Stránka 2 z 4

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 28.08.2009 20:58
od Kubino
ale tak k téme o turbu aj mne tam strašne chýba...predtým som mal dtci 85kw a ten rozdiel je cítiť.

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 29.08.2009 00:00
od MartyBartos
Kubino píše:Tých 305ps by zneužíval každý :lol: Bohato stačí starší Rs s 215 ps 8) Veru je to riadne delo ten nový ale môjmu oku bude ladiť vždy starši (tým ho nechcem uraziť :D ) RS!
jj, každého názor, tím, že i já vlastním starší model Focuse se též přikláním ke staršímu vzhledu, ale dost už o tom, jak jsi říkal, zpět k původnímu tématu... :wink:

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 30.08.2009 11:06
od Kubino
Takže, je alebo nieje to turbo reálne,či jediná možnosť je to iba chipnuť či aj to je zbytočné ?

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 30.08.2009 11:20
od cr4sh3r87
Reálné je všecko, otázkou je kolik do toho chceš vrazit peněz. Věc další, že se to vůbec nevyplatí, protože za ty prachy by jsi měl stejnej výkon v jiným autě, ale tady aspoň budeš mít něco co skoro nikdo nemá.

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 30.08.2009 17:04
od MartyBartos
Kubino píše:Takže, je alebo nieje to turbo reálne,či jediná možnosť je to iba chipnuť či aj to je zbytočné ?
Já co jsem slyšel, tak to chipování se může, ale taky nemusí moc dobře povédst (vyplatit) a vydrží třeba jen na 100 000 km, mě od toho lidi odrazovali, že mi můžou chipováním rozjebat mozek auta :!: :!: :!: Zkus vstřiky, nebo vlačku :!:

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 08.08.2010 20:55
od atm ff
jj

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 09.08.2010 13:49
od pbjun
Legalne nelze... Lze motorizaci vymenit za slabsi ktera se do auta davala - tozn ty nejmin 1,4 s tim ze musis zachovat palivo - u tebe benzin... A nebo lze zamenit o kubaturu vys - tozn u tebe 2,0 benzin. Stoji to cca 2tis u forda plus litani a prepisy v TP... Kup jine auto...

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 14.08.2010 13:00
od Luuker
Jo turbo vyjde komplet na tolik,že za to bys měl STčko.

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 14.08.2010 16:27
od petulak

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 14.08.2010 21:14
od Takeshi
je to blbost dávat do atmosfery turbo,motor na to neni stavěnej a odladění tě bude stát plno nervů a času,taky jsem byl mladej a chtěl jsem to takhle řešit,zůstal jsem naštěstí jen u známýho setupu sání čip výfuk :D

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 24.01.2011 20:11
od willy
Přídám si. :D
Taky jsem to rozebíral, ale pokud nechceš měnit motory jako na běžícím pásu.. i po úpravách ti nevydrží blok motoru. Je to stavěný na jiný tlaky.
Musel bys dávat všechno kovaný - jen pro představu jeden válec (hlavice pístu kovaný titan - cca 2.650kč, kroužky ze slitiny wolfram/vanad - 500kč, čep hlavice pístu - 450kč, ojnice - cca 1500, klikovka - cca 8.000kč, k tomu musíš koupit ventil - 270kč x počet na jeden válec, pružinku pod ventil - 340kč x počet na jeden válec)... Krom klikovky, jsou to ceny na jeden válec, nebo kus. :D
Na 1.8 v 16ventil by to vyšlo na necelých 38.200 kč a to bez práce.
Ceny čerpány z ze stránek Central Florida Motorsport - ODKAZ
Nemám započítané turbo, ale když se podíváš na nějaké repasované, tak je to cena kolem 8mi tis. Kč. Nevím, kolik by tě přišlo origo, ale počítejme z cenou kolem 35.tis.kč. Spasování výfuku z nerezové ocely - cca 150kč/bm (nevím kolik přesně by byla potřeba) a svařování. ;) Protože svody budou na zakázku a atip, tak klidně i 10 -15 tis.kč. K tomu mezichladič - do 5.000kč, vedení mazání pro turbo - z vraku nějakýho TDDička - 1.000kč a nějaký instalační materiál.
Sečteno___________ cca 95.000kč

Si myslím, že za to bys měl Cougara, kde ten výkon je někde jinde. S 2,4l 6V a je tam 145kW a ještě by ti zbylo tak cca 20tis.kč. ;) Nebo můžeš došetřit dalších 50sát tis. a máš ST170tku. :nazdravi:

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 24.01.2011 21:00
od cr4sh3r87
No tohle jsou extremy co tu resite. Po tehle uprave co je vypsano vyse, by ten motor vydrzel i 400hp. Blok s blokguardem by to mel vydrzet. Svody potreba jiny nejsou, jen je potreba udelat jinej downpipe. A srovnavat to pak s ST a podobnyma nema smysl. Samo ze by tenhle projekt sel udelat i levnejc, vzdycky zalezi na ocekavanym vykone. Ale 110kw vydrzi i serie a projekt by to byl tak za 35tkc. Horsi to je s prevodovkou...

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 24.01.2011 22:40
od Takeshi
a brzdy

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 25.01.2011 08:50
od cr4sh3r87
V brzdach naopak nevidim zadnej problem v dnesni dobe. Je spousta variant upgradu brzd. Pocinaje pouzitim zavodnich smesi na oblozeni, upgradem z ST nebo RS, nebo koupenim kitu od XYZ.

Takovej upgrade vyjde do 30tkc od xyz a brzdnej ucinek pak bude vyhovujici i na okruhy.

Prevodovka uz je pak drazsi, hlavne nejde jen tak zamenit z jinyho auta.

Re: turbo do FFI 1.8 16v

Napsal: 25.01.2011 13:11
od pkadecka
NEJrychlejší, NEJjednodušší a NEJlevnější pro zvýšení výkonu je IMHO koupit jiný auto. Ovšem jestli máš auto jako koníčka a baví tě se v tom vrtam, nevíš co s prachama a nepotřebuješ s ním jezdit, tak se v něm klidně hrab, kutil Tim si taky stavěl auto šroubek po šroubku ba po matičce a jaký pěkný mu z toho nakonec vyšlo ;-)