Stránka 73 z 187

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 31.10.2019 08:44
od smoula
Ma.rt píše:Presne tak. Taky nastesti kazdy netvrdi, ze atmosfera je lina :)
Ona ale je docela líná. Musíš to točit a zabírá až nad 3,5tis otáček.

Ačkoliv nejsem fanda downsizingu, tak musím říct že s těmi motory se jezdí hezky a na takové to běžné ježdění je to živější. Není nutné toliko řadit a turbo si to hezky vezme i z nižších otáček. Na dálnici nemluvě. Tam stačí kolikrát hodit u Brna 6tku a dokážeš s tím jet až do Prahy :-)

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 31.10.2019 14:27
od vita_k
Jj a rozjebane písty od lspi už v Praze :)
(od podtaceni)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 31.10.2019 15:10
od smoula
Tak nižší otáčky. Třeba 2 000. Nejsem blb, abych dal plnej knedlík když je tam 1100 :-) Ale oproti atmosféře to jede fakt hezky...

A třeba i do kopců na D1 není potřeba podřazovat. Ze 130 km/h si to hezky vezme a zrychlí na 160 km/h bezproblémů. U Duratecu tam musím dát za 4, aby to vůbec trochu jelo

Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 31.10.2019 16:06
od vita_k
Bez problémů to zrychlí, ale lepší pro TB tam dát 5 nebo 4 taky. Chování má být stejné jako k atm podle mě.

Moc se už nedivím, že je tolik dodrbanych ecoboostu. Neni to prostě naftak

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 31.10.2019 18:39
od ballu
To je počteníčko, ve 130-ti dát za 4, aby to vůbec jelo. Co tu čtu, tak teprve EB začala konečně éra aut.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 31.10.2019 19:47
od enjoy
Upřímně řečeno, mám to stejně, pokud nechci nikoho zdržovat, tak taky dám ve 130 čtyřku. Ale v podstatě mi to dělá radost, pravá ručička mě z toho přeřazení nebolí a karpál mám taky v pořádku :D
Kdežto majitel oturbeného downsizingu to prostě jenom sešlápne na aktuální převodový stupěň. Čili hurá, pohodlnější jízda, nemusel jsem řadit. Ale ono je to spíš nepochopení principu, jak správně jezdit.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 31.10.2019 20:05
od Ma.rt
Ja nechapu, proc někomu vadi v aute radit. Nedela to taky ten pekny pocit z rizeni? Jinak 1.6EB ma pri 130 na sestku cca stejny vykon jako 2.0 na petku. Takze o podrazeni muzeme mluvit u EB taky, ta auta maji na nejvyssi rychl.stupen dynamiku cca stejnou.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 31.10.2019 20:11
od miki21
Já zase nechápu, kam pořád všichni spěchají... zvláště na našich "dálnicích". Z bodu A do bodu B se stejně dostanu, jen si to je třeba naplánovat s rezervou. Honem honem a pak stejně stojí v koloně. :mrgreen:
Ale to asi patří jinam, tak pardón.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 31.10.2019 21:00
od Ma.rt
Mas pravdu.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 31.10.2019 22:40
od ballu
Miki21: máš pravdu, zde většina opomíná důvod, proč EB začaly vyrábět. Menší emise, vysoký výkon, který v kolonách nevyužijí. Ale využijí ten zátah v kolonách při nízkých otáčkách, kdy píst volá o pomoc.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2019 07:48
od Stanley_vy
Neboj se. za chvilku skončí technická a v šalině stát v koloně nebudeš. :ble2:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2019 07:51
od smoula
Tak ono to taky není jenom o tom řazení ale i o hluku motoru pokud někoho vezete...

Když to začnete vytáčet, tak se kolikrát ptají jestli je nutné jet tak rychle a zuřivě. Přitom v 1.5 TSI tam hodím 6tku, nastavím 160 ACC a lidem, které vezu to přijde jako pohodová jízda :))

Každý motor má něco do sebe... Na Duratec nedám dopustit ale chtít od něj ve 130ti nějakej zázrak je zbožné přání :-))

miki21 píše:Já zase nechápu, kam pořád všichni spěchají... zvláště na našich "dálnicích". Z bodu A do bodu B se stejně dostanu, jen si to je třeba naplánovat s rezervou. Honem honem a pak stejně stojí v koloně. :mrgreen:
Ale to asi patří jinam, tak pardón.
Tak ono je spěchat a spěchat. Pokud vidím souvislou kolonu aut, vláček, tak nemá cenu někam spěchat, vyblikávat, agresivně zrychlovat a pak brzdit za zadkem autam, které zrovna předjíždí kamion. Ale pokud jedu o víkendu, prázdná dálnice, tak proč se malinko rychleji neprojet :-)) Mě to baví :-)

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2019 11:14
od Ma.rt
Tak ve 130, kdy uz je roztocenej, si myslim, ze se právě zmensuji rozdily mezi atmo a tb. Jinak mas pravdu, kdybych s tim mel jezdit casto 160, vezmu neco s delsi prevodovkou.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2019 17:26
od ballu
Stanley_vy píše:Neboj se. za chvilku skončí technická a v šalině stát v koloně nebudeš. :ble2:
Moc tě nepotěším, mám dvě Mondea 2.0L benzín .Starší posloužilo 260 tisíc bez větší nákladů na opravu. A na ježdění v kolonách mám bavoráka.
A jen tak, zase začínáš s rýpáním.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Napsal: 01.11.2019 21:23
od Stanley_vy
Takže je lepší mít pro jistotu atmosféry dvě nebo jak to mám chápat? A toto už neplatí?
ballu píše: Příští rok mně dojde STK, tak se se spolehlivým pojízdným obyvákem rozloučím.