Stránka 94 z 202
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.02.2012 18:36
od Yeshterr
Jojo, už jsme o tom mluvili. Jinak BRC je údajně kvalitnější, používá snad všechny komponenty italské a v ř.j. se dá povolit přivstřik benzínu. Jinak AC stag používá z části italské a z části polské komponenty. Konkrétně ten můj reduktor, co byl vadný z výroby byl italskej

. A co má ten AC stag za negativa? Abych věděl, co mě čeká

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.02.2012 18:50
od mouse
mno co jsem volal na tu harfu tak mi tam i paní řekla, že prej u toho Stagu se má dělat repas vstřiků lpg po cca: 30000km. a jinak jsem slyšel od několika lidí tak prý tento systém je zastaralej a prý docela poruchovej, ale na druhou stranu co jsem mluvil s jedním pánem ( případný montér LPG ) mi to vyvracel a měl i dle mého názoru dobré názory
a pak skrze to BRC co mi doporučilo několik lidí, tak mi říkala paní z Neptuna, že je teda kvalitnější a samo, že dražší a pán s té jiné f. mi řákal, že je teda dražší, ale zase zbytečný
a jinak na toho Staga 300-4 s přímazem mi říkal, že 26000,- se dá udělat a jinak na toho pána mám kontakt od kolegáčka z práce a ten měl od něj 2 auta na LPG a žádnej problém
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.02.2012 21:21
od ybuba
mouse píše:... u toho Stagu ... a jinak jsem slyšel od několika lidí tak prý tento systém je zastaralej a prý docela poruchovej ...
Já mám od mého mechanika zase jiné informace, třeba Stag má výbornou řídící jednotku a jednotlivé komponenty jsou odzkoušené a přímo vyráběné v Polsku, žádné čínské náhražky, tak nevím ...

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.02.2012 21:26
od Yeshterr
Já nevím, každý říká něco jiného. Já zase slyšel, že třeba AC Stag umí číst hodnoty z lambdy a upravovat si směs life, zatímco BRC to dohání jen z adaptační mapy. Zase ale neumí ten přivstřik jako BRC. A tak jsem koukal na ty vstřiky, repas těch mých vyjde na 800,- za všechny čtyři
http://www.fedorauto.cz/index.php?nid=1 ... 64&epc=297
(počítám, že výměna čtyř jadýrek, vyčištění a demontáž s montáží mi víc jak hoďku a půl nezabere), takže pohoda. Pak už je asi jedno, jestli Ti vydrží 30 tis ty Valteky u AC Stagu a nebo třeba 50tis. nějaké jiné, co se používají u BRC, podle mě to spíš záleží na kvalitě plynu, která tady bude asi všude +- stejná
A ten Tvůj kolega jak má ty dvě auta na LPG má co za systém?
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.02.2012 21:47
od Kombík
Je všeobecně známo , že nejkvalitnější LPG jsou holandské potom italské a nakonec česko-polské složeniny z nejlevnějších dílů.O kvalitě LPG můžeme mluvit po ujetí nejméně 1OO tisíc km a to tu moc lidí není.Sekvenční vstřikování je navázáno přímo přes řídící jednotku na lambda sondu žádná modulace se nepoužívá a pokud to někdo takto bastlí tak tomu vůbec nerozumí.V Německu používají do prémiových značek Prins a také u nás jsou jen dvě firmy ,co vám to udělají.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 28.02.2012 22:09
od Yeshterr
Doufejme, že italské lpg nejsou stejně kvalitní, jako třeba italské boilery

, ten můj reduktor mě o tom moc nepřesvědčil. Tak nějak doufám, že firma, co montuje lpg od devadesátých let by šmejdy ze své nabídky vyčlenila, neboť asi nebudou čekat, až jim s tím šmejdem budou nespokojení zákazníci pětkrát denně otravovat a mechanici budou místo montáží na kterých vydělávají jen opravovat záruky. To by byli sami proti sobě a dávno by skončili. O něčem také svědčí, že dříve montovali český Lovtec a dnes už ne...tím nechci hanit český výrobek, konkrétně bojler mám doma dražice a ne třísezónního itala

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.02.2012 00:08
od el_Barto
mmch myslete taky na Elpigaz, ten umi taky privstrik benzinu a zatim jsem na nej nepobral spatne ohlasy. Sam ho mam v aute.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.02.2012 07:28
od Yeshterr
Jo, ten má Jimmi a je s ním tuším spokojený.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.02.2012 08:28
od Mira
jj, elpigaz má i Mira. ten přístřik benzínu je co si pamatuju od 4,5tis. otáček

