Stránka 75 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 02.11.2019 21:28
od fofok
Pro ty co neumějí řídit tam dneska už dávají asistent rozjezdu,že to automaticky přidá plyn.Kdo s tím neumí skáče jak koza v autoškole.Smát se je lidský nadávat ubohý.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 02.11.2019 23:15
od miki21
Ti, co neumějí řídit by především řídit neměli. :wink:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 02.11.2019 23:30
od fofok
No jenže dneska je řidič v pozadí a už je pomalu jenom otáčeč volantem.Na vše už jsou asistenti,ale to je zase na jinou debatu.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 09:59
od Ma.rt
Presne. Ja treba o asistenty vubec nestojim. Ono to rizeni je i o razeni a ne stezovani si, ze motor nekde dole nejede :)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 15:08
od smoula
Asistenti jsou náhodou fajn. Samozřejmě, že nejsou 100% a člověk se na ně nemůže spoléhat ale v případě nouze, dokážou hodně pomoct

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 15:30
od TomFocus
Jaký asistenti jsou fajn - buď konkrétní.
Atmosféra je taky fajn... např 1.6 100kw ve Swiftu
Turbo benzín s neprimim vstřikem je taky fajn...
Auto, který po startu nevynechává je taky fajn...

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 16:03
od Ma.rt
A tak treba BLIS muze byt fajn. Ale spis slyším lidi nadavat.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 16:17
od TomFocus
Blue je kontrolka, upozornění na brzdu ani volant nesahne.

- asistent parkování, couvání, jízda v pruzích, prednarazovy, rozjezdů do kopce..atd. VŠE vypínám :mrgreen:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 16:49
od fofok
No každopádně málokoho dneska zajímá co je pod kapotou,spíš jakej to má tablet a fičury okolo.Teď jsem se ptal bratra na spotřebu na jeho OIII 1,2 TSI.Má 5,2l na sto což je fajn a má zatím první motor.Při tý spotřebě to vypadá,že si podle Ballu rovnice vydělá na novej motor každých 70 000 km oproti Mondeo 2,0.Což je fajn.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 16:57
od TomFocus
Poslední 1.2 TSI 81KW je výbornej motor.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 17:01
od fofok
No jo škoda,že už ho přestali dělat.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 17:25
od Ma.rt
Taky jim to trvalo, nez to poresili. Ale ano, pak uz to byl dobry motor. 5.2 je fajn. Ale abych si kvuli tomu kupoval octavku, to fakt ne :-D

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 18:10
od smoula
TomFocus píše:Jaký asistenti jsou fajn - buď konkrétní.
Atmosféra je taky fajn... např 1.6 100kw ve Swiftu
Turbo benzín s neprimim vstřikem je taky fajn...
Auto, který po startu nevynechává je taky fajn...
OK. Například Front Assist.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 18:10
od maverick
TomFocus píše:Jaký asistenti jsou fajn - buď konkrétní.
tempomat, svetelny senzor pri poloze AUTO, couvaci kamera...

a vseobecne, doba pokrocila a do aut se dava kdeco a muzete na to nadavat atd...proc teda mate dotykove telefony a ne pevnou linku nebo tlacitkove pro seniory, kdyz vas pokrok tak trapi, hmmm ?

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 03.11.2019 18:11
od smoula
TomFocus píše:Poslední 1.2 TSI 81KW je výbornej motor.
S tím sem se také něco najezdil a souhlasím. Ale měl až moc velkou turbodíru. Nicméně v Rapidu se s tím dalo lítat kolem 160-180 za celkem rozumnou spotřebu kolem 7,5L