Stránka 9 z 14

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 19.02.2011 16:58
od pbjun
Tak u Tveho motoru musi vacky dolu... Ale aby to spise nebyly vstriky, mi za studena klepou vstrikovace a to jakoze celkem dost - ale najezd cca 400tis. Jde to primo ze vstrikovaci listy kdyz posloucham u motoru, doporucuji taky odposlouchat. Po zahrati se to zlepsi - sice dost, ale stejne pri otevrene kapote slysim klepkani...

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 19.02.2011 21:23
od gargulakj
No snažil jsem se to poslouchat a řekl bych že to vyhází někde z pod toho deklíku jak je nápis zetec se u svíček. A chová se to tak že když přidám plyn tak klepkání stichne a jak pustím zase klepe a klepe na volnoběh. A hned po startu se to tak postupně rozklepkává :), první sekundu nic a pak běhěm pár sekund to postupně zesiluje. A při jízdě už to neslyším.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 19.02.2011 21:36
od miki21
Změřit vůle není zas takový problém,horší bude seřízení.Pokud nemáš podložky,tak rozvody dolů :cry:
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... 66&t=25553

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 20.02.2011 13:22
od pbjun
No pokud mas plastove viko tak Te rozvody neminou a je to taky daleko vesti zasah do motoru... Nejdriv nechat vychladnout, zmerit vule - zapsat, pak vyndat kalisky - spocitat jake kalisky potrebujes a pak to u forda koupit a vymenit spolu s orzvodama...

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 20.02.2011 14:18
od gargulakj
Jj s tím počítám že rozvody pudou nové.. i když je tam mám 40tis. Ale změřit by se to dalo i bez sundání rozvodů co? Třeba to klepe neco jiného.. no uvidíme.. ale chci mít jasno

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 20.02.2011 16:40
od miki21
Změříš to stejně jak na mojem...viz odkaz.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 21.02.2011 18:53
od gargulakj
Jj díky za reakce.. No ve čtvrtek na to mrknou ve fordu tak doufám že budou šikovní a odhalí záhadu klepkání :( ;-)

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 07:40
od gargulakj
Takže šest výfukových ventilů nebylo v toleranci...Takže momentálně se čeká až přijdou kalíšky a v pondělí by to mělo zase jezdit. Rozvodák bude samo nový.. ale kladky prý není potřeba dávat nové. Mám je tam nějakých 40 tis km..

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 07:41
od pbjun
No dyt, akorat zkrat interval rozvodu na 100tis :)

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 11:16
od Wolf2
gargulakj píše: No ve čtvrtek na to mrknou ve fordu tak doufám že budou šikovní a odhalí záhadu klepkání :( ;-)
Záhada je jednoduchá ,při výrobě motoru se Ford vrátil cca 20let zpět a nenamontoval ti tam hydraulické štelování ventilů :nixw: :irre: :irre: :dih: :dih: :dih: a mohlo být po problémech. Už ve Fiestě 1,6 z roku 1990 hydroštely byly a nikdy nebyl problém s ventily ,ale nějakej dement ve Fordu se rozhodl ,že o 10 let poté nic takového do motoru dávat nebudou a pak to tak dopadá "cvakání a nepravidelný chod motoru a td. :evil: :evil:

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 13:23
od matys
Wolf2 píše:
Záhada je jednoduchá ,při výrobě motoru se Ford vrátil cca 20let zpět a nenamontoval ti tam hydraulické štelování ventilů :nixw: :irre: :irre: :dih: :dih: :dih: a mohlo být po problémech. Už ve Fiestě 1,6 z roku 1990 hydroštely byly a nikdy nebyl problém s ventily ,ale nějakej dement ve Fordu se rozhodl ,že o 10 let poté nic takového do motoru dávat nebudou a pak to tak dopadá "cvakání a nepravidelný chod motoru a td. :evil: :evil:[/quote]


Zdravím pánové...........řekl bych , že seřizováním vůle ventilů podložkama nebo kalíškama je určitě rychlejší a hlavně přesnější reakcí ventilů na vačku po celém rozsahu otáček motoru oproti hydroštelům .

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 16:56
od pbjun
Predevsim hydra mivaji docela potize s kvalitou oleje, pridiraji se a podobne... Cena je take mnohem vyssi. Osobne si myslim, ze serizeni podlozkami (ne kalisky - toto je blby vymysl) je daleko lepsi :)

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 20:02
od Bullitt
Wolf2: tak to si pročti fórum o starších Fordech, hlavně Escortech, jaké byly s hydroštely problémy(vím i ze zkušenosti). Původně měly odstranit nutnost kontrol ventilové vůle a vymezování podložkami, ale to se jaksi nesplnilo, hydroštely často bylo nutný měnit(docela drahý), při špatné funkci nadělaly často větší paseku(podpálený ventil), než neseřízená vůle podložkami(nevznikne taková mezera, jako u špatného hydroštelu). Řekl bych Ford ty hysroštely opustil záměrně.
Navíc je to pružný díl ve výsledku zhoršující ventilový rozvod a je závislý na mnoha faktorech: kvalitě/viskozitě oleje, tlaku mazání, teplotě, otáčkách.

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 20:24
od Wolf2
Měl jsem ,jezdil jsem s tím a nikdy nebyl problém :wink: :wink: Když jsem auto kupoval mělo najeto 100tis km ,ja jsem najezdil dalších více než 100tis. km ( větší část byla na LPG ) a nikdy jsem neměl žádný problém , nejspíš to bylo tím ,že to byla 1,6 - 8v (76kW -CVH ) a ne ZMETEK 1,6 - 16v :puke_r: :puke_r:

Re: cvakaní ventilů

Napsal: 25.02.2011 21:00
od matys
Wolf2 píše:Měl jsem ,jezdil jsem s tím a nikdy nebyl problém :wink: :wink: Když jsem auto kupoval mělo najeto 100tis km ,ja jsem najezdil dalších více než 100tis. km ( větší část byla na LPG ) a nikdy jsem neměl žádný problém , nejspíš to bylo tím ,že to byla 1,6 - 8v (76kW -CVH ) a ne ZMETEK 1,6 - 16v :puke_r: :puke_r:

tak proč jsi si kupoval Focusa , když ho považuješ za zmetka . Mohl sis koupit auto Tvých snů a neremcat na Focuse .