Stránka 9 z 9

Re: DPF (filtr pevných částic)

Napsal: 31.07.2020 21:03
od blackbox80
foki píše: 13.03.2015 20:43 novej kolem 90pa , v dobre kondici kolem 400pa , spusteni regenerace kolem 1500-2000pa , ucpany co nelze zregenerovat 4000pa vse volnobeh
ahoj
mám předFL(2009) >> ten neumí měřit saze/zanešení DPF
to co zatím vidím je
- průměrná vzdálenost mezi regeneracemi (560-600km >> mění se podle stylu jízdy a čím agresivnější tím víc se prodlužuje)
- počet neuspěšných regenerací (0) > nevím jestli se tomu dá 100% věřit
- teploty / egr atd.

podle čeho nejlépe odhadnou kondici/úroveň zanesení DFP a jaké další parametry je vhodné u předFL sledovat(přeci je toho umí méně než poFL) ?

DP_DPF se mi na volnoběh pohybuje kolem 0,2-0,6 kPa >> což jsem pochopil, že je v pohodě :)

Re: DPF (filtr pevných částic)

Napsal: 07.03.2021 18:54
od Tom.cz
Ahoj, moje zkušenosti s DPF. Mám Mondeo Mk4, 2009, před-FL, 103kw. Koncovka černá už od začátku :-) Nikdy žádný problémy, spotřeba stejná, výkon taky, žádný cukání, prostě nic a na emisích mě vyhodili. Vzal jsem to do Fordu (Carent), tam na to koukli a závěr, že filtr je KO. Tak ho vyměnili, starej si nechali. Cena cca 18tis, takže bych nevymýšlel chujoviny s čištěním a podobnýma chvilkovýma kravinama a pokud bude problém, tak to rovnou vyměnit. Zvláště, když to Ford dělá za pár kaček. Najeto bylo cca 270tis km.

Re: DPF (filtr pevných částic)

Napsal: 06.10.2025 22:57
od maxikita
nechápu jak někdo může šířit takové nesmysly a dezinformace že jakmile otře prst o koncovku výfuku a prst bude černý že toto auto má zničený a ucpaný DPF , taková kokotina tomu věřit, není to pravda , protože jakmile začne auto regenerovat tak vám tak zasere koncovku výfuku černými sazi že to ani po 1000 km nezmizí , pokud to nevyčistíte hadrem budete to tam mít furt a dpf filtr bude filtrovat v pořádku takže podle toho se to poznat nedá
další dezinformace , nejvetší kokotina je ta že jakmile vyměníš špatný DPF za nový originál že uděláš dobře, ano na chvilku budeš mít s emisema klid ale po chvilce zjistíš že jsi udělal extremní chybu a DPF je zase KO , je to problém, protože jsi po výměně DPF neudělal generálku motoru, jen DPF nic nevyřeší, musí se udělat komplet GO motoru

Re: DPF (filtr pevných částic)

Napsal: 07.10.2025 08:43
od xkendy
A proc vetsina aut, ktera regeneruje tu koncovku ma cistou ? Moje auto, kdyz regenerovalo tak vzdy melo pred i po regeneraci koncovku krasnou.
Takze zkus vysvetlit proc rada aut tu koncovku spinavou nema, ikdyz regeneruje. To je nejako v rozporu tomu cos napsal.