Červená kontrolka na přístrojovce FFII
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
proč má vybitou baterii to je nějakej ležák z bazaru jestli je chtěj slevu ,kolik má auto najeto ??? podívej se na originál TP trvej že ho chceš vidět pravděpodobně to bude služební auto ne první majitel ,když nastartuješ z výfuku nesmí jít žádný kouř ,chod bude jasný a prvidelný ,pak to vyvezeš a pořádně protáhněš jestli turbo nepíská
K tomu taky potřebuješ pořádně auto zahřát což ti stejně nedovolí ten prodejce ujet ,předpokládám a další prohlídka a diagnostika u Fordu nekupuješ lízátko ale auto za 200klacků předpokládám že karoserii máš prohlídlou ,že vše lícuje jak má ,nosníky sou neporušené
chladič neni opravovaný a taky neni uplně nový ,Volant a pedály to samé servisku si nech ukázat a zavolejsi do toho servisu i kdyby byl v německu jestli to auto tam někdy bylo na dálku se blbě radí ,ale se pořádně to projeď 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- kveton
- Nováček

- Příspěvky: 66
- Registrován: 26.02.2009 07:43
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
Karoserie se zdá být v pohodě, auto jsem obešl asi stokrát a všechny spáry stejný, lak stejný, sváry v pohodě, ještě se kouknu na rampě na spodek.
Ještě jsem s tim nejel, ale určitě vyzkoušim jestli netáhne na stranu a motor ten uvidim, kultivovanej chod poznám a na turbo si dám bacha. Výfuk očuchám, ale má to filtr pevnejch částic (nevim jak se to u fordu jmenuje), tak by to kouřit nemělo.
Najetý kilometry nejsou vůbec důležitý, důležitější je stav auta a jak se o to kdo staral. Když je člověk prase, tak má auto v háji za 100 tisíc. Na svý 406ce mám 350 tisíc a vůbec to na autě neni znát...
Uvidíme, za chvilku tam jedu ..
Ještě jsem s tim nejel, ale určitě vyzkoušim jestli netáhne na stranu a motor ten uvidim, kultivovanej chod poznám a na turbo si dám bacha. Výfuk očuchám, ale má to filtr pevnejch částic (nevim jak se to u fordu jmenuje), tak by to kouřit nemělo.
Najetý kilometry nejsou vůbec důležitý, důležitější je stav auta a jak se o to kdo staral. Když je člověk prase, tak má auto v háji za 100 tisíc. Na svý 406ce mám 350 tisíc a vůbec to na autě neni znát...
Uvidíme, za chvilku tam jedu ..
Ford Focus II hatchbag Sport 2,0 TDCi 100kW 6/2005
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
sou vstřiky sou omezený životností takže to bude mět aspoň 100.000km pač s timhle motorem by to prodával jen blázen nejetý nebo to je po ráně a pak je možná že kilometry sedí asi jako u mě takže tohle nebude mět původní gumy z toho roku 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- kveton
- Nováček

- Příspěvky: 66
- Registrován: 26.02.2009 07:43
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
Tak jsem se byl podívat na auto a super!!
Km asi seděj, má to 123 tisíc a servisku.
Nějakej ťukanec tam asi byl taky, ale auto nikam netáhne ani při brzdění.
Motor s tim autem fakt cvičí, jede to jak blázen, tak snad se s tim naučíme jezdit.
Vypadá to, že ho o víkendu koupíme, ještě se pokusim poptat ve Fordu
Km asi seděj, má to 123 tisíc a servisku.
Nějakej ťukanec tam asi byl taky, ale auto nikam netáhne ani při brzdění.
Motor s tim autem fakt cvičí, jede to jak blázen, tak snad se s tim naučíme jezdit.
Vypadá to, že ho o víkendu koupíme, ještě se pokusim poptat ve Fordu
Ford Focus II hatchbag Sport 2,0 TDCi 100kW 6/2005
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
DPF se mění ve 120000km nebo doplňuje aditivum bych to ověřil že to vykešuješ
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- kveton
- Nováček

