Stránka 8 z 21

Napsal: 18.10.2007 16:58
od Noah
Takze dnes diagnostika,vse OK tak pak uz nevim

Napsal: 18.10.2007 19:56
od pelen
Nastalo by za to zmerit kompresni tlaky? Pro nastartovani musi byt:
zvysena teplota pomoci zhavicich svicek
dostatecny kompresni tlak ve valcich
dostatecne mnozstvi paliva
dostatecne mnozstvi vzduchu
dostatecne otacky motoru pri pohonu starterem

Napsal: 19.10.2007 07:09
od Noah
Tohle mi jasny je ale vzhledem k tomu ze mam velmi malo najeto bych tlaky nechal snad az na posledni misto,porad si pohravam s myslenkou ze to dela baterie,je tam porad puvodni a nedobijel jsem ji ani jednou.No dnes zkusim hustotu pokud bude OK tak vyndam svicky a zkouknu jeste je jestli se po roce neodebrali do vecnych lovist.

Napsal: 19.10.2007 07:11
od chmelko
kolko je velmi malo najeto?
mas uz predsa 4 rocne auto..

Napsal: 19.10.2007 15:54
od Noah
37 tisic,kdyz sem to kupoval pred cca rokem melo najeto 25 tisic

Napsal: 19.10.2007 17:07
od Jiri02
Noah píše:...porad si pohravam s myslenkou ze to dela baterie,je tam porad puvodni a nedobijel jsem ji ani jednou.
Zkus zmerit napeti naprazdno a napeti pri startu - viz drivejsi pelenovy prispevky
Noah píše:... vyndam svicky a zkouknu jeste je jestli se po roce neodebrali do vecnych lovist.
Doporucuji!

Napsal: 21.10.2007 16:25
od PePe_tdci
Tak včera jsem po delší době natankoval želví pour diesel a posledních pět startů to chytlo napoprvé bez problému. Budu to sledovat a uvidíme.

Jinak před tim jsem bral u OMV a Agip, takže s kvalitou by problém bejt neměl..

Budu to sledovat a kdyby to opravdu zabralo, dám vědět..

PS: ťuk ťuk, abych si to nezakřik.

Napsal: 22.10.2007 23:02
od Jiri02
Ve Zpravodaji FORD klubu a.s. číslo 20 - 2007 jsem si vsiml nasledujiciho odstavce. Cituji:* Je-li chladno,tak mi Escort 1,8TD těžko startuje.A to i tehdy,kdy nažhavuji celou dobu,co mi svítí kontrolka žhavení. Co s tím mám dělat? Mám strach,až přijdou mrazy,že to nerozjedu vůbec. Hanka C.
Zkuste žhavit v místě,kde je ticho. Při zapnutí žhavení poslouchejte,kdy Vám cvakne relé žhavení.Stává se dosti často, že kontrolka shasne a přesto není ještě žhavení dokončeno. Lepší kontrola je,když napojíte jeden pól zkoušečky na vedení ke žhavicím svíčkám a druhý kamkoliv na kostru. Sotva sepnete žhavení klíčkem,má se kontrolka rozsvítit. Sama zhasne až v době,kdy je žhavení ukončeno,tedy ustane napájení svíček proudem. Souběžně s tím kontrolujte kontrolku žhavení na palubce. Někdy bývá rozdíl až 6 vteřin. Využijete-li celou dobu na žhavení a přesto se startování nezlepší, zkontrolujte stav svíček. Vadné nahraďte novými.

Napsal: 23.10.2007 07:18
od Noah
Zdravim,baterka podle hustoty elektrolytu nabita na 75%takze v ni bych tipval problem taky nebude,potreboval bych vedet hodnoty senzoru teploty motoru pri ruznych teplotach a hlavne kde je a jak ten senzor vypada taky pry by mohl delat tyhle psi kusy.Takze pokud nekdo bude tohle vedet byl bych rad za radu.Dikyy

Napsal: 23.10.2007 10:23
od abe
Čest,takže píšu jak jsem řek.Po návštěvě servisu v Kravařích,jsem se dozvěděl z diagnostiky že je špatný vstřik,měl by byt jen jeden.Čerpadlo je podle tlaku výborné,tak to jsem byl aspoň trošku rád :wink: mám stejnou chybu jako kolega,kterého jsem vyděl(modra perleť nebo co,taky TDCI a taky klubový kolega),naštěstí mi to při jízdě netrhá.Tak se přiznejte kdo čeká na opravu v Kravařích :D Pak se mám ozvat za dva dny a dá mi vědět,jak dopad kolega předemnou,a pak bude řešit to samé u mně :wink:

