Stránka 8 z 9
Napsal: 28.07.2007 11:50
od Ahmed
Tudy píše:Zkušenost s V-Power 95:
Před FFII jsem 2,5 roku jezdil se Suzuki Swiftem 1.3i (rv 1997) a za chladných rán jsem míval problémy se startováním a i po nastartování měl motor tendenci chcípnout, zvláště při neutrálu. Už jsem chtěl jít do servisu, ale zkusil jsem nejdříve V-Power-95. Po natankování 2. nádrže už bylo po problému, navíc jsem na dálnici v kopci (cestou z práce) už nemusel podřazovat na čtyřku, abych udržel 130 km/hod! Od té doby jen do Swifta jen V-Power.
Na druhou stranu do Wagona R+ (1.3 16 V, rv 2002) jsem to zkusil také, ale žádné změny k lepšímu jsem si nevšiml-tam stačí obyčejný BA95.
Rika se, ze vetsinou to chce 2-3 nadrze lepsiho benzinu a motor se procisti a je to pak poznat. Nekdo to pozna hned, nekdo pozdeji.
Napsal: 29.07.2007 09:03
od Foqus
Ahmed píše:Tudy píše:Zkušenost s V-Power 95:
Před FFII jsem 2,5 roku jezdil se Suzuki Swiftem 1.3i (rv 1997) a za chladných rán jsem míval problémy se startováním a i po nastartování měl motor tendenci chcípnout, zvláště při neutrálu. Už jsem chtěl jít do servisu, ale zkusil jsem nejdříve V-Power-95. Po natankování 2. nádrže už bylo po problému, navíc jsem na dálnici v kopci (cestou z práce) už nemusel podřazovat na čtyřku, abych udržel 130 km/hod! Od té doby jen do Swifta jen V-Power.
Na druhou stranu do Wagona R+ (1.3 16 V, rv 2002) jsem to zkusil také, ale žádné změny k lepšímu jsem si nevšiml-tam stačí obyčejný BA95.
Rika se, ze vetsinou to chce 2-3 nadrze lepsiho benzinu a motor se procisti a je to pak poznat. Nekdo to pozna hned, nekdo pozdeji.
a vetsina nikdy

Napsal: 29.07.2007 09:18
od Drah
Netušíte, kde se dá sehnat nejlevnějc V-Power Diesel v Praze? Já bral za 30,50...
Napsal: 29.07.2007 09:41
od HonzaV
Foqus píše:Ahmed píše:Tudy píše:Zkušenost s V-Power 95:
Rika se, ze vetsinou to chce 2-3 nadrze lepsiho benzinu a motor se procisti a je to pak poznat. Nekdo to pozna hned, nekdo pozdeji.
a vetsina nikdy

Díky tomu, že jsem teď sháněl firmu která mi udělá rozbor nafty, jsem narazil na člověka který dělá rozbory paliv pro českou rafinérskou a jiné společnosti obchodující s PHM a mazivy a tak jsem se ho ptal na to, jak je to s palivy Shell V power a podobnými a řekl mi, že je to v první řadě dobrý tahák na peníze. Sám jsem zkoušel Shell power diesel a ja fakt, že jsem rozdíl nepozoroval. Taky jsme probrali otázku biopaliv (je autorem bionafty) a k tomu mi řekl, že ta je dobrá ale do zemědělských strojů, pro nové vstřikovací systémy je nepoužitelná.
Co se týče benzinu Shell V power racing, ten mám vyzkoušený z doby, kdy jsem jezdil na motocyklu a ten mi skutečně fungoval a vlastně jsem ho zkoušel kdysi i ve Š136, ta jezdila neuvěřitelně tiše a rozdíl ve výkonu byl znát - do té doby, než jsem zůstal stát s přetrženým pístem

V power racing je ale 100oct, takže kvalitnější než V power 95 je.
Pokud by někdo měl nějakou otázku k palivům, mužete mi to napsat a až k němu pojedu pro protokol tak se ho na to zeptám a dám vám vědět. U tohoto člověka bych asi o serioznosti nepochyboval.
Napsal: 29.07.2007 10:01
od chmelko
HonzaV: konečne niekto ,kto by tu nekonečnu otázku vyriešil
spytaj sa ho prosím, prave na zmienovaný Vpower Racing, osobne som od neho čakal najmenej, kvoli roznym testom na brzde a pod, ze nepridáva vobec nič,a je to iba marketing.
ale moj fofo si s ním neskutočne rozumel, keby rozdiel oproti Vpower nebol 3koruny, nič iné tam už liat nebudem
Napsal: 29.07.2007 10:28
od Foqus
já jsem přesvědčen, že u většiny uživatelů těhle drahejch benzínů jde o "placebo efekt", když už jsem ty prachy za ten benzín dal, tak mám takové očekávání, že i kdyby auto sotva jelo, tak jsem tak namasírovanej, že mě psychika přesvědčí, že jsem nikdy rychleji nejel...
Napsal: 29.07.2007 10:34
od chmelko
Foqus:never tomu, ak by som sa lepšie citil v benzinu, ktorý stojí 25kc tak budem tankovat tento..ver mi
čo može byt viac nestranne ako to, že z celého srdca neznášam team ferrari a potom logicky i jeho najblizsich spojencov?
stale sa budeme dohadovat o tom istom..bolo by super, keby si obetoval 2nadrže a nalial tam Vracing a ak ani potom nič nepocítiš, budeme diskutovat dalej, preco tomu tak je..ja tvrdím, že do kopca mi fofo nikdy tak netahal ako práve s týmto benzínom..
tak je to len diskusia, neverím, že tam je, aj ked je pravda, že som tam nikdy nebol..
Napsal: 29.07.2007 12:49
od Ahmed
Clovek, ktery si vsima svojeho auta a je schopny pozorovat urcite veci si rozdilu mezi obycejnou naftou a V-P, stejne tak u benzinu vsimne. Pak jsou takovi, co by nepoznali ani to, ze maji motor 85kW misto 66kW

