Stránka 73 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.10.2019 08:44
od smoula
Ma.rt píše:Presne tak. Taky nastesti kazdy netvrdi, ze atmosfera je lina

Ona ale je docela líná. Musíš to točit a zabírá až nad 3,5tis otáček.
Ačkoliv nejsem fanda downsizingu, tak musím říct že s těmi motory se jezdí hezky a na takové to běžné ježdění je to živější. Není nutné toliko řadit a turbo si to hezky vezme i z nižších otáček. Na dálnici nemluvě. Tam stačí kolikrát hodit u Brna 6tku a dokážeš s tím jet až do Prahy

Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.10.2019 14:27
od vita_k
Jj a rozjebane písty od lspi už v Praze

(od podtaceni)
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.10.2019 15:10
od smoula
Tak nižší otáčky. Třeba 2 000. Nejsem blb, abych dal plnej knedlík když je tam 1100

Ale oproti atmosféře to jede fakt hezky...
A třeba i do kopců na D1 není potřeba podřazovat. Ze 130 km/h si to hezky vezme a zrychlí na 160 km/h bezproblémů. U Duratecu tam musím dát za 4, aby to vůbec trochu jelo
Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.10.2019 16:06
od vita_k
Bez problémů to zrychlí, ale lepší pro TB tam dát 5 nebo 4 taky. Chování má být stejné jako k atm podle mě.
Moc se už nedivím, že je tolik dodrbanych ecoboostu. Neni to prostě naftak
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.10.2019 18:39
od ballu
To je počteníčko, ve 130-ti dát za 4, aby to vůbec jelo. Co tu čtu, tak teprve EB začala konečně éra aut.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.10.2019 19:47
od enjoy
Upřímně řečeno, mám to stejně, pokud nechci nikoho zdržovat, tak taky dám ve 130 čtyřku. Ale v podstatě mi to dělá radost, pravá ručička mě z toho přeřazení nebolí a karpál mám taky v pořádku
Kdežto majitel oturbeného downsizingu to prostě jenom sešlápne na aktuální převodový stupěň. Čili hurá, pohodlnější jízda, nemusel jsem řadit. Ale ono je to spíš nepochopení principu, jak správně jezdit.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.10.2019 20:05
od Ma.rt
Ja nechapu, proc někomu vadi v aute radit. Nedela to taky ten pekny pocit z rizeni? Jinak 1.6EB ma pri 130 na sestku cca stejny vykon jako 2.0 na petku. Takze o podrazeni muzeme mluvit u EB taky, ta auta maji na nejvyssi rychl.stupen dynamiku cca stejnou.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.10.2019 20:11
od miki21
Já zase nechápu, kam pořád všichni spěchají... zvláště na našich "dálnicích". Z bodu A do bodu B se stejně dostanu, jen si to je třeba naplánovat s rezervou. Honem honem a pak stejně stojí v koloně.
Ale to asi patří jinam, tak pardón.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.10.2019 21:00
od Ma.rt
Mas pravdu.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 31.10.2019 22:40
od ballu
Miki21: máš pravdu, zde většina opomíná důvod, proč EB začaly vyrábět. Menší emise, vysoký výkon, který v kolonách nevyužijí. Ale využijí ten zátah v kolonách při nízkých otáčkách, kdy píst volá o pomoc.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 01.11.2019 07:48
od Stanley_vy
Neboj se. za chvilku skončí technická a v šalině stát v koloně nebudeš.

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 01.11.2019 07:51
od smoula
Tak ono to taky není jenom o tom řazení ale i o hluku motoru pokud někoho vezete...
Když to začnete vytáčet, tak se kolikrát ptají jestli je nutné jet tak rychle a zuřivě. Přitom v 1.5 TSI tam hodím 6tku, nastavím 160 ACC a lidem, které vezu to přijde jako pohodová jízda

)
Každý motor má něco do sebe... Na Duratec nedám dopustit ale chtít od něj ve 130ti nějakej zázrak je zbožné přání

)
miki21 píše:Já zase nechápu, kam pořád všichni spěchají... zvláště na našich "dálnicích". Z bodu A do bodu B se stejně dostanu, jen si to je třeba naplánovat s rezervou. Honem honem a pak stejně stojí v koloně.
Ale to asi patří jinam, tak pardón.
Tak ono je spěchat a spěchat. Pokud vidím souvislou kolonu aut, vláček, tak nemá cenu někam spěchat, vyblikávat, agresivně zrychlovat a pak brzdit za zadkem autam, které zrovna předjíždí kamion. Ale pokud jedu o víkendu, prázdná dálnice, tak proč se malinko rychleji neprojet

) Mě to baví

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 01.11.2019 11:14
od Ma.rt
Tak ve 130, kdy uz je roztocenej, si myslim, ze se právě zmensuji rozdily mezi atmo a tb. Jinak mas pravdu, kdybych s tim mel jezdit casto 160, vezmu neco s delsi prevodovkou.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 01.11.2019 17:26
od ballu
Stanley_vy píše:Neboj se. za chvilku skončí technická a v šalině stát v koloně nebudeš.

Moc tě nepotěším, mám dvě Mondea 2.0L benzín .Starší posloužilo 260 tisíc bez větší nákladů na opravu. A na ježdění v kolonách mám bavoráka.
A jen tak, zase začínáš s rýpáním.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 01.11.2019 21:23
od Stanley_vy
Takže je lepší mít pro jistotu atmosféry dvě nebo jak to mám chápat? A toto už neplatí?
ballu píše:
Příští rok mně dojde STK, tak se se spolehlivým pojízdným obyvákem rozloučím.