Stránka 8 z 9

Re: Engine malfunction

Napsal: 05.07.2016 17:39
od Loader
Byl jsem u toho, ostatní si udělám sám, ale z tohodle jsem měl bobky. Povolil víko, vytáhl filtr a odsávačkou vyčistil nádobu. Dal nový filtr, zalil naftou a uzavřel. Přes nějakou průchodku nahoře zase odsávačkou tahal vzduch, pak tam nechal jen hadičku kde byla vidět hladina a řekl ať nastartuju. Bylo vidět jak jdou ještě bublinky, cca 3min a pak že dobrý. Přišlo mi ale, že tam pořád ještě vzduch byl, ale už to zavřel. Asi neměl "čas" čekat než to přestane.

Re: Engine malfunction

Napsal: 05.07.2016 17:43
od phofy
:palec_nahoru:
většina to zadělá a tahá naftu startováním :wallbash: můj případ a pak sem vytáhl 55t kč :wink:

Re: Engine malfunction

Napsal: 05.07.2016 18:48
od TomFocus
Děláte z toho vědu z výměny pal. filtru.

- Koupím filtr
- Pořídím cca 1l nafty
- Před výměnou, zaleju naft filtr naftou a připravím jej na motor
- Demontuji starý filtr
- Obratem montuji nový zalitý filtr
- Startuji a NO Problém, xkráte uděláno takto :palec_nahoru:

Re: Engine malfunction

Napsal: 05.07.2016 20:21
od lucky.jack

Re: Engine malfunction

Napsal: 05.07.2016 21:09
od Loader
Tohle vůbec o paliváku být nemělo, ale nějak se to zvrhlo a zakecal se můj problém :(

http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 6#p1096706

Celé jsem to tu a i na jiných fórách pročetl, ale nezdá se mi, kdyby to bylo od sání/turba... tak by to dělalo při nejaké podmínce pokaždé přece, ne? (kdyby byla prasklá trubka/mezichladič)...
Třeba cesta Praha - HK/Liberec a zpátky mi to cukne cca 3x, "krátké" trasy 20-30km ani jednou. Pak jedu Praha-Louny a celou cestu taky nic...

Nejde mi do hlavy čím to může být, ještě když u toho svítí ESP. Jinak vím že mám načatou dvouhmotu, ale tou by to snad být nemělo (to cukání se děje i v konstatní rychlosti, např. na dálnici).

Re: Engine malfunction

Napsal: 05.07.2016 21:23
od phofy
První, čím bych začal, je zaslepit egr :wink:

Re: Engine malfunction

Napsal: 05.07.2016 21:24
od Loader
Má smysl to dělat bez vyčištění všeho kudy jde vzduch? Resp. místa kde je usazený bordel už za egrem?

Re: Engine malfunction

Napsal: 05.07.2016 21:27
od phofy
Aby si to vyčistil, musel by si sundat sání. Já ho mám taky zaslepenej aniž bych čistil sání :wink:

Re: Engine malfunction

Napsal: 05.07.2016 21:51
od TomFocus
Aby jsi sám tohle zjistil či odstranil potřebuješ být z oboru (auta) a ještě mít diag a nejlépe druhý auto k pujčování dílů. Je toho hodně...

Re: Engine malfunction

Napsal: 06.07.2016 19:48
od Loader
Jasný no. Jen mi nejde do hlavy že to škubne jen občas. Když to čtu na fórech, většinou řeší nejde do otáček, cuká při..., nestartuje. Prostě problém který je pořád. Dneska jsem byl projet cca 60km trasu. Zkoušel různé situace, plnej od nízkých otáček, vytočit až do červené... a nic...

Po cestě zpátky, okreska, 80km/h, stabilní otáčky a jednou jen "škub“, jako když trefíte kanál, bez hlášky na pc nebo nějaké kontrolky. Zpětně když se zamýslím, tak mi to engine malf. napsalo jen v dešti. Jestli to má vliv nebo ne... když teda nepočítám s tím vzduchem při výměně palivového filtru.

