Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 03.02.2013 18:12

Ten starý dám asi na diagnostiku a podle toho usoudím jak asi vypadají ostatní.
To zní rozumně, kde jsi sehnal vůbec nový? Tak to jsem nevěděl, že už máš egr zaslepenej :D

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Radekjo » 03.02.2013 18:14

Ředitel Dudík
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Radekjo » 07.02.2013 19:13

Vstřik po diag. (O.K.) vrácen do motoru a výměna žhavičů. 2 K.O.
Zítra ráno poznám jestli bude čadit nebo ne.
Pokud nastane znovu ranní start s dýmem je údajně pravděpodobnou příčinou vyhlá ojnice.
Vyměním motor a bude :mrgreen:
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 07.02.2013 20:01

Tak to gratuluju máš pěkný vyhlídky :mrgreen: Kde se dá sehnat nový a za kolik?

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 07.02.2013 20:52

Radekjo píše: Pokud nastane znovu ranní start s dýmem je údajně pravděpodobnou příčinou vyhlá ojnice.
1.8TDCI a ohnuta ojnica ? :shocked: To je specialita predFL 2.0TDCI (vlastne 2.0HDI)...

Kazdy jeden motor po natoceni dymi. Ak ale diesel so vstrekmi, zhavicmi a EGR v 100% - nom stave po starte dymi a smrdi po nafte, pritom silne, nepravidelne chrochce a nedrzi otacky, az potom treba uvazovat o ohnutej ojnici.
Toto :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 29#p856129
bola kombinacia minimalne jedneho vadneho vstreku a velkej pravdepodobnosti ohnutej ojnice, pretoze to uplne neprestalo ani po vymene vstrekov, len sa to posunulo o 10 -15 stupnov C nizsie. A toto bol jeden z dovodov, preco slo auto prec. Nabeh na ohnutu ojnicu ma desil.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Radekjo
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1517
Registrován: 08.12.2009 18:30
Bydliště: OVA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Radekjo » 08.02.2013 08:30

Dnes -4 a start byl úplně o něčem jiném. Pár vteřin slabě zadýmil.
Chod motoru po startu je jiný. Ze začátku bez žhavičů nemohl popadnout dech ale teď sem tam zakolísá a pak je v klidu.
Sláva že to tak dopadlo. :Dancer:
Co se týče ojnice tak mi to taky moc nesedělo. Příznaky ohlé ojnice se projevují pravidelně u určitých otáček.
FM MKV 2,0 TDCI 15

FF II 1,8 TDCI 05 (pořád žije ale hnije) :nunu:
RS MSI GS73VR 6RF-048CZ Stealth Pro

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 11.02.2013 07:52

No dneska bylo -4 a startoval sem prakticky ihned po zhanustí kontrolky žhavičů a bez problémů, žádný kouř, nic... Takže mi to vychází, že to kouří jen tehdy, když je lehce kolem nuly a více a žhaviče se jen rychle rozsvítí a zhasnou... No ale už mlčím, snad to je v pohodě :)

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od V12 » 11.02.2013 09:07

Kdesi v RJ je tabulka vonkajsej teploty a casu zhavenia. Ked sa teda dostane teplota na najnizsiu moznu pre prisluchajuci cas zhavenia, motoru sa natocit velmi nechce. Ked teplota poklesne o 1 stupen a zhavenie trva o 5 sekund dlhsie, opat natoci bez problemov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13538
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od stano. » 11.02.2013 11:46

Co tak zhavit na dva krat?

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od vita_k » 11.02.2013 12:01

to delam na eskortovi. Chyta lip :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od cereus » 11.02.2013 20:05

Na common raile to asi nema vyznam, pretoze aj ked spiralka zhasne, zeravenie este chvilu bezi, dokonca aj za jazdy, ked je vstrekovane mnozstvo paliva pri urcitej teplote mensie ako naprogramovana hodnota v RJ, tak to este prihrieva. To som cital v podrobnom materiale o common rail Siemens. Takze RJ si to vyriesi sama, netreba jej s tym pomahat.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 11.02.2013 20:08

No já když nažhavím v těhle mrazech 2 krát tak to líp chytne

Uživatelský avatar
cereus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 155
Registrován: 30.06.2011 22:53
Bydliště: TT, SA

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od cereus » 11.02.2013 20:23

Mozno tomu pomoze ten cas navyse.
Ford Focus Wagon 1.6 TDCi 80 kW DPF - Generation X Black Panther 12/2010

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 12.02.2013 08:03

phofy píše:No já když nažhavím v těhle mrazech 2 krát tak to líp chytne
+1 Ale jo, včera když sem jel kolem z práce bylo kolem nuly, tak i tak nažhavím 2x a bez kouře a smradu :nixw:

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 16.02.2013 21:14

Chalani mrknite na testy nafty na SK. Snáď to bude čitateľné.
Přílohy
Test nafty na Slovensku.jpg

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: HommerMagie a 6 hostů