Stránka 10 z 21

Re: Pístní kroužky

Napsal: 21.10.2010 11:09
od speedex
Nechci jít do vw nelíbí se mi jen přemýšlím co s mým fofo dělat když brzy odejde motor. nejraději bych koupil nové za 300 tis ale na to nejsou prachy. A do ojetiny už nikdy nejdu když jsem se takhle spálil.

Re: Pístní kroužky

Napsal: 21.10.2010 19:59
od pbjun
Kdyz Ti odejde motor tak nechas udelat hlavu a koupis polomotor ve fordu a mas defakto novej motor :) Jinak rek bych ze tyhle focusy jsou jedny z poslednich slusne vyrobenych focusu :( Co sem videl tedka nove tak interier nic moc, motor nic moc, spasovani uplna tragedie :(

Re: Pístní kroužky

Napsal: 22.10.2010 07:30
od maxo111
pbjun píše:Jinak rek bych ze tyhle focusy jsou jedny z poslednich slusne vyrobenych focusu :(
FF sa vyraba od konca 1998, takze su zaroven prve a posledne slusne vyrobene :mrgreen: Take zle to s FF2 snad nebude ... :wink:

Re: Pístní kroužky

Napsal: 22.10.2010 07:56
od pbjun
No mel sem moznost sedet a trochu se projet v uplne novem kousku co nafasoval kolega z prace a muzu rict ze to neni zadna hitparada... Motor 1,6 nafa 66kW - lenoch, interier uz ted povrzava, odhlucneni nic moc, podvozek je trochu dospelejsi se mi zda, ale tim i trochu zmeknul :(

Re: Pístní kroužky

Napsal: 25.10.2010 16:56
od speedex
pbjun píše:Kdyz Ti odejde motor tak nechas udelat hlavu a koupis polomotor ve fordu a mas defakto novej motor :) Jinak rek bych ze tyhle focusy jsou jedny z poslednich slusne vyrobenych focusu :( Co sem videl tedka nove tak interier nic moc, motor nic moc, spasovani uplna tragedie :(
V Top Gear zase tvrdili ze Focus II je dospělejší a lepší než FF I....A co takhle Focus III?

Re: Pístní kroužky

Napsal: 25.10.2010 19:32
od pbjun
Dospelejsi jizdnimi vlastnostmi :) Ale ne kvalitou zpracovani teda co sem mel moznost videt, slyset a citit...

Re: Pístní kroužky

Napsal: 25.10.2010 19:44
od Lubak
tak každé fofo má asi něco. ale musím souhlasit s kvalitou zpracování co se týče zpasování a interieru je I generace rozhodně lepší.
II generace dle mého názoru o něco lepší podvozek, ale dnes se šidí ve všech značkách a bohužel i na Fordu je to vidět.

Re: Pístní kroužky

Napsal: 26.10.2010 20:41
od speedex
pbjun píše:Dospelejsi jizdnimi vlastnostmi :) Ale ne kvalitou zpracovani teda co sem mel moznost videt, slyset a citit...
Takže rezne ještě víc než fofo I a vrže taky víc? To je nějaké divné ne? Takže Focus III na tom bude ještě hůř?

Re: Pístní kroužky

Napsal: 26.10.2010 23:09
od miki21
Jo.A navíc vypadá jak Kia,hnujdaj a podobné nové mrdky.Auta bez osobnosti,šarmu.Tuctovky na první pohled. :dih:

Re: Pístní kroužky

Napsal: 26.10.2010 23:29
od Kombík
Nevím jaké kdo má zkušenosti,ale měnit kroužky u motoru,který má najeto víc jak 50000 km je na nic.Po 200000 km je na válcích taková ovalita, že ty kroužky si nikdy nesednou a žere to olej ještě více.Jedině vím ,že skládané kroužky Goetze se jsou schopny přizpůsobit, ale nemám to vyzkoušené.Lepší je 10 W 40 a šetřit na lepší auto.Focus odhaduji by měl motor 300000 km vydržet.

