FFIII 1.0 ecoboost 125k

Odpovědět
cannobit
Junior
Junior
Příspěvky: 200
Registrován: 14.04.2011 14:22
Bydliště: Středočech

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od cannobit » 12.10.2016 09:31

Bohužel moje němčina stačí jen na nadpis. Bude muset někdo jiný.
Byl Ford focus kombi 1.6 tdci 66 kW bez DPF 2009
Byl Ford focus kombi 1.6 Duratec 74 kW + LPG 2006
Byla Škoda Felicia hatch. 1.9D 47 kW 1996
Byl VAZ 2101 1.2 44 kW 1979

Uživatelský avatar
Meldo
Nováček
Nováček
Příspěvky: 181
Registrován: 03.04.2008 22:39
Bydliště: HC - TT (Sk)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Meldo » 12.10.2016 15:23

len tak prelozene googlom (tiez neviem po nemecky)

Po viac ako 200.000Kilometre ako nové

Tím v závode motore Qualltäts má dve EcoBoost jednotiek z Vlastná výroba delené dlhodobým testom. výsledok:
Dreizyllnder je úplne pevné a majú dlhú životnosť výrobku.
Tieto dva motory boli vo vozidlách Červený kríž a na johannit v použití a tam v krátkom čase dlhé vzdialenosti urobil. Jeden z nich bol 270.000 šiel kilometrov, druhá 225000 Kilometrov. Dá sa predpokladať. že oni robili úloha sú. prešla na vývoji vozidiel dva 1-litrovej jednotky späť do
Qualitätsableilung W-Hall. boli sa úplne demontovať a vyhodnotené.

Dokonca aj pre skúsených odborníkov tzv., teardown "bol výsledok prekvapujúce. "Kľukovým hriadeľom vyzerá nový, "povedal o Michael Thelen. ELN tiež tak bezchybný Blld vydal zásoby.
Sehrgut a bez stopy Kretz odhalila stav piestu. piestne krúžky ge boli voľne pohyblivý čap piestu
ľahko otáčať. Pri demontáži určená Odborníci tiež zvyškový krútiaci moment a ste Laufepiele fotografoval každý jednotlivý NEN komponenty ku komplexnému Začať.
Výkon a krútiaci moment v cieľovej Druhý motor prišiel prvého do Dynamický test Stand. Dokonca aj po viac ako 200.000 km sú moc a Točivý moment v sólach. prehliadka obsahuje
Rozprávanie grafmi. "Sila Krivka a hluk stretnúť nový motor, "hovorí Sinan Dalgic manažér pre akosť.
Dosiahnuté už pri 1500 otáčkach za minútu Dreizyllnder jeho plné krútiaci moment,
Tieto hodnoty sa cez pokročilý Elektronika, turbo a Nockenwellensteu-ng a priame okolo.
High-tech motor bol teraz päťkrát s titulom "Engine často sa year" vynikajúca.

"On tu dosiahli svojho vysokého Qualitätsni-veau od nášho skúseného personálu,
väčšinou už pri výrobe V6 Zdedil majú ITET ". Hans-Uwe Lembke.
zodpovedný za kontrolu kvality.
Ford Focus III FL 1.0 ecoboost 125k Titanium Deep Impact Blue STline packet

Rodinny Ford Focus I FL1.8 TDCI 74 kW r.v. 2004 Hatchback Viva

hawtin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13.05.2016 21:33

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od hawtin » 15.10.2016 11:57

AHoj, jak to mate s rozjizdenim za mokra, kdy pri sviznejsim rozjezdu z krizovatek prokluzuji predni kola?

Me to starsne jakoby trha motorem.. Nevim jestli je neco spatne nebo je to normlani, ale moc normalni me to rozhodne nepripadne... Zatim sem se k tomu dostal jen v jeden den pri jezdeni Brnem za mokra.

Napada me, jestlie neni neco spatne s regulaci prokluzu?
Focus Combi MKIII 2013, 1.0 92kw, All Black

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 15.10.2016 13:03

Myslíš takový bouchání jakoby?

Uživatelský avatar
enjoy
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5329
Registrován: 05.02.2013 18:38
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od enjoy » 15.10.2016 13:29

To máš tak čerstvý papíry nebo sis toho všiml až teď?
Ford Mondeo MK4 Kombi 2008, 2.0i
Ford Ranger, 2008, 2.5 TDCi

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 15.10.2016 14:39

:totlsmile: taky sem chtěl napsat něco v tomhle smyslu, ale pak sem si to rozmyslel :mrgreen:

hawtin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13.05.2016 21:33

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od hawtin » 17.10.2016 18:24

Hoši papiry mam dost dlouho, a FF neni moje prvni auto, nemejte obavy, ze nevim ,jak se chova auto pri prokluzu kol. Treba u mazdy 3 mps me to pekne rvalo rukama, ale to bylo samosvorem jak jiste vite.,

Toto je ovsem jine, skace to jak pobouchana koza, je to takove bouchani, rve to s celym autem.

Pro to sem se psal,jak to mate vy, zkuseni ridici
Focus Combi MKIII 2013, 1.0 92kw, All Black

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 17.10.2016 19:06

Mě to příjde normální, všechny "lehký" auta se mi takhle chovali :wink:

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od Nonid » 17.10.2016 19:13

Tak tak, nejhorsi to bylo na jednickovy octavce :mrgreen:
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 17.10.2016 19:30

Tak třeba starý focus takhle neskákal, ale tenhle skáče docela dost a i takhle skákala fabie 1.2 tsi. Prostě přijde mi, že lehčí auta skáčou víc :nixw:

hawtin
Nováček
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13.05.2016 21:33

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od hawtin » 17.10.2016 19:38

Ok...zkusim to natocit a hodit sem... jinak zkousel jsem vypnout regulaci prokluzu a delalo to taky.. Rikal jsem si, jestli to nedela ten trivalec, nebo to, ze je ten predek asi moc lehky..nicmene u zadnyho auto jsem se s tim jeste nesetkal
Focus Combi MKIII 2013, 1.0 92kw, All Black

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od phofy » 17.10.2016 19:42

Co si měl za auta předtím?

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 27.10.2016 19:40

Ke clanku: Koleguv strojovej preklad vicemene odpovida realite ;-) Docela zajimavy, asi prvni skutecnej report po takovy porci kilometru:)

Dodatek: Jsem zvedavej, jestli uz to cet sefredaktor Autofora, toho muselo trefit :D
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 27.10.2016 20:52

Nemá rád ecoboosty? :)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

C4R3W
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 662
Registrován: 06.04.2011 14:49
Bydliště: Praha

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Příspěvek od C4R3W » 27.10.2016 22:11

Nenavidi vsechno, co nepochazi z koncernu VW - sem to nepatri, vic najdes tady (zacina to prispevkem z 22.9.2015, ackoliv zrovna s motorem to konkretne nesouvisi)... :)

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... start=2445
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2

Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi

Odpovědět

Zpět na „Focus - benzínové 2011 - 2018“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů