Stránka 10 z 38

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 03.02.2013 18:12
od phofy
Ten starý dám asi na diagnostiku a podle toho usoudím jak asi vypadají ostatní.
To zní rozumně, kde jsi sehnal vůbec nový? Tak to jsem nevěděl, že už máš egr zaslepenej :D

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 03.02.2013 18:14
od Radekjo
Ředitel Dudík

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 07.02.2013 19:13
od Radekjo
Vstřik po diag. (O.K.) vrácen do motoru a výměna žhavičů. 2 K.O.
Zítra ráno poznám jestli bude čadit nebo ne.
Pokud nastane znovu ranní start s dýmem je údajně pravděpodobnou příčinou vyhlá ojnice.
Vyměním motor a bude :mrgreen:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 07.02.2013 20:01
od phofy
Tak to gratuluju máš pěkný vyhlídky :mrgreen: Kde se dá sehnat nový a za kolik?

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 07.02.2013 20:52
od V12
Radekjo píše: Pokud nastane znovu ranní start s dýmem je údajně pravděpodobnou příčinou vyhlá ojnice.
1.8TDCI a ohnuta ojnica ? :shocked: To je specialita predFL 2.0TDCI (vlastne 2.0HDI)...

Kazdy jeden motor po natoceni dymi. Ak ale diesel so vstrekmi, zhavicmi a EGR v 100% - nom stave po starte dymi a smrdi po nafte, pritom silne, nepravidelne chrochce a nedrzi otacky, az potom treba uvazovat o ohnutej ojnici.
Toto :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 29#p856129
bola kombinacia minimalne jedneho vadneho vstreku a velkej pravdepodobnosti ohnutej ojnice, pretoze to uplne neprestalo ani po vymene vstrekov, len sa to posunulo o 10 -15 stupnov C nizsie. A toto bol jeden z dovodov, preco slo auto prec. Nabeh na ohnutu ojnicu ma desil.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 08.02.2013 08:30
od Radekjo
Dnes -4 a start byl úplně o něčem jiném. Pár vteřin slabě zadýmil.
Chod motoru po startu je jiný. Ze začátku bez žhavičů nemohl popadnout dech ale teď sem tam zakolísá a pak je v klidu.
Sláva že to tak dopadlo. :Dancer:
Co se týče ojnice tak mi to taky moc nesedělo. Příznaky ohlé ojnice se projevují pravidelně u určitých otáček.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 11.02.2013 07:52
od smoula
No dneska bylo -4 a startoval sem prakticky ihned po zhanustí kontrolky žhavičů a bez problémů, žádný kouř, nic... Takže mi to vychází, že to kouří jen tehdy, když je lehce kolem nuly a více a žhaviče se jen rychle rozsvítí a zhasnou... No ale už mlčím, snad to je v pohodě :)

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 11.02.2013 09:07
od V12
Kdesi v RJ je tabulka vonkajsej teploty a casu zhavenia. Ked sa teda dostane teplota na najnizsiu moznu pre prisluchajuci cas zhavenia, motoru sa natocit velmi nechce. Ked teplota poklesne o 1 stupen a zhavenie trva o 5 sekund dlhsie, opat natoci bez problemov.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 11.02.2013 11:46
od stano.
Co tak zhavit na dva krat?

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 11.02.2013 12:01
od vita_k
to delam na eskortovi. Chyta lip :)

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 11.02.2013 20:05
od cereus
Na common raile to asi nema vyznam, pretoze aj ked spiralka zhasne, zeravenie este chvilu bezi, dokonca aj za jazdy, ked je vstrekovane mnozstvo paliva pri urcitej teplote mensie ako naprogramovana hodnota v RJ, tak to este prihrieva. To som cital v podrobnom materiale o common rail Siemens. Takze RJ si to vyriesi sama, netreba jej s tym pomahat.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 11.02.2013 20:08
od phofy
No já když nažhavím v těhle mrazech 2 krát tak to líp chytne

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 11.02.2013 20:23
od cereus
Mozno tomu pomoze ten cas navyse.

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 12.02.2013 08:03
od smoula
phofy píše:No já když nažhavím v těhle mrazech 2 krát tak to líp chytne
+1 Ale jo, včera když sem jel kolem z práce bylo kolem nuly, tak i tak nažhavím 2x a bez kouře a smradu :nixw:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Napsal: 16.02.2013 21:14
od Marod22
Chalani mrknite na testy nafty na SK. Snáď to bude čitateľné.