Re: Pístní kroužky

Napsal: 27.10.2010 20:16
od pbjun
Kdyz se o nej staras jak mas tak ma zivotnost 270 - 350tis km (SKUTECNYCH!)... Kdyz se o nej nestaras a pretahujes intervaly tak ho znicis klidne behem 100tis km...

Re: Pístní kroužky

Napsal: 31.10.2010 11:52
od commanderwar
tak po dlouhy dobe pišu.
Mam po vymene kroužku 6000 km nalitano
a po vymene noveho oleje cca 4000km. (5w 30 fordacky)

mel sem koupeny 5 litrovy kanister. pri bvymene sem nalil 4 litry
ted sem trochu dolival cca 3500 km po vymene oleje cca 0,5 litru
a byl sem cca 2 mm pod horni ryskou.

0,4 mi zvyba ve flašce a 0,1 sem nalil do kufru, kurna to byla prace všechno očistit.:)

takže auto si trochu bere. ale moc doufám, že mi cely 5 litrovy kanyster stačí dejme tomu na 12 000 km a budu spokojenej.

S autem jezdím umírnene kolem 3 - 3,5 tis otaček. Hlavne za studena ho moc šetřim max do 3 tisic.
Občas mu dam ale do tela ale max do 5 tisisc otaček.

Brzo už budu mit na tacho 190 000 tis, rad bych aby me auto min 3 roky jeste vydrželo. tak snad vydrží.

Když vemu že sem toho sragora koupil za 95 000
a už sem tam 30 000 nasypal (vymena kroužku, novy brzdy original od forda byly zvleny jak prase, nova zapalovaci civka, lanovod od ručky, tahlo od řízení, kladka a par menších oprav)

Bohužel me jeste čeka do budoucka kladka od serva pač po ranu píska jako prase, volnobežny ventil krapec za mrazu zlobí a otačky kolisaji i za tepla mezi 900 -800.A odchazeji i tlumiče ve předu, začínaji dost mlatit.

Jen si porad rikam že sme mel možna koupit lepšího fofo než sem koupil, ale rikal jsem si koupim fofo za 140 neco se podela a budu na 180 jako prd, takto sem koupil za 95 a sem s cenou na 130 a vim že sem hodne veci opravil a vymenil.

dneska sem koukal na tipcars kolik se dneska pochybuji a to bych brečel.))....myslim že bych toho svyho víc jak za 50 klacku neprodal.

proto si ho musim už nechat asi na porad.) nebo dokud ho nekde nerostřelim

Re: Pístní kroužky

Napsal: 31.10.2010 12:03
od maxo111
commanderwar píše:A odchazeji i tlumiče ve předu, začínaji dost mlatit.
To mlatenie mozu byt (na 90% su) opotrebovane silentbloky ramien. Pred vymenou tlmicov odporucam ist na test za par korun.

Re: Pístní kroužky

Napsal: 31.10.2010 12:17
od cev
Hele, já ho koupil za 115t. udelal jsem rozvody,pak jsem mel blbý tlaky a zároven pístní kroužky, cívka,čidlo vačky,volnoběznej ventil.tedkom me začalo hučet ložisko.takže jsem nekde na 40000.I já jsem si říkal kdybych si připlatil,ale můžeš dopadnou jak já.no a olej(5w-30) už to skoro nežere mam nalítáno cca 4500 a ubilo tak 2-3 mm.Takže už jen doufám hodně ujetejch kilometrů bez závady(to musím zaklepat) :D

Re: Pístní kroužky

Napsal: 31.10.2010 12:49
od pbjun
No ja kdyz sem mel motor v haji a setril sem ho do 5tis ot. tak olej temer nebral... Ale ja nejsem zadny klidas a jezdim jako prasatko takze klidne dostaval omez... A za studena VZDYCKY do 3tis i kdyz je motor zajetej! Jinak zlikvidujes kruhy raz dva...