Kdyby jsi napsal, že se jedná o stočené km, tak bych se pod to podepsal.V12 píše:Nahoda. Vacsi pocet majitelov zacina mat prve problemy uz po 150 - 170k km, 200k je stavka na takmer istotu, ze sa poserie nieco drahe. Podotykam, ze sa jedna o REALNE km. A nielen na Fordoch, ale vo vseobecnosti. Na druhu stranu je vidiet, ze komponenty motora nespickovaneho do vykonu nieco vydrzia.
Takhle kecáš.
Ano, je problém zjistit, kolik km auto skutečně má.
Myslím si, že pokud dáváš ropáku servis, co má mít, kvalitní naftu, klidně i bez aditiv, tak FofoI 300 tis. musí vydržet.
Pokud dáš auto zahulit, kašleš na servis a jen opravuješ poruchy, šetříš na palivu, tak se přihlásí dřív.
Jen zde na fóru najdeš víc lidí, co mají FofoI ropáka, jsou over 200 a někteří over 250 a JEZDÍ, neopravují. A jsou tady lidi, co jsou zde s 3 příspěvky typu, kde opravit vstřiky, koupil jsem auto...
Problém je ve stáčení tachometrů za účelem vyššího zisku při prodeji. Kdyby Fordy nebyly držáky, tak se u nich nestáčí kilometry.