1.6 16V

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Uživatelský avatar
killerhammer
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5140
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Banská Bystrica / Slovensko

Re: 1.6 16V

Příspěvek od killerhammer » 26.12.2008 18:12

to vyslo lucoviST, 232k + krasny priebeh krutiaku. mal vzduchovy KN filter a nacapovane v-power racing.
btw, chalan z profituning.sk co nam meral auta na brzde vtedy hovoril, ze merali nejake audi, tiez okolo 200k a sa nevedeli dostat na papierovy vykon, mal -20k stale po merani a pomohlo mu az ked nalial do auta v-power racing, potom dostal papierovy vysledok, predtym tam mal beznu 95-tku :idea:
lenze tam sa asi jednalo o vw 2.0 tfsi, ktory ma aj v papieroch uvedene, ze potrebuje min 98 oktanovy benzin
Ford Explorer 3.0 PHEV, Platinum 2024, 336kW, Silver Obrázek
bolo: Ford Mondeo Wagon MK4 2.5T BusinessX 2009, 162kW, Hypnotic Silver Obrázek

Uživatelský avatar
maxo111
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1039
Registrován: 23.10.2008 18:53
Bydliště: BB, BA
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 16V

Příspěvek od maxo111 » 26.12.2008 18:22

Minule som niekde cital ze treba tankovat benzin s oktanovym cislom predpisanym vyrobcom. Cize ked je motor "stavany" na 95 oktanov - tankovat 95 oktanovy benzin. Benzin s nizsim oktanovym cislom chod motora zhorsi a tankovanie benzinu vyssieho oktanoveho cisla su zase peniaze vyhodene do luftu. Ked tak si priplatit za extra aditiva (V-power resp. Carrera). Jasne ze ked je pre STcko urceny 98 oktanovy benzin a shell ma v ponuke len 100 oktanovy V-power racing tak to s nim pojde lepsie ako s 95kou ...

EDIT: konkretne to bolo tu http://oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=28 prispevky Yper, Raptor.1 a dalsie
Focus II. Tournier 1.8 TDCi, 2010

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: davisvo a 3 hosti