Kyz ten rozdil nepoznate, tak to proste netankujte

Chapu, ze postupnou zmenu chovani auta clovek, co jede kazdy tyden o vikendu na nakupy do vedlejsi vesnice, nepozna. A pokud si nekdo dotankuje 1/2 nadrze V-P a rekne, ze rozdil zadny neni, ...

Napsal: 29.07.2007 16:54
od HonzaV
Ahmed píše: Chapu, ze postupnou zmenu chovani auta clovek, co jede kazdy tyden o vikendu na nakupy do vedlejsi vesnice, nepozna. A pokud si nekdo dotankuje 1/2 nadrze V-P a rekne, ze rozdil zadny neni, ...

... tak bych mu věřil

, protože rozdíl u Shell V P racing jsem poznal až u 3. nádrže, jak u motorky tak i u auta. Obzvlášť u motorky to byla velká změna.
Napsal: 29.07.2007 16:57
od PePe_tdci
Honza V: áá spřízněná duše(motorkář)..
Já tu mojí dneska prodal, po bouračce už se mi na silnici ani nijak nechce..
Jinak v motorce mi vpower pěkně zafungoval hned na první nádrži..
Napsal: 29.07.2007 18:33
od Bowie77
StratoS píše:Bowie77 píše:Ja tankuju VYHRADNE na Shellu, maji udajne nejkvalitnejsi paliva, zadny primesy, zadnej bordel, apod.... ono je kolikrat lepsi ten desetnik priplatit, nez si zniciz motor..... Co se tyce Shell V-power, je to specialni nafta lehce zvysujici vykon motoru (ne moc). Co je ale dulezitejsi je, ze v teto nafte jsou specialni castice, ktere cisti jak palivove potrubi, tak motor. Je to dokazany.... Takze myslim, ze shell je dobra volba.

clovece to zni jako reklamni slogan

ale tady nejde o to co tvrdi v nejake reklame, nebo co jedna baba povidala, ale o realny prinos a fakta ktery se od reklamnich kecu muzou znacne lisit..
pokud nikde neuvidim odobrne testy a rozbory od nejake nezavisle spolecnosti tak si muze vykladat kdo chce co chce..
Ujistuju te, ze to reklama neni.... Nenapada me ten prinos, co bych z toho mel.... Jsou to ku*vy. Slevu mi nedaj

Napsal: 29.07.2007 19:06
od pelen
HonzaV píše:... Taky jsme probrali otázku biopaliv (je autorem bionafty) a k tomu mi řekl, že ta je dobrá ale do zemědělských strojů, pro nové vstřikovací systémy je nepoužitelná.
Proto ji zacnou ze zakona od 1.1.2008 pridavat jen 2% do u nas prodavane motorove nafty.
Napsal: 29.07.2007 19:29
od HonzaV
[quote="PePe_tdci"]Honza V: áá spřízněná duše(motorkář)..
Já tu mojí dneska prodal, po bouračce už se mi na silnici ani nijak nechce..
Já ji prodal 30.4., jezdil jsem na motocyklu skoro 20 roků a od té doby, co jsem si koupil Focuse se mi už na ní ani jezdit nechtělo. První letošní jízdu jsem udělal 29.4., když jsem se rozhodoval, jestli ji prodám nebo ne. Dokud jsem měl Escorta 1.8 TD 50kW, tak jsem byl víc na motocyklu než v autě. Focus mě trochu rozmazlil. Nemůžu říct, že bych ve skrytu duše nechtěl jinou, ale zatím to beru jako pauzu, než si doufám někdy pořídím Pan European ST1300. Ale to jsem odbočili od tématu - omlouvám se.
Napsal: 30.07.2007 07:53
od omik
pelen píše:HonzaV píše:... Taky jsme probrali otázku biopaliv (je autorem bionafty) a k tomu mi řekl, že ta je dobrá ale do zemědělských strojů, pro nové vstřikovací systémy je nepoužitelná.
Proto ji zacnou ze zakona od 1.1.2008 pridavat jen 2% do u nas prodavane motorove nafty.
pelene mozes prosim ta tuto informaciu troska rozviest? nerozumiem tomu uplne. Teraz sa do motorovej nafty pridava bionafta?? A je to menej alebo viac ako 2%? Asi viac a zakonom to chcu upravit tak, aby mohli pridavat max. 2%?? A preco sa tam pridava nejaka "spinava" bionafta?? To som vobec netusil...
Napsal: 30.07.2007 08:10
od chmelko
práveže sa začne pridávat a to kvoli podpore biopaliv..