Ahoj, přidám jednu svoji zkušenost, třeba se to bude někomu hodit. Mám Lovato - viz podpis, asi 1,5 roku, najeto cca 26 tis. na LPG. Spokojen, nestěžuju si. Loňská zima v pohodě, přepínání do LPG prakticky neznatelné, bez cukání... Letošní zima při teplotách pod nulou při přepnutí zakolísání motoru, škubnutí, pak se to chytlo a jelo to ok. Při nižších teplotách zhoršení, největší krize cca před týdnem, kdy s autem plným lidí jsem ráno při minus 10 přejížděl frekventovanou hlavní a hned po rozjezdu ze stopky se to zrovna přeplo do LPG, skoro to chcíplo, přeskákal jsem to nějak, ale auta na hlavní musely zpomalit - Fuj!

. Takže v rámci záruky jsem jel k montážníkům, kde jsem jim řekl že na mém starém systému LPG Vialle mi něco podobného dělal elmag. ventil na reduktoru. Celkem se mnou pán souhlasil, že by to mohlo být ono. Tudíž sundal cívku z ventilu, vyšrouboval ventil, byl hnědý jakoby od hustého oleje, váleček zapatlaný, i když nevypadalo to až tak hrozně jako na starém autě. Vyčistil v benzínu a dal zpět. S tím, že pokud to bude dál zlobit, abych se zastavil, budou hledat dál (filtry atd.). Ale nezlobí, bylo to ono. Nyní to zase přepíná tak, že to ani nepoznám - i v mrazech. Jednoduchá věc, kterou si udělá každý sám, když je třeba. V LPG jsou totiž nečistoty, kderé projdou i přes filtry, semtam člověk natankuje humus. Na tom ventilu se to nalepí a protože je to tam na těsno, časem se to slepí a i když cívka ventil otevře, nepřetlačí ten odpor slepeniny. Když je motor v zátahu, sání a podtlak to zpočátku zvládne a pomůže otevření ventilu, ale časem už ani to ne. Takže vyndat, vyčistit a je to.