Stránka 98 z 202
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 10.03.2012 19:03
od postak
Takže hlásím se sem s prvním příspěvkem. Asi bych možná našel odpovědi na moje otázky, ale zeptám se znova, jelikož vlákno má už 96stran
1. Mám ff2 před fl, v kufru vozím rezervu 195/65/15 a kolem ní jsou takové ty dva polystyreny kolem dokola, kde mám uloženo věcí. Viděl jsem focusy2 co mají větší kufr právě díky tomu, že mají menší rezervu a ty polystyreny tam nemají. Já je vítám a využil bych tuhle pořádnou ďouru na nádrž.
Moje otázka tedy směřuje, co s rezervou. Dá se do velkého TP zapsat bez rezervy a jezdit jen s opravárenskou sadou

Dovoluje to oficiálně Ford pro ff2?
2. Jak je to s motorem 1.6 74kW od yamahy ve ff2

Je tento motor na přestavbu vhodný nebo má nějaké mouchy
3. Jaký systém případně použít

Má někdo z místních zkušenosti
s touto firmou
Možná mě časem ještě něco napadne.

Za případné odpovědi všem děkuji

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 10.03.2012 19:28
od postak
A znáte někdy
tuto firmu 
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 10.03.2012 20:57
od jimm
Na dotaz jestli můžeš vozit lep.sadu,tak můžeš místo rezervy,v techničáku budeš mít akorád napsáno alt.palivo lpg,jinak nic o rezervě se do techn. nepíše.Na dotaz firmy lpg montující elpigaz vím že mají zastoupení systému lpg od firmy elpigaz.Mají je zapsaný jako montážní firma která dělá jejich systém elpigaz.

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 10.03.2012 22:53
od el_Barto
Pokud by se ti chtelo, tak ja si nechal montovat v autovoznicka a spokojenost.
jinak ten motor je pry nachylny na zaklepani ventilu, ale v zasade jsem moc pripadu nenasel na netu kdy by se to fakt stalo.
Muzes si namontovat primazavani, ale za napln zaplatis vic nez za pripadnou opravu. Muzes sledovat vule ventilu, ale opet zaplatis vic za to serizovani nez za opravu.
Elpigas umi privstrik benzinu pri vyssim zatizeni, coz by to melo samo o sobe dost eliminovat. Ja mam najeto 25 tis a zatim velka spokojenost, doufam ze to tak bude i dal ...
Co se tyce rezervy, vozim dojezdovku v kufru, misto rezervy amm 44litru nadrz s tim ze tam nacepuju 42litru. Upraveny plovak.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 11.03.2012 00:42
od milan26
Klvys píše:Co si to vybíráš za pumpu? ted jsem nasel blizko mě pumpu a tnakuju za 16,20kč

Já jezdim Jesenice

Barrandov

Jesenice a todle je aspoň podle mě trochu kvalitní čerpačka a hlavně dá se říci cestou ...
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 11.03.2012 19:22
od postak
el_Barto píše:Pokud by se ti chtelo, tak ja si nechal montovat v autovoznicka a spokojenost.
jinak ten motor je pry nachylny na zaklepani ventilu, ale v zasade jsem moc pripadu nenasel na netu kdy by se to fakt stalo.
Muzes si namontovat primazavani, ale za napln zaplatis vic nez za pripadnou opravu. Muzes sledovat vule ventilu, ale opet zaplatis vic za to serizovani nez za opravu.
Elpigas umi privstrik benzinu pri vyssim zatizeni, coz by to melo samo o sobe dost eliminovat. Ja mam najeto 25 tis a zatim velka spokojenost, doufam ze to tak bude i dal ...
Co se tyce rezervy, vozim dojezdovku v kufru, misto rezervy amm 44litru nadrz s tim ze tam nacepuju 42litru. Upraveny plovak.
Náchylný na zaklepání ventilů

To se stane kdy

Když podtočíš motor

Např. na 3.r.s. jedeš 20km/h a šlápneš na to
Takže obecně vzato Elpigas bys mi doporučil

