tak po dlouhy dobe pišu.
Mam po vymene kroužku 6000 km nalitano
a po vymene noveho oleje cca 4000km. (5w 30 fordacky)
mel sem koupeny 5 litrovy kanister. pri bvymene sem nalil 4 litry
ted sem trochu dolival cca 3500 km po vymene oleje cca 0,5 litru
a byl sem cca 2 mm pod horni ryskou.
0,4 mi zvyba ve flašce a 0,1 sem nalil do kufru, kurna to byla prace všechno očistit.
takže auto si trochu bere. ale moc doufám, že mi cely 5 litrovy kanyster stačí dejme tomu na 12 000 km a budu spokojenej.
S autem jezdím umírnene kolem 3 - 3,5 tis otaček. Hlavne za studena ho moc šetřim max do 3 tisic.
Občas mu dam ale do tela ale max do 5 tisisc otaček.
Brzo už budu mit na tacho 190 000 tis, rad bych aby me auto min 3 roky jeste vydrželo. tak snad vydrží.
Když vemu že sem toho sragora koupil za 95 000
a už sem tam 30 000 nasypal (vymena kroužku, novy brzdy original od forda byly zvleny jak prase, nova zapalovaci civka, lanovod od ručky, tahlo od řízení, kladka a par menších oprav)
Bohužel me jeste čeka do budoucka kladka od serva pač po ranu píska jako prase, volnobežny ventil krapec za mrazu zlobí a otačky kolisaji i za tepla mezi 900 -800.A odchazeji i tlumiče ve předu, začínaji dost mlatit.
Jen si porad rikam že sme mel možna koupit lepšího fofo než sem koupil, ale rikal jsem si koupim fofo za 140 neco se podela a budu na 180 jako prd, takto sem koupil za 95 a sem s cenou na 130 a vim že sem hodne veci opravil a vymenil.
dneska sem koukal na tipcars kolik se dneska pochybuji a to bych brečel.))....myslim že bych toho svyho víc jak za 50 klacku neprodal.
proto si ho musim už nechat asi na porad.) nebo dokud ho nekde nerostřelim