Stránka 72 z 187
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 20.10.2019 05:54
od Ma.rt
2.0 nikdy nebyla top motorizace. Z benzinu v mk3 nad ni byly 2.5, 3.0 a 3.0st, slabsi byly jen 1.8 ve 3 verzich. V mk4 byla slabsi jen 1.6, pak byl 2.0 a dal 2.3, 2.5T a ecoboosty.
Takze 2.0 byl takový sotva prumer. Coz je fajn narozdil treba od Passatu, kam cpali 1.6 snad odjakziva.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 20.10.2019 11:59
od 321910336
mluvím o Focusu, do Mondea se litr nedává
Napsal: 20.10.2019 14:56
od djdekl
V nekterych zemich jo
Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 22.10.2019 23:16
od vita_k
Ma.rt píše:Kozelos: je to tak, na vyber bohuzel nebude. A je to podle me spatne. Jinak pružne zrychleni je fajn, u atmosfery je treba ale podradit. Pro nekoho to muze byt opruz..
Ono je potřeba podradit i u toho TB, kdo to nedělá, riskuje lspi. To je malá blbuvzornost,bohužel
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 23.10.2019 05:29
od ballu
A tím pádem nízká spotřeba u TB deklarovaná papírově v nízkých otáčkách jde do háje. Majitel je před rozhodnutím. Spotřeba a tím plnit emise, ale ohrožovat motor. A nebo motor točit , a to jsme jak u atmosféry, tak jaký spásný vývoj motoru pro emise. Tak že slepá ulička.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 27.10.2019 13:30
od Ma.rt
vita_k píše:Ma.rt píše:Kozelos: je to tak, na vyber bohuzel nebude. A je to podle me spatne. Jinak pružne zrychleni je fajn, u atmosfery je treba ale podradit. Pro nekoho to muze byt opruz..
Ono je potřeba podradit i u toho TB, kdo to nedělá, riskuje lspi. To je malá blbuvzornost,bohužel
Aspon Ty se tu netvaris, ze nic nehrozi:)
V patek jsem jel z prace autem, Praha zacpana, poskakoval jsem po Jizni spojce, to se s atmoskou da na 1200 ot. 1-2-3 v pohode. Vyslednych 8,9 bylo milosrdnych

Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.10.2019 09:16
od kozelos
Ja TB taky tocim a podrazuju, někde už jsem psal, že s tím jezdim v podstatě stejne jako s atmosferou. Ovšem spotrebu mam defacto stejnou, zato dynamika je nebe a dudy! Ale opet - prešel jsem z 1.6....
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.10.2019 09:26
od Ma.rt
Znat by to bylo i z 2.0, ale z 1.6 je to skok hodne velky. Ted mas na 3000ot. vykon, co ma 1.6 na maximu

u 2.0 to bude nekde na 4000.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.10.2019 12:09
od ballu
Když jsou vymontovány vířivé klapky v sání u těho 2.0L atmosfér, nástup je již někde od 3800 ot. a ne 4500ot.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.10.2019 12:17
od fofok
Již

Tam kde moderní motory končí starý začínají.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.10.2019 13:09
od Ma.rt
A tam kde konci atmosfera, tam z turba litaj hrnce ven. Uz nekolikrat me turbo nemile prekvapilo, ze chciplo, kdy jsem ještě Nm potreboval. Atmosfera je v tomhle čitelnější. 1.8ka mi tocila 7000 a to se ji do otacek chtelo. Dvoulitr jde krasne do 6500.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.10.2019 13:15
od Ma.rt
ballu píše:Když jsou vymontovány vířivé klapky v sání u těho 2.0L atmosfér, nástup je již někde od 3800 ot. a ne 4500ot.
Ve 4500 je max.Nm, ale slusny narust Nm citim uz nekde lehce u 3000. Jinak použitelny je to od 1500, to i na čtyřku tahne, ale je mi to proti srsti.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.10.2019 14:27
od fofok
Ma.rt píše:A tam kde konci atmosfera, tam z turba litaj hrnce ven. Uz nekolikrat me turbo nemile prekvapilo, ze chciplo, kdy jsem ještě Nm potreboval. Atmosfera je v tomhle čitelnější. 1.8ka mi tocila 7000 a to se ji do otacek chtelo. Dvoulitr jde krasne do 6500.
No jo i řízení se musí umět,to není pro každýho.
Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.10.2019 15:29
od Ma.rt
Presne tak. Taky nastesti kazdy netvrdi, ze atmosfera je lina

Re: Atmosféra vs. downsizing motory
Napsal: 28.10.2019 17:03
od jarod72pm
Mno ona se musí dostat do otáček ,aby se mi auto trochu rozjelo tak se musím přiblížit ke 3000rpm navíc ten obsah na hmotnost auta je taky poznat.