Já to neprožívám, to vůbec ne.
Jen jsem zaznamenal, že se pozastavujete nad tím výkonem. Dávám brzdit občas nějakou motorku a jsem rád, že zjistím jestli není někde v průběhu točivého momentu díra, rozhodně by mě nenapadlo měřit si výkon...
Brzda mě ukáže o 15-25% méně a já si musím VYMYSLET ztráty v převodovce, ztráty v řetězu, ztráty na valivém odporu, ztráty v prokluzu gumy..... ztráty teploty, tlaku....
Tyto odhadnu, doplním tak jak na mě působí, že to jede s přihlédnutím k továrnímu výkonu a kolik, že by to mohlo mít...
Tato brzda není určená k měření výkonu, ale v časáku to vypadá dobře a hloupý náš čtenář tomu stejně nerozumí.
Proti tomu focusu vůbec nic nemám, až na ten tlak 11 barů - taky musí papat olejíček.
edit: Hlavně ale ztráty (inertia) všech rotačních hmot, které si liší na každý zařazený stupeň, je to dynamická brzda, čili měří v čase zrychlování otáček, na základě odhadnuté setrvačnosti - setrvačnosti válce (známé) a setrvačnosti všeho ostatního (neznáme - odhadujeme).
Prostě a jednoduše - dali to na válcovou dynamickou brzdu, naměřili výkon na kole shodou okolností stejný jako je výrobcem daný výkon

(ale na motoru!!! a v ideálních podmínkách), = za mě nesmysl.