
maximalka na jednotlivych prevodoch
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
toz vrazda urcite ne, jak psali hihi a pepe123... Ale mimochodem, oni psali o 5000 otackach, coz uz bych za castecnou vrazdu povazoval
Tam te mozna ani nepusti omezovac.
takze se shodnem: obcas vytocit TDDi motor do 4000 otacek neni od veci, jet po dalnici na 4500 otacek je v norme, ale normalne budu i dal jezdit mezi 2000-3000 otackama, vyssi jen v pripade nutnosti (ale zas se nebudu bat tam proste "jebnout" trojku a popohnat to na kilo)

takze se shodnem: obcas vytocit TDDi motor do 4000 otacek neni od veci, jet po dalnici na 4500 otacek je v norme, ale normalne budu i dal jezdit mezi 2000-3000 otackama, vyssi jen v pripade nutnosti (ale zas se nebudu bat tam proste "jebnout" trojku a popohnat to na kilo)

Naposledy upravil(a) zewl dne 27.10.2007 10:53, celkem upraveno 1 x.
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
Sice nemam traktor, ale musim sa ich zastat. Traktorove motory nie su z technologickeho hladiska robene na vysoke otacky. U nas, benzinov, je to jednoduche, posunies iskru a hotovo. U nich bohuzial nic nespravis. Uz to, ze mozu tocit 4500 je podla mna uz prehnane a je to len preto, ze "mozu tocit az do", ale iny vyznam to nema, pretoze aj ten krutiaci moment je uz v tych otackach prec. Prave preto som traktor nechcel.chmelko píše:takže vy už neveríte ani Henrymu, tak komu potom?![]()
Takze je podla mna zbytocne pretacat dieselove motory az do takychto otacok.
Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
- zewl
- Test driver
- Příspěvky: 8644
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
- vcedula
- .
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bratislava
jasne, na maximalku potrebujes zasa vykon, tak to musis tocitzewl píše:to je jako jasne, nejvetsi kroutak je u 2-3 tis otacek, ale kdyz chces predjizdet, tak nemuzes ztracet cas prerazovanim, tak to proste tocis do 4, i kdyz tam uz neni takovej kroutak... Ale rec tady byla o maximalkach, takze proto ta debata o vytaceni motoru

Ford Focus II 2.5T Duratec ST 166kW/320 Nm Electric Orange
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
bol: Ford Focus II 2.0 Duratec 110 kW/194 Nm Panther Black + 60mm throttle body
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- pepe123
- Junior
- Příspěvky: 262
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: BA
..hm ale sa to tu už niekedy aj pisalo, že traktory su pre kludnych jazdcov, teda pohodakov. Ja som sa za mládí vyšantil a teraz si jazdu vychutnávam... 

Ford Focus combi 1.8 TDDi Ghia, r.v. 1999, black, 66kW
[img:1gcj4sat]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1gcj4sat]
[img:1gcj4sat]https://www.focus.kvalitne.cz/black_group.gif[/img:1gcj4sat]
- honolulu
- Junior
- Příspěvky: 225
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komárno, SK
Ahojte, proste vražda - nevražda, neverím ani Henrymu ani nikomu inému len fyzike-mechanike. Neviem koľko strojárov je tu medzi nami ale keď niekto tvrdí že dynamickým namáhaním nezničíš skôr materiál (motor) tak nemám slov. Vás neučili v škole že nehojdajte sa na stoličke lebo ulomíte nohy? Ja nikomu neberiem aby sa prevetral na aute ale netvrďme nezmysli... 

-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
honolulu: ak je niečo designovane tak a stavane na to, tak prečo to nevyužívat? (už len ked si zapneš pásy, tak namáhaš mechanizmus) a častým používaním ho vytahaš.., povrch sedačky..máš tam potah aby si ho nenarušil?)
toto čo píšeš by sa pekne hodilo na temu chiptuning a pod. kde na zvýšenie výkonu naše motory niesu fakt stavane...)
kolko ludí ma fofo z nemecka? a sám vieš ako jazdia po dialnici a pritom si dovolím tvrdit, že z europy maju auta v najlepšiom stave (globalne) , jasne, je to kvoli dobremu servisu, ale ak s a o motor staráš ako máš a nemáš smolu na unavu materialu, ver tomu, že ti to auto skor zhije akože odkragluješ motor..
toto čo píšeš by sa pekne hodilo na temu chiptuning a pod. kde na zvýšenie výkonu naše motory niesu fakt stavane...)
kolko ludí ma fofo z nemecka? a sám vieš ako jazdia po dialnici a pritom si dovolím tvrdit, že z europy maju auta v najlepšiom stave (globalne) , jasne, je to kvoli dobremu servisu, ale ak s a o motor staráš ako máš a nemáš smolu na unavu materialu, ver tomu, že ti to auto skor zhije akože odkragluješ motor..
- honolulu
- Junior
- Příspěvky: 225
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komárno, SK
Ale neodbočujme od témy chmelko
Viem ako sa chodí v nemecku alebo v iných ´´záp.´´štátoch.
USA nebudem porovnávať lebo tam by im uplne stačili Fabie Junior na tie ich rýchlostné obmedzenia..(som sa tam skoro zbláznil v Buicku 3.8 V6)
Zvláštne je že keď bývavam v nemecku alebo taliansku, vôbec nepočujem hvizd pneumatík, hrabanie pri rozjazde a brzdenie pri semafore.
To u nás každý večer mám tu radosť a vypočuť si to.
Dialnicne useky tiež nejazdia naplno, to je omyl.
Inak v piatok som vyskušal max. na trojke = 105km/h


Viem ako sa chodí v nemecku alebo v iných ´´záp.´´štátoch.
USA nebudem porovnávať lebo tam by im uplne stačili Fabie Junior na tie ich rýchlostné obmedzenia..(som sa tam skoro zbláznil v Buicku 3.8 V6)
Zvláštne je že keď bývavam v nemecku alebo taliansku, vôbec nepočujem hvizd pneumatík, hrabanie pri rozjazde a brzdenie pri semafore.
To u nás každý večer mám tu radosť a vypočuť si to.
Dialnicne useky tiež nejazdia naplno, to je omyl.
Inak v piatok som vyskušal max. na trojke = 105km/h
-
- Test driver
- Příspěvky: 9134
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
..v mojom mladi, ked som sa pokušal o pretekanie...ale skončil som (oficialny dovod financie)
nam vešali non stop na hlavu, že tomu komu to prehrabne nikdy nevyhra, samozrejme to prehanali, ale chcel som len upozornit, že aj napriek tomu, že profíci to pokladaju za novačikovsku chybu, tak naši tuniči a pod.to vidia ako predvedenie, že ako dokažu gumovat a akí su dobrí
takže samozrejme, toto je zle (gumy, spojka..) ale ak sa vratime k tomu, či vytočenie, pro zachovani trakcie je škodlive pre motor, stale tvrdím ,že pri zdravom rozume nie


nam vešali non stop na hlavu, že tomu komu to prehrabne nikdy nevyhra, samozrejme to prehanali, ale chcel som len upozornit, že aj napriek tomu, že profíci to pokladaju za novačikovsku chybu, tak naši tuniči a pod.to vidia ako predvedenie, že ako dokažu gumovat a akí su dobrí

takže samozrejme, toto je zle (gumy, spojka..) ale ak sa vratime k tomu, či vytočenie, pro zachovani trakcie je škodlive pre motor, stale tvrdím ,že pri zdravom rozume nie

-
- Pokročilý
- Příspěvky: 635
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Hodonínsko
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host