Napsal: 23.10.2007 10:34
od Jozkablack
Jiri02 píše:Ve Zpravodaji FORD klubu a.s. číslo 20 - 2007 jsem si vsiml nasledujiciho odstavce. Cituji:* Je-li chladno,tak mi Escort 1,8TD těžko startuje.A to i tehdy,kdy nažhavuji celou dobu,co mi svítí kontrolka žhavení. Co s tím mám dělat? Mám strach,až přijdou mrazy,že to nerozjedu vůbec. Hanka C.
Zkuste žhavit v místě,kde je ticho. Při zapnutí žhavení poslouchejte,kdy Vám cvakne relé žhavení.Stává se dosti často, že kontrolka shasne a přesto není ještě žhavení dokončeno. Lepší kontrola je,když napojíte jeden pól zkoušečky na vedení ke žhavicím svíčkám a druhý kamkoliv na kostru. Sotva sepnete žhavení klíčkem,má se kontrolka rozsvítit. Sama zhasne až v době,kdy je žhavení ukončeno,tedy ustane napájení svíček proudem. Souběžně s tím kontrolujte kontrolku žhavení na palubce. Někdy bývá rozdíl až 6 vteřin. Využijete-li celou dobu na žhavení a přesto se startování nezlepší, zkontrolujte stav svíček. Vadné nahraďte novými.
To s tou dobou žhavení a kontrolkou mohu jen potvrdit...na mojí Fiestě 1.8D a segry Escortu 1.8TD jsme to měřily a žhavilo to o 10vteřin dýl než svítila kontrolka! U Fofíka jsem to ještě nezkoušel, ale ten zatim startuje tak skvěle že nemám důvod nic zjišťovat.

Napsal: 23.10.2007 11:34
od opicak
abe píše:.....Tak se přiznejte kdo čeká na opravu v Kravařích :D ....
To jsem já. :lol: Kdo tu trochu sleduje vlákno "studený motor" tak ví, že už měsíc zápasím každé ráno se startováním. Teda motor chytá na drc, ale studený škube nebo chcípá. Trysky byly na kapilárním testu - vše perfektní, čerpadlo taky. Byl jsem objednaný na WDS diagnostiku do Fordu Malý a Velký, ale totálně mě vytočili, tak jsem vsadil na osvědčenou správkárnu. Jako vždy - už po příjezdu naprosto jiný přístup! (že já do značkového servisu vůbec lezl). V Kravařích byl odhad závady na ztrátu komunikace mezi řídící jednotkou a vstřiky. Moc nechápu, ale údajně tam byl minulý týden někdo, kdo měl stejný problém a přehrání softwaru pomohlo. Tak nevím. Čekám na telefon a zahřívám peněženku :wink:

To abe: někde jsi tu psal, že jsi objednaný na úterý. Já tam vezl fofo včera večer. Skoro jsem věřil, že se tam dnes potkáme až si pro auto pojedu. (Teda jestli dnes budu OK :roll: )

Napsal: 23.10.2007 13:24
od Hugo72
To Opicak:
Ani nevieš s akou malou dušičkou tu čítam tvoje riadky, ako hrdý majiteľ focusa TDCI. Som zvedavý čo bude problém štartovania. Ja našťastie tento problém nemám. Bolo tu mnoho vecí rozoberaných čo môže byť príčinou. Skúsil si skontrolovať v akom stave je vzduchový filter? Smiešne že? Tak nič ja som len taký začiatočník :? 8)

Napsal: 23.10.2007 14:10
od opicak
Hugo72 píše:To Opicak:
.......Skúsil si skontrolovať v akom stave je vzduchový filter?
Kontrolu "amatéra" jsem udělal. Vzduchový filtr - supr stav (stejně jsem vyfoukal, vyčistil), naftový fitr měněný v březnu jsem znovu vyměnil za origo (měl jsem po dovolené v Chorvatsku podezření na šmejd naftu a to jsem tankoval jen u OMV), všechny viditelné a přístupné konektory rozpojené, zkontrolované, prostříkané přípravkem na kontakty, jak jsem psal - test vstřikovačů, čerpadla, vše perfektní .... :roll: Teď už pomůžou jen odborníci :cry:

Napsal: 23.10.2007 14:34
od Hugo72
Tak to je pech. Som zvedavý ako dopadne tá diagnostika /prípadne prehranie softu/. 8)