Stránka 74 z 90

FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 12.01.2016 23:10
od jplzak

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 13.01.2016 00:22
od stano.
a kované hliníkové ojnice.
No do prdele :dih:

Navyse, z trojvalca mozme mat dvojvalec...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 13.01.2016 01:04
od Nonid
Pokud se jim to povede jako 1.0 EB, tak treba do Fiesty bych rozhodne nebyl proti :)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 13.01.2016 08:06
od jplzak
Jsem zvědavej, co to udělá s cenou, protože zatím všechno, co jsem kde viděl z karbonu, bylo x krát dražší, než běžně používané materiály (krom usazenin v motoru :mrgreen: )

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 13.01.2016 09:07
od C4R3W
Takze vicemene uplne jinej motor - hlinikovej blok, castecne karbonova hlava... No, jsem zvedavej...

Jinak na Autoforum, zumpu motoristicky novinariny, prekvapive neutralni clanek :D

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 14.01.2016 08:04
od BoBik_CZ
Musím uznat, že jsem se mýlil. Odpověděl mi prodejce, že EB 1,0 ve verzi 92 kW overboost má. Verze 74 kW ho naopak nemá.

Ale také to asi dva dny zjišťoval. 8O

Co ale nechápu je, že to Ford neuvádí v katalogových údajích.

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 14.01.2016 08:25
od jplzak
:nazdravi: Tak teď ho ještě stihnout koupit, než tam nacpou ten dvouválec z karbonu :bebng:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 14.01.2016 09:36
od C4R3W
BoBik_CZ píše:Musím uznat, že jsem se mýlil. Odpověděl mi prodejce, že EB 1,0 ve verzi 92 kW overboost má. Verze 74 kW ho naopak nemá.

Ale také to asi dva dny zjišťoval. 8O

Co ale nechápu je, že to Ford neuvádí v katalogových údajích.
74kW verze ho nemela nikdy, ani ve zlatych dobach EU5 ;-) Mozny vysvetleni, proc to neuvadej, je i takovy, ze nekde (tusim treba USA) nesmi do technickejch udaju docasny parametry...

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 14.01.2016 19:00
od ZaQik
tak jste si pokecali mimo zamereni vlakna a zase se vratte k tematu - diky

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 06.03.2016 19:20
od C4R3W
Toz, znami poridili na moje doporuceni trivalcovyho focuse, ale v automatu. Puvodne chteli 1.6 Ti-VCT s Powershiftem, ale nez se rozhoupali k objednavce, prestal tu kombinaci ford vyrabet :) To bylo vysvetlovani, ze na to ten motor fakt bude stacit....

Zatim jsou nadseni, chystam se na testovaci jizdu, tak dam vedet. Jen zajimavost, ktera nekomu mozna usla: namisto dvouspojky, ktera se dava s trivalcem napr. do fiesty, je ve focusu klasickej automat (planetova prevodovka s hydrodynamickym menicem) - jsem na tu skutecne hoooodne zvedavej :)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 06.03.2016 19:38
od phofy
Pak mi prosím poreferuj :nazdravi: Co je lepší klasická planetovka, nebo dvojspojka?

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 06.03.2016 22:59
od C4R3W
Zalezi - dvouspojka radi rychlejc a nema ztraty v menici, takze bejva uspornejsi, ale zvlast verze se suchejma spojkama obvykle moc nevydrzi (VW by mohl vypravet) a jizdni komfort se odviji od vyladenosti softwaru (obvykle za moc nestoji). Klasika bejva komfortnejsi, trvanlivejsi, menic sam o sobe prirozene tlumi vibrace, ale radi pomalejc a zvysuje spotrebu :)

Osobne jsem toho nazoru, ze pro trivalec je klasika vhodnejsim resenim, ale ford ji zacal operovne nasazovat u vsech benzinaku (takze i 1.5ky a 2.0ky).

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 18.04.2016 14:15
od C4R3W
Takze nejvetsi konkurent, koktavka, uz tez jezdi s trivalcem: 1.0 TSI (85 kW, 200 nm). Papirove to vypada zajimave, vetsi kroutak, lepsi zrychleni na 100ku, otazkou je chovani v realu. Focus je o 100+ kg tezsi a ma kratkou dvojku, TSI ma trvale vyssi kroutak, ale oproti EB v polovicnim rozsahu... Zatim se nezda, ze by EB neco prekonalo, ale VW si dal nacas, tak jsem zvedavej, jestli se objevi prvni vaznej konkurent. Zatim se pouze priblizil 1.0 Ecotec od Opelu.

Jakmile se to nekomu dostane pod ruku, nevahejte se podelit o dojmy z primyho srovnani! ;-)

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 03.05.2016 09:49
od LR81
Výhledově přemýšlím o koupi FF3 s tímto motorem a chci se zeptat jak je na tom palubní počítač, jestli už je stejně dobrý jako u koncernu (ukazuje aktuální spotřebu a pod.)? Případně další zkušenosti... :wink:

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k

Napsal: 03.05.2016 10:05
od MIROMEN
S urovni koncernoveho PP nepočitej. Mě osobně nejvic chyby denni měřeni spotřeby a taky jsem kvitoval info o teplotě oleje hlavně v zimě. Pak takova drobnost kdy koncernove PP maji možnost nastavit upozorněni rychlostniho limitu. Takže když jsem na Focuse koupil zimaky s jinym rychlostnim indexem tak u fordu smula a spravně bych měl někde na palubku nalepit štitek s omezenim rychlosti. Navic reakce PP jsou hodně pomale.