Stránka 95 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.08.2020 20:25
od 321910336
Proč bych neměl? Jediné co mě pohoršuje, že na to není svolávačka. Podobných na poddimenzované/nedotažené šrouby všeho možného jsou mraky.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 18.08.2020 20:48
od Ma.rt
Kdyz o tom vedeli, muselo se podle me jednat o mnohem vice pripadu. 5 výskytu je nic, i kdyz ty důsledky jsou fatalni.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 06:38
od Karel2
Stanley_vy píše: 18.08.2020 12:57 Náhodou, je to nejlepší rumunskej motor, co jsem měl! :mrgreen:
no bodejt, 1. :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 11:46
od ballu
stano. píše: 18.08.2020 18:37 Selektivna slepota a skleroza :lol: :lol: Kolko skvelych 5 valcovych atmosfer, 2,5 litrovych, mokry sen tamojsich odbornikov, klaklo na nedostatocne mazanie? Casto to boli vikendovky a najazd mali podobny.
Bavíme se o koncepci motoru a ne o špatném prolisu vany a nízké hladině oleje v zatáčkách.
A takový tady byl klid, jen přilezeš a hned se navážiš.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 12:32
od Konik
A jaký vliv má koncepce motoru na to, že se ulomí šroub držící olejovou pumpu?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 12:34
od stano.
Taky, ze je to zrovna vhodne pre upevnenie demagogie a sebaklamu.
Aj ta praskajuca hadica chladenia, po ktorej sa uvarili motory, bola urcite preto, ze su to trojvalce. Stvorvalec by vypustil do okruhu mikrorobotov a trhlinu by opravili.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 14:30
od Stanley_vy
Souhlas - šrou i matička má s koncepcí motoru pramálo společného. Je to jen šlendrián a nedůslednost, která by se se stejným přístupem i u atmo V8.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 14:42
od Ma.rt
O tom zadna..a takhle kurevsky se dnes auta delaj. Motory zprskany podle uredniku a veci, ktere na autech fungovaly desetileti, tak zpusobuji fatalni zavady. Turba byly uz proverenou komponentou a debilni sroubek snad ani nemá cenu komentovat. To neni nic proti vyvoji, ale jen udiv nad tim, kde vsude se setri.
Divme se pak, ze průměrný vek aut je k 15 rokum, kdyz ty auta velmi casto jeste bez problemu funguji a novy zmetek stoji pul mega.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 15:33
od stano.
Octavia pri uvedeni v 1996 - cena od 349000Kc (co som nasiel za 1.6 MPi)
Octavia 2013 - cena od 335000Kc za 1.2 TSi - a vybava je uz v zaklade vyssia, bezpecnost neporovnatelne lespia, takisto aj komfort
Po 17 rokoch je uvadzacia cena vlastne rovnaka.

Priemerna mzda v Cesku:
1996 - 9825Kc
2013 - 25128Kc
To je vyse 2,5 nasobok.

Ci stale akoze porovnavame to iste? :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 16:46
od Ma.rt
A? To je normální, ze technika zlevnuje a zdokonaluje se. I kdyz zrovna prvni tsi a atmosky, tam bych o zdokonalení moc nemluvil.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 17:20
od Karel2
Technika se mozna zdokonaluje, ale kvalitou pokulhava i v barvach, driv byla barva tvrda, dnes je to jako nastrik PLASTI DIPem, porad je to i po letech mekky :dih: vodovy barvy nam byl cert dluznej.

K tomu sroubu, kdy se uvolni? Preci otresy a ty maj trivalce vetsi a proto to asi odeslo po delsi dobe. U 3hrnku to odeslo po 100k km a u 4hrnku po 200k km. :twisted: Stejne bych chtel videt ten sroub, treba to byla natahla cina ci spatne nastavenj moment, cert vi.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 19:37
od stano.
Ma.rt píše: 19.08.2020 16:46 A? To je normální, ze technika zlevnuje a zdokonaluje se. I kdyz zrovna prvni tsi a atmosky, tam bych o zdokonalení moc nemluvil.
Tej techniky je v autach stale viac a viac. A preco sa zlacnuje? Jednym z dovodov je samozrejme aj zlacnenie materialovych a vyrobnych nakladov.
Stare mobily stali viac ako mesacny plat. Casto funguju dodnes. Teraz bezne ludia vyhodia 300Eurovy mobil po 2 rokoch, ze ved co, stary, a kupia si novy. Ked je nieco podobne pri autach, mudrosraci uz uraduju. Odporucam teda kupit pomerovo k hodnote penazi nejaky Eckovy Mercedes. Ten tiez vydrzi 400t km a 15-20 rokov. Aaaale to zas nieeeee. Radsej nejake lacne a potom frflat, ze to nevydrzi ako volakedy.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 20:07
od ballu
Konik píše: 19.08.2020 12:32 A jaký vliv má koncepce motoru na to, že se ulomí šroub držící olejovou pumpu?
Třeba vibrace motoru.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 19.08.2020 23:17
od Stanley_vy
Okenko "jinam":

Ačkoli tomu název tématu neodpovídá, že se řeší banalni téma, že jednoduchý a lety prověřeny motor nestartuje za tepla. Nicméně není to problém, je to vlastnost! A vlastně jsou s tím všichni úplně v pohodě. Být to turbobenzin nebo trvalec, je již na stole dopis do Haagu.

viewtopic.php?t=50736&start=15

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 20.08.2020 07:53
od smoula
Přesně tak! Nebo problém se starty u 2.0i, kdy se musí občas zmáčknout plyn po startu aby to nechcíplo. Olejžroucí 1.6 74kW, ale na tu nedá nikdo dopustit :mrgreen: Každý motor má své problémy. Nyní je doba turbobenzínů. Až bude zase něco nového, tak ballu bude psát tehdá, když sem jezdil s oturbenou 1.5tkou, to byla doba! Skoro se to nesralo :D