Stránka 95 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.08.2020 20:25
od 321910336
Proč bych neměl? Jediné co mě pohoršuje, že na to není svolávačka. Podobných na poddimenzované/nedotažené šrouby všeho možného jsou mraky.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 18.08.2020 20:48
od Ma.rt
Kdyz o tom vedeli, muselo se podle me jednat o mnohem vice pripadu. 5 výskytu je nic, i kdyz ty důsledky jsou fatalni.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 06:38
od Karel2
Stanley_vy píše: 18.08.2020 12:57
Náhodou, je to nejlepší rumunskej motor, co jsem měl!
no bodejt, 1.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 11:46
od ballu
stano. píše: 18.08.2020 18:37
Selektivna slepota a skleroza

Kolko skvelych 5 valcovych atmosfer, 2,5 litrovych, mokry sen tamojsich odbornikov, klaklo na nedostatocne mazanie? Casto to boli vikendovky a najazd mali podobny.
Bavíme se o koncepci motoru a ne o špatném prolisu vany a nízké hladině oleje v zatáčkách.
A takový tady byl klid, jen přilezeš a hned se navážiš.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 12:32
od Konik
A jaký vliv má koncepce motoru na to, že se ulomí šroub držící olejovou pumpu?
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 12:34
od stano.
Taky, ze je to zrovna vhodne pre upevnenie demagogie a sebaklamu.
Aj ta praskajuca hadica chladenia, po ktorej sa uvarili motory, bola urcite preto, ze su to trojvalce. Stvorvalec by vypustil do okruhu mikrorobotov a trhlinu by opravili.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 14:30
od Stanley_vy
Souhlas - šrou i matička má s koncepcí motoru pramálo společného. Je to jen šlendrián a nedůslednost, která by se se stejným přístupem i u atmo V8.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 14:42
od Ma.rt
O tom zadna..a takhle kurevsky se dnes auta delaj. Motory zprskany podle uredniku a veci, ktere na autech fungovaly desetileti, tak zpusobuji fatalni zavady. Turba byly uz proverenou komponentou a debilni sroubek snad ani nemá cenu komentovat. To neni nic proti vyvoji, ale jen udiv nad tim, kde vsude se setri.
Divme se pak, ze průměrný vek aut je k 15 rokum, kdyz ty auta velmi casto jeste bez problemu funguji a novy zmetek stoji pul mega.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 15:33
od stano.
Octavia pri uvedeni v 1996 - cena od 349000Kc (co som nasiel za 1.6 MPi)
Octavia 2013 - cena od 335000Kc za 1.2 TSi - a vybava je uz v zaklade vyssia, bezpecnost neporovnatelne lespia, takisto aj komfort
Po 17 rokoch je uvadzacia cena vlastne rovnaka.
Priemerna mzda v Cesku:
1996 - 9825Kc
2013 - 25128Kc
To je vyse 2,5 nasobok.
Ci stale akoze porovnavame to iste?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 16:46
od Ma.rt
A? To je normální, ze technika zlevnuje a zdokonaluje se. I kdyz zrovna prvni tsi a atmosky, tam bych o zdokonalení moc nemluvil.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 17:20
od Karel2
Technika se mozna zdokonaluje, ale kvalitou pokulhava i v barvach, driv byla barva tvrda, dnes je to jako nastrik PLASTI DIPem, porad je to i po letech mekky

vodovy barvy nam byl cert dluznej.
K tomu sroubu, kdy se uvolni? Preci otresy a ty maj trivalce vetsi a proto to asi odeslo po delsi dobe. U 3hrnku to odeslo po 100k km a u 4hrnku po 200k km.

Stejne bych chtel videt ten sroub, treba to byla natahla cina ci spatne nastavenj moment, cert vi.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 19:37
od stano.
Ma.rt píše: 19.08.2020 16:46
A? To je normální, ze technika zlevnuje a zdokonaluje se. I kdyz zrovna prvni tsi a atmosky, tam bych o zdokonalení moc nemluvil.
Tej techniky je v autach stale viac a viac. A preco sa zlacnuje? Jednym z dovodov je samozrejme aj zlacnenie materialovych a vyrobnych nakladov.
Stare mobily stali viac ako mesacny plat. Casto funguju dodnes. Teraz bezne ludia vyhodia 300Eurovy mobil po 2 rokoch, ze ved co, stary, a kupia si novy. Ked je nieco podobne pri autach, mudrosraci uz uraduju. Odporucam teda kupit pomerovo k hodnote penazi nejaky Eckovy Mercedes. Ten tiez vydrzi 400t km a 15-20 rokov. Aaaale to zas nieeeee. Radsej nejake lacne a potom frflat, ze to nevydrzi ako volakedy.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 20:07
od ballu
Konik píše: 19.08.2020 12:32
A jaký vliv má koncepce motoru na to, že se ulomí šroub držící olejovou pumpu?
Třeba vibrace motoru.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 19.08.2020 23:17
od Stanley_vy
Okenko "jinam":
Ačkoli tomu název tématu neodpovídá, že se řeší banalni téma, že jednoduchý a lety prověřeny motor nestartuje za tepla. Nicméně není to problém, je to vlastnost! A vlastně jsou s tím všichni úplně v pohodě. Být to turbobenzin nebo trvalec, je již na stole dopis do Haagu.
viewtopic.php?t=50736&start=15
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 20.08.2020 07:53
od smoula
Přesně tak! Nebo problém se starty u 2.0i, kdy se musí občas zmáčknout plyn po startu aby to nechcíplo. Olejžroucí 1.6 74kW, ale na tu nedá nikdo dopustit

Každý motor má své problémy. Nyní je doba turbobenzínů. Až bude zase něco nového, tak ballu bude psát tehdá, když sem jezdil s oturbenou 1.5tkou, to byla doba! Skoro se to nesralo