a případná repase vstřiků taky nevychází na moc peněz. je potřeba se poptat dopředu, co stojí tyto nejnáchylnější komponenty, páč mnohokrát zmiňovaná kvalita LPG na tyto součástky působí ne zrovna dobře ...
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.02.2012 08:46
od VH123
Jsem plynová prvnička, se Stagem mám zatím ty nejlepší zkušenosti, jen nevím jeslti mám 300 nebo 400. Nakonec jsme se s panem plynařem shodli na verzi co neumí průběžně upravovat bohatost směsi v závislosti na zatížení - když potáhnu vozejk, těch pár km na benzín mě nezabije. Takže mám asi 300 - musím mrknout doma.
Měli jsme spolu dlouhý rozhovor a mimo jiné se zmiňoval o tom že repase vstřiků není likvidační, obvykle že se mění nějaké těsnící gumičky asi za 80 Kč kus. Ve výběru byl ještě Elpigaz, nakonec rozhodla cena, pragmaticky jsem usoudil že když mám dva roky záruku a za tu dobu najedu cca 40 tis., i při nejhorším scénáři na tom sice neušetřím, ale ani neprodělám. Přestavba by se mi každopádně měla zaplatit, už teď mám zpátky nějakých 15%.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.02.2012 10:57
od Mira
VH123 píše:.... Přestavba by se mi každopádně měla zaplatit, už teď mám zpátky nějakých 15%.
a vo to de
nikde není psaný, že se to nemůže pokazit .... může a je jedno jestli to je Prins, BRC, Elpigaz, Stag, Lovato ....
Já už "šetřím" na opravy (sranda), protože mám zpět 100% investice

Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.02.2012 11:00
od Yeshterr
A pokud člověk uváží, že celá běžná montážní sada LPG se dá sehnat kolem 12tis. v Polsku, tak to fakt nejsou rakety.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.02.2012 12:13
od cannobit
Tak a mám hotovo. Zatím skoro nulový nájezd, takže uvidím postupem času. Zatím necítím rozdíl zda jedu na BA nebo plyn. Nejsem řidič divočák takže maximálně to poznám až při razantním předjíždění. Zde jsou namontované prvky: řídící jednotka-Stag Vector
vstřikovač- Magic Jet
reductor- Compact
uzavírací ventil LPG s filt.-Lovtec
filtry kap. a plyn.fáze-Magic
víceúčelový ventil-Tomasetto
přípojka dálk.plnění-Tomasetto
Takže taková směsice všeho

Ale, nejprve jsem měl taky požadavky na italský systém tak jak to každýmu do hlavy tlačí lpg klub nebo časopisy typu Svět motorů atd. Pán mě vyvedl z omylu. Dělá to 18 let, montuje komponenty, které se mu za tu dobu osvědčily. Sám říkal, že si kdysi do Octávy dal italský vstřikovače. Dva mu odešly během záruky, dva po záruce. Cena 2500kč za jeden. Český vstřikovač Magic nový za 800kč, repas 350kč

Sám mi řekl, že jestli s tím chci lítat pořád po dálnici 170, tak mi montáž ani neprovede, páč by to nemělo smysl(ventily i vstřikovače v hajzlu, nepomůže ani Flashlube). Jakmile by měl motor dlouhodobě točit 4000+ otáček mám přepnout na benzín. Repas kolem 60000km, ale vyloženě záleží na stylu jízdy. Má tam chlapa s Fordem co najezdil 160000 km a vstřikovače fungovaly. Měnil je proto, páč už byly hodně hlučný a vyglajdlý. Ptal jsem se taky na svíčky. Ze zkušeností nejlepší Brisk trojhrot a pak ještě jedny, ale zapomněl jsem název. Vůbec nedoporučuje Bosch. Fotky montáže dodám časem.
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.02.2012 13:04
od Wolf2
cannobit píše:Český vstřikovač Magic nový za 800kč, repas 350kč
repasované vstřikovače Magic Jet 4ks za celkovou cenu 450kč
cannobit píše: Ptal jsem se taky na svíčky. Ze zkušeností nejlepší Brisk trojhrot a pak
Né ,že tam nacpeš Brisk svíčky !!!!!!!!!!!!

Do Forda jedině Motorcraft i po přestavbě na LPG !!! A žádný sklepávání na menší odtrh svíčky !!!
Re: LPG - výrobce AC
Napsal: 29.02.2012 13:53
od VH123
Yeshterr píše:A pokud člověk uváží, že celá běžná montážní sada LPG se dá sehnat kolem 12tis. v Polsku, tak to fakt nejsou rakety.
Do auta jsem si dodělával z výbavy lecos, s autoelektrikou už jsem se docela zkamarádil, ale při pohledu na elektrické schéma a vyfocenou hromadu dílů k přestavbě na Aukru jsem šel do kolen. Ty přibližně dva člověkodny za montáž a seřízení jsem velice rád obětoval. Navíc si neumím představit papírování u zástavby provedené svépomocí.
Nepřipadá vám že všechny osvětové články spíš vyznívají proti LPG? Ty články o 120tkách přestavěných na plyn, reduktory ze sletovaných konzerv... Ne že by se mi to nelíbilo, čím menší podíl aut s LPG, tím menší snahy o dodatečné vydojení řidičů státem. Teď je to akorát, všechny praktické aspekty jako emise, STK, revize pořešené, pump je tak akorát, u stojanů bez front. Zatím spokojenost. A stejně v Ústí nemáme podzemní garáže.
