Tak jsem udělal zde křemíkový šum

to zase bude keců kolem
Právě proto, jak píšeš, nechci protektor, ikdyž v dnešní době to je o něčem jiném. Gumy na protektor prochází ne ,jak dříve, že hodí jen oko, rámem, kde je vidět každé poškozené lanko kostry. Otázkou je jak již namáhaná kostra dlouho vydrží, to jsou ty těžko vyvažitelné kusy, protože běhoun je aplikován tím samým způsobem jako nová guma, jen ta kostra je stará.
Já jezdil myslím barum OR56, polarisky , pirellky, Dunlopky,matadory,mišáky protektory/suprové ale co 1000km=vyvážení/tak jsem je střelil důchodci za flašku, a mohu zodpovědně říci, že mě nejvíce pasují a vyhovují Sávy S3/dříve S2/, na které nedám dopustit. Někdo mě může odkazovat na testy, já se jen zasměji, protože je mám s nima najeto 6 sezon, i na jiném autě odzkoušeny a v žádném případě mé zkušenosti o vlastnostech neodpovídají všemu, co na ně naplují v testech. Mišáky ve 4mm mají pomalu vlastnost letní gumy.

A konkrétně si všimni, že v rozměrech od 205 ani Sávy do testu nedávají a to z prostého důvadu. Tato guma má velmi dobré vlastnosti na sněhu a ve sněhu, pro svůj vzorek, užší gumy mají problém na suché a mokré cestě,ikdyž je tam též silika, ale se zvyšujícím se rozměrem, vlasnosti se sněhem zůstávají stejné, ale rapidně se zlepšuje vlastnost na suchu a mokru, což by někomu nevonělo.
