urcite polohy....

Re: Problém při startování

Napsal: 27.04.2009 13:01
od Kroco02
S plynem to chyta krasne, bez nej uz je to horsi..jeste chci zkusit, pred vypnutim motoru mirne seslapnout plyn, asi tak, jak to delaji v zavodacich, ale vzdycky na to zapomenu 8)

Re: Problém při startování

Napsal: 27.04.2009 13:32
od PetrAT
krtecek1910 píše:NAzdarek,
ja mam podobny problem,a le trochu jiny. Cas od casu se mi stane, ze kdyz nekam jedu (jedno jak daleko) a motor se mi zahreje, pak ho nekde chcipnu a behem cvhilky chci nstartovat, tak mi obcas chyta bud dele, nebo na po druhe... Ale cim to je vazne nevim :) ale nestane se to za studena, pouze kdyz motor zahreju, zastavim, vypnu motor a trebas za 5 minut chci zase odjet....
to dělá i nový FF.
Připadá mi jako by se čidlo nedokázalo rozhodnout co se sytičem. Na 2, nebo 3tí startování to chytne.

Re: Problém při startování

Napsal: 29.04.2009 19:32
od pelen
Stara pravda byla:
nechyta studene = chuda smes
nechyta teple = bohata smes