Stránka 77 z 90

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 27.11.2016 17:22
od Tomiiiiiiiiiii
A mam vykonanu druhu prehliadku auta. Vsetko som mal v poriadku. Platil som 168 eur v Kosickej pobocke.

Kym som cakal na auto, som prelistoval katalog s technickymi udajmi a som zbadal, ze podla katalogu overoobst nema ani 1.0 ani 1,5 motor. Opytal som sa na to predajcu, on mi na to nevedel odpovedat, takze sme isli za technikom, nech nam to vysvetli. Podla vyjadrenia technika motor 1.0 overboost "pravdepodobne" nema. Uz dva roky sa predava verzia po facelifte, ale predajca na moju otazku nevedel odpoved vobec, aj technik si bol isty asi tak na 50%...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 28.11.2016 10:59
od C4R3W
Jak jsem psal driv, ve Svete motoru na zacatku dlouhodobyho testu merili na brzde verzi po FL s 1.0 EB 92 kW a overboost se celkem jasne projevil na momentovy krivce. Pochybuju, ze by bez overboostu dosahli o 0.3s lepsiho zrychleni na 100ku oproti puvodni verzi (EU5 - 11.0 vs. 11.3); i z vlastni zkusenosti jsem nepozoroval zadnej rozdil po presednuti z verze EU5 do faceliftovany EU6. 1.5 ho nema, to je znama vec - imo v katalozich prestali overboost uvadet, protoze na nekterejch trzich je udajne problem s uvadenim docasnejch hodnot.

Ecoboost 1.0 porucha vodní pumpy

Napsal: 28.12.2016 20:50
od HANS157
Rád bych přidal svůj poznatek EB1.0 92kW.

Mám ho dovezený z DE po roce ježdění. Včil má 80tis najeto a před cca 14 dny jsem měnil vodní pumpu. Ztrácela se mi chladící kapalina. Během týdne cca 500km 0,5l. Od max po 1cm pod min. V servise neautorizovaném mi řekli teče vodní pumpa je to vidět i na těle motoru. Dali mi tam AIRTEX cena 2300kč i s prací. Dělali to 2h. Vypadá to že úbytek CH.K se zastavil.

PS. předtím jsem měl fokus 1,6 74kW a jezdím furt to samé a rozdíl spotřeby je dlouhodobě -1,3l ze 7,4-6,1. Pokud byste chtěli dělat rekordy dá se mimo město dostat i pod 5l, ale je to nuda :-)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 02.01.2017 10:23
od C4R3W
Chladici kapalina se mi ztracela taky, netekla pumpa ale hadicky. Byla na to svolavaci akce, ktera se tykala velkyho poctu aut (vcetne myho kousku) - ses si naprosto jistej, ze to bylo pumpou? :)

EDIT: A rocniky 2012 a 2013 tim byly hlavne postizeny...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 14.01.2017 11:58
od HANS157
Na svolávací akci jsem byl a pokud vím tak měnili hadičku před výfukem vzduchu z motoru a nasouvali na ni ochrannou trubičku. V servise říkali že se některým autům upekla a vytekla chladící kapalina. Myslel jsem si že se to tím spraví a nic.
Je zhruba měsíc po výměně a chladící kapalina je 0,5cm pod minimem. Dnes jsem to dolil do max. Uvidím co to udělá.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 19.03.2017 18:51
od smizansky
Caute , mam noveho FF 1.0 125k chcem sa opytat nakolko jazdim vacsinou v meste ale bez vytacania skor uplne na spotrebu a podla Palubneho PC je spotreba po 500 km 8.2l aj ked realne som vypocital ze 9litrov co sa mi zda aj ked auto ma najazdene 500km tak dost vela. Mali ste aj Vy takuto spotrebu? cakal som cca 7.5 max ale 9 sa mi zda ozaj vela.