- Příspěvky: 66
- Registrován: 26.02.2009 07:43
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
jeětě mě napadá, jestli tam DPF oprvadu je, koukal jsem, že se dělali 2,0 TDCi i bez DPF, snad podle vinka, zkusim pohledat
Ford Focus II hatchbag Sport 2,0 TDCi 100kW 6/2005
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
to je pravda sem myslel že to výš má to euro IV 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- kveton
- Nováček

- Příspěvky: 66
- Registrován: 26.02.2009 07:43
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
popravdě jsem se na to ani nepodíval, žil jsem s tim, že to DPF má a na euro jsem se nedíval, určitě bude III a vyšší
byl jsem pod autem, tak kdybych věděl jak to vypadá u Fordu ...
Byl tam uprostřed dlouhej válec, ale ne přepůlenej jako u Peugeota s FAP
byl jsem pod autem, tak kdybych věděl jak to vypadá u Fordu ...
Byl tam uprostřed dlouhej válec, ale ne přepůlenej jako u Peugeota s FAP
Ford Focus II hatchbag Sport 2,0 TDCi 100kW 6/2005
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
III bez filtru IV s DPF
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- kveton
- Nováček

- Příspěvky: 66
- Registrován: 26.02.2009 07:43
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
jj, to už jsem taky našel, zítra se na to podívám. Myslim, že to ale nezmění naše rozhodnutí.
Mám teď Peugeot 406 s FAP filtrem (stejný jako DPF) a strašnávýhoda je, že to nezačoudí jako traktory v převlečení za TDi a to se mi na tom líbí
Na druhou stranu jsou s tím jen problémy, kdyby to bylo jen o výměně DPF a dolití EOLYSU, tak OK, ale ...
Mám teď Peugeot 406 s FAP filtrem (stejný jako DPF) a strašnávýhoda je, že to nezačoudí jako traktory v převlečení za TDi a to se mi na tom líbí
Na druhou stranu jsou s tím jen problémy, kdyby to bylo jen o výměně DPF a dolití EOLYSU, tak OK, ale ...
Ford Focus II hatchbag Sport 2,0 TDCi 100kW 6/2005
- tomason
- Test driver

- Příspěvky: 4248
- Registrován: 02.03.2008 13:00
- Bydliště: Praha na půl
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
já ho nemám a sem tuze rád tuze rád a taky nečoudí vyzkoušeno přeju ti šťastnou ruku vidim že tě Focus chytil za srdce 
byl focus 2005 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
je Focus 2008 1.8TDCI
- kveton
- Nováček

- Příspěvky: 66
- Registrován: 26.02.2009 07:43
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
jj, chytil ...
díky
díky
Ford Focus II hatchbag Sport 2,0 TDCi 100kW 6/2005
- kveton
- Nováček

- Příspěvky: 66
- Registrován: 26.02.2009 07:43
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
Tak auto je doma a k mmu potěšení je to Euro III 
Ford Focus II hatchbag Sport 2,0 TDCi 100kW 6/2005
-
stary_bobr
- Nováček

- Příspěvky: 2
- Registrován: 16.09.2008 23:12
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
Červené světýlko vedle "0" tachometru je kontrolka teploměru. Pod 4°C svítí žlutě, pod 0°C červeně. A při poklesu pod některou z uvedených teplot to pípá.
Starý Bobr
Starý Bobr
- alexino
- Zkušený

- Příspěvky: 1439
- Registrován: 22.10.2008 11:57
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Červená kontrolka na přístrojovce FFII
kveton tak blahopreju a co to teda konkretne je? 
"Evžen" Ford Focus II kombi r.2006, 1.8 TDCi, deep navy blue


Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113

Galerie:
https://forum.ford-focus.cz/viewtopic.php?f=97&t=12113
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