Každopádně mi přijde že občas auto na 4ku při akceleraci táhne jinak (jednou hodně jednou míň), ale to může být subjektivní. Navic jsem si všiml že cca při 1800-2000ot/min klepe víc než dřív. Takže asi vstřik.
No zítra do odvezu do Ford Hale, snad přijdou čím to je a pojedu na dovolenou v klidu a ne nervech kam dojedu a kolik bude stát odtáhnutí do ČR.

Re: Engine malfunction

Napsal: 11.07.2016 17:50
od greender
"...ENGINE MALFUNCTION..."

Asi před 14ti dny se mi rozsvítila žlutá kontrolka "ENGINE MALFUNCTION" (chvíli před tím byly dělané rozvody + olej) po druhém nastartování zmizela a týden vše v pořádku. Dnes jsem sedl po dni volna do auta a nestartuje. Rádio jede, budíky taky, světla svítí, při sepnutém startovacím tlačítku něco cvaká jakoby od spolujezdce, ale to je tak vše...
Takže odtahovka a čekám. Jen jak jsme auto nakládali, objevil se nápis "LOW BATTERY", tak doufám, že bude stačit jen nová baterka a nepotká mě nějaký jiný překvápko... Přece jen, ta hláška může mít milion významů :-(

2,2, TDCi, najeto 200tkm, r.v. 2010

2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 01.09.2016 13:10
od focusjednasest
ahojte, mam focus 1,6 tdci rv 2006 80 kw a stala sa mi taka vec, po tankovani mi vyhodilo chybu engine systems faults. na diagnostike chybu p1932-60 Fuel Additive Level Low Status (čo je malo aditiva v DPF). DPF je ale vykuchane, zrejme nie dostatocne alebo iba fyzicky a softwarovo nie je odstranene spravne. Vyhodilo to po par rokoch pouzivania az teraz. Chyba samozrejme nejde vymazat.
Co s tym? ma zmysel naliat vobec aditivum do nadrzky ked je to vykuchane? nie je to zbytocnost? je tam vobec ta nadrzka ak sa to kucha alebo nadrzka je uplne inde ako filter?
Alebo skusit ist s tym na nejaku aktivnu regeneraciu na tych 20-30 minut na dialnicu pri 2500-3000 otackach ? spusti sa regeneracia aj ked tam ten filter nie je a je vykuchany? bude to mat spravne hodnoty a podari sa tomu zapnut regeneraciu ? ci skor ani nie kvoli vykuchaniu a tomu ze tam ukazuje system ze chyba aditivium?

Přesunuto lucky.jack

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Napsal: 02.09.2016 12:22
od V12
Kdesi je postup, ako zresetovat stav aditiva a nasimulovat tak jeho doplnenie. V nadrzke ziadny plavak nie je, RJ davkuje aditivum podla mnozstva natankovaneho paliva. A ked sa suma objemu davok aditiva blizi objemu nadrzky, vysledkom je tato hlaska.
Este lepsie riesenie je ale realne doplnenie aditiva ako aj DPF. Za demontovany DPF by som bez milosti bral papiere. Ked nemam na banany (vymena DPF), nekupim si predsa opicu (auto s DPF) :twisted: Okrem toho, za par rokov pouzivania a vytesovania sa zo spotreby 5/100 si si nejake prachy na novy DPF a davku aditiva nasetrit mohol.

Re: Engine malfunction

Napsal: 04.09.2016 12:12
od focusjednasest
zatial som to nenasiel, nasiel som iba zresetovanie po doliati cez diag. dpf odstranil este predosly majitel...

Napsal: 13.09.2016 18:31
od vita_k
Dej tam cokoliv a resetni nebo si nech upravit SW aby neřešil nadrzku :)

Auto a opice je trochu blbej příměr, ale proč to neustále neomilat dokola, že?