Pokracuji v debate odsud:
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 79#p424479
Psal sem tam o 2 variantach zapojeni (podle koupenych svetel)
1. varianta: svetla se pripojuji na +12V (baterka) -12V (baterka) a +12V (parkovacky)
2. varianta: svetla se pripojuji na +12V (od klicku zapalovani) -12V (baterka) a +12V (parkovacky)
Obe varianty maji na sobe krabicku - automatiku, ktera ridi, aby svetla nesvitila pri zapnutych normalnich svetlech (parkovackach + vlastne i tlumenych ci dalkovych), jenom jedna automatika poznava rozsviceni origo svetel pres napeti na baterce (predpokladam), kdesto druha varianta to pozna podle zapnuti zapalovani...
Resil (resim) to proto, ze pri napojeni nabijecky na autobaterii ve
variante 1 se svetla rozsviti a budou svitit, na druhou stranu ma Kota pravdu, ze by svitit nemela, jelikoz pri nabijeni autobaterie se doporucuje odpojit baterii od auta (odpojit - pol) - ale kdo to dela, ja sem to doted nedelal,a le ted uz to asi delat budu, jelikoz precijenom v mondeu je vice elektroniky nez v mondeu a nabijecka je schopna zvednou palubni napeti az na 15V
Jinak nabijecku sem zatim pouzival kdyz sem vyhraval dodelavanou muzkou v escortu, napichnul sem nabijecku a pustil aparaturu - to jen pro upresneni - a v tuto chvili by se mi i rozsvitili svetla pro denni sviceni -
varianta 1
Jde o prkotinu, spise kdyz si clovek muze vybrat, tak proc nevybrat lepsi variantu - coz by v mem pripade byla
varianta 2 - cili se ptam, da se nekde u 2,2TDCi najit v motorovem prostoru drat, na kterem je po zapnuti klicku zapalovani do pozice II +12V a na ktery bych se mohl napojit (abych nemusel tahat kabel az do kabiny?)
Sorry za ten roman, ale radeji sem to komplet rozepsal...