Jestli jsem četl dobře, tak ho podle všeho máš. No dneska jsem to řešil se ženou, tak jen musím najít nějaký spolehlivý systém a hlavně firmu na severní moravě, nejlépe okolí Frýdku Místku nebo max. Ostrava

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 11.03.2012 19:42
od VH123
el_Barto píše:jinak ten motor je pry nachylny na zaklepani ventilu, ale v zasade jsem moc pripadu nenasel na netu kdy by se to fakt stalo.
Kontrolujete si někdo vůle ventilů sám? U Fiesty jsem měl měření vůle předepsané ve 150 tkm, u Focuse jsem je zkouknul před montáží, obojí v předepsaných tolerancích. Rád bych na ně při každé výměně oleje mrknul, ale zhrozil jsem se toho chumlu co po montáži vstřikovačů nad deklem vzniknul. Předpokládám že plynaři co mi to montovali budou mít nějaký postup, přesto se zeptám - dává se to všechno ven nebo se s tím při montáži počítá a víko půjde systémem ježek z klece ven i tak? Možná zbytečné obavy, až najedu aspoň 10x víc na plyn a zkouknu že je vše ok, budu klidnější, takhle mám i přes namontované Flashlube trochu starost.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 11.03.2012 20:37
od Nicco
postak píše:
Náchylný na zaklepání ventilů

To se stane kdy

Když podtočíš motor

Např. na 3.r.s. jedeš 20km/h a šlápneš na to
Takže obecně vzato Elpigas bys mi doporučil

Jestli jsem četl dobře, tak ho podle všeho máš. No dneska jsem to řešil se ženou, tak jen musím najít nějaký spolehlivý systém a hlavně firmu na severní moravě, nejlépe okolí Frýdku Místku nebo max. Ostrava

Sedla ventilov su prilis makke, takze ked ich nemaze benezin, tak sa takzvane zaklepu - zatvaraju sa "nasucho" a obecne, cim viac otacok, tym sa viac zaklepavaju.
Ford robi original LPG iba pre 1.6tivct a 2.0i, ktore maju naviac este zosilene sedla ventilov oproti serii, plus mozno dalsie upravy - ine sviecky,....
Ak najazdis 15t km rocne, tak sa ti prestavba vrati povedzme za 2 roky. Ventily sa zaklepu zhruba po 100tkm, asi zalezi, ake otacky jazdis, ked to hodbne silis na dialnici, tak to moze prist skor. Ked jazdis normalne, tak to mozno ani nepride, pocas tvojho uzivania.
Niekto tu mal aj Flashlube a po 100t km sa mu ventily aj tak zaklepali.
No a potom este jedna vec. EU chce harmonizovat danove zatazenie vsetkych paliv do asi 2018(?) s postupnym priblizovanim asi od 2015.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 11.03.2012 21:20
od ybuba
postak píše:... co s rezervou. Dá se do velkého TP zapsat bez rezervy a jezdit jen s opravárenskou sadou

Dovoluje to oficiálně Ford pro ff2?...
Toto jsem taky řešil. Shodou okolností jsem byl minulý týden na STK a hned na začátku mi bylo "vyčteno", že nemám rezervu v kufru uchycenou nějakým držákem, ale že je jen na volno

. Údajně to tak ale má 99% plynařů a na STK z toho nedělají problém, jen mi dali "doporučení", abych si to ve svém zájmu připevnil, nejlépe k platu kufru.
Co se týká rezervy a náhradní sady, do TP se nic nepíše. Mám zjištěno, že je možno rezervu nahradit sadou na opravu pneumatiky - viz prohlášení Fordu:
[Přípona doc byla deaktivována a nadále nebude zobrazována.]
Pokud bys do toho šel, je lepší si pro případnou silniční kontrolu od PČR vozit sebou oficiální verzi tohoto prohlášení, snad by to mohli někde ve Fordu dát "s razítkem"