Napsal: 19.03.2017 19:12
od peter964
No 9L je teda dost...ja si uz presne teda presne nepamatam aku spotrebu som mal na zaciatku... ale bolo teda podstatne menej ako ty...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 19.03.2017 20:02
od smizansky
a v akych otackach vacsinou jazdis? ja sa snazim 1500-2000 ale je mozne ze ten motor podtacam a s tym suvisi aj ta spotreba aj ked v podstate vladze a nerobi mu to problem kedze vacsinou jazdim po rovine.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 19.03.2017 22:07
od tommula
ja mam teda najeto o hoodne vic (62tkm) ale na palubaku to ukazuje 6,3l.... je fakt ze to spadlo (bylo neco pres 7) jak jsem jel delsi streku pred mesicem, ale od te doby jsem parkrat poskakoval po meste a nejblizsim okoli a nestouplo to... ale teda nejezdim na 1500ot... jezdim s tim jak cca s atmosferou.... radim kolem 3tis... vic to nevytacim, kdyz nepotrebuju (a nebo nemam dlouhou rovinu, zahrate auto bez posadky), ale jinak po meste jezdim proste tak 1900ot +-... na tech 1500 mi to prijde strasne malo, ikdyz auto porad tvrdi ze mam radit a jezdit na 5tku ne-li sestku na 50km/h useku...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 20.03.2017 12:09
od Ma.rt
A jak jsou dlouhé ty trasy po městě? První km jsou fakt drahé... jinak když jsem byl na Spořilově ve Fordovi si 1.0EB vyzkoušet, svítilo tam 7,7 po těch všech předváděčkách. 9 mám po městě s dvoulitrem v mrazech :-)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 20.03.2017 14:38
od smizansky
Je pravda ze su to kratke trasy. Deti do skolky 1km a do prace dalsich 7 km a spat to iste. Denne cca 20 km. Ale jazdim ozaj usporne ale zacnem trochu viac svizne a uvidim co to urobi.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 20.03.2017 14:39
od BoBik_CZ
A to se divíš, že to žere? Vždyť ten motor se absolutně nestihne zahřát . . .

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 21.03.2017 11:03
od Ma.rt
Tak to je pak normální. A to se podle mě EB bude zahřívat pomaleji než atmosféra. U sebe vím, že teprve po 7km mám teď cca 9-9,5. Teprve tak po 20km jsem schopen se dostat na 7-7,5, když jedu relativně plynule a do toho ještě nějaký podíl na městském okruhu, kde se jezdí 70/80 km/h
první km je tak za 15 :)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 09.05.2017 10:36
od kozelos
ahoj, uz je nacase zacit resit nove auto a nejak se nemohu rozhodnout, zda 1.0 nebo 1.5. 1.0 mi pripada dostatecna, i kdyz na moje jezdeni po meste 7km do prace a 7km z prace se asi uspornost neprojevi (viz posledni prispevky), ale co me porad tahne k 1.5 je to, ze chci mit rozumnou dynamiku pro bezpecny predjizdeni a pri testovaci jizde nezjistim, zda mi to 1.0 splni, protoze - cekame druhy dite a uz s tim prvnim jsme hrozny kramari, jezdime nalozeny. Muj dotaz tedy zni - je tu nekdo s kombikem, co jezdi s celou rodinou nalozenej a mohl by popsat, jak moc je to znat, prip. zda se to nejak vyrazne projevuje na spotrebe? 1.5 je preci jen zas cenove vys a z jednoho platu clovek vic premysli.. dik

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 09.05.2017 10:52
od BoBik_CZ
Můj poznatek s jízdy s 1,0 92kW byl takový, že když to člověk vytočil, tak dynamika byla velice dobrá. Ale opravdu až někde okolo 4tis. otáček a výše.

Já osobně bych šel určitě do 1,5, důvody viz výše.

Na Tvůj dotaz bych řekl asi toto - pokud se nebojíš podřadit a vyhnat motor do otáček, s dynamikou 1,0 92kW budeš IMHO spokojen. Pokud k tomu budeš přistupovat jako k turbomotoru - tedy předpokládáš sílu v nízkých otáčkách, tak u 1,0 nic takového nenajdeš.