Já to dál neřešil, protože je pro mne rezerva stále větší "jistota" a u kombíku mě to "neva"

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 11.03.2012 22:52
od el_Barto
Zaklepani ventilu se tak moc neboj, az se zaklepou tak se zaklepu, deje s to postupnym opotrebenim, ne podtacenim motoru.
Nebude to takove horke, kdyby to tak bylo, tak 1. deje se to i u benzinu 2. kdyz budes hledat na netu tak najdes spoustu diskuzi o tomto problemu, ale zadny konkretni vyskyt teto zavady ...
Ekvivalent vyskytu najdes treba u preskoceni rozvodu u 1,2HTP, a o tom se moc nemluvi.
LPG ma proste hodne mytu kolem a ano, jsou to jiste starosti navic, ale koho to trapi kdyz se jezdi skoro o 1,5,- levneji na kilometr

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 11.03.2012 22:53
od jimm
No a potom este jedna vec. EU chce harmonizovat danove zatazenie vsetkych paliv do asi 2018(?) s postupnym priblizovanim asi od 2015.[/quote]
Myslím že se to týká jenom nafty a benzínu.Lpg a GNG se to netýká.

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 11.03.2012 23:10
od el_Barto
ja bych to neresil zatim,....
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 12.03.2012 06:56
od MH30
to postak: První uvedenou firmu neznám. Druhá, LPG Škapa Elpigaz v Bašce, má myslím celkem slušné renomé. Špatný není ani Autoplyn Turek v Žabni - menší dílna, kde jsem montoval já. Pak třeba Ecogaz Szotek v Horní Suché nebo Motorgas Šeda v Rychvaldu. Je toho samozřejmě více, ale u těchto myslím zásadní chybu neuděláš.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 12.03.2012 07:05
od Miroslav K
k tomu zaklepaniu ventilov...na to má vplyv viac vecí..ako sa spomína, štýl jazdy, vysoké otáčky, stav hlavy už pred montážou a pod. Jedným z najväčších vplyvov je však spaľovanie plynu. Ten totiž ak nehorí správne, vytvára vysoké teploty a tie majú hlavne negatívny vplyv na výfukové ventily. Teda obecne by som nedoporučil do 1,6 montovať príliš lacné systémy, kde je nastavovanie nie moc presné a nedá sa robiť v rôznych režimoch. Tie "lepšie" systémy dokážu nastavovať zmes pre každý režim práce motoru, rôzne otáčky, prípadný pristrek benzínu nemôže byť na závadu a ten olej na šijacie stroje, ako tomu tu niekto vraví

si myslím, že pre kľud duše nie je od veci, i keď zas je tu riziko zasvinenia sacieho systému
Čo sa týka toho postupného zvyšovania dane na lpg a cng, tak to si myslím, že hrozí určite, pretože ak začne byť týchto áut dosť, tak či jednotlivé štáty, či eu uhnija zas vymyslí nejaký dôvod, ako nás zdaniť. Ale to najbližších pár rokov nehrozí a tak si zatiaľ užívajme

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 12.03.2012 19:33
od postak
Děkuji všem za příspěvky, určitě to zpracuji. Psal jsem včera do té provozovny ve FM - Elpigas.
Přestavba u FFII je 27000kč včetně mazacího systému JLM. Volný termín nejdřív po 12.4.2012, takže o práci nouzi nemají
No už jsem to se ženou probral a vypadá to tak, že do toho půjdu, děj se co děj. Ještě budu muset vyšetřit nějaké peníze, protože s tímhle jsem nepočítal. Plánujem teď přestavbu bytu, takže je to něco navíc
Jo a ještě co se týče těch ventilů a zaklepávání, tak jezdím úplně normálně. Potřebu předjíždět velkou nemám, ale když jo, tak podřadím a proženu to, to je jasné. Jinak jezdím normálně, po městě do 2.tis.což bohatě postačuje a jinak kolem 3 až 3,5 otáček. Na dálnici to dělá kolem 120km/h.
