Nafta Shell

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 28.07.2007 11:50

Tudy píše:Zkušenost s V-Power 95:

Před FFII jsem 2,5 roku jezdil se Suzuki Swiftem 1.3i (rv 1997) a za chladných rán jsem míval problémy se startováním a i po nastartování měl motor tendenci chcípnout, zvláště při neutrálu. Už jsem chtěl jít do servisu, ale zkusil jsem nejdříve V-Power-95. Po natankování 2. nádrže už bylo po problému, navíc jsem na dálnici v kopci (cestou z práce) už nemusel podřazovat na čtyřku, abych udržel 130 km/hod! Od té doby jen do Swifta jen V-Power.
Na druhou stranu do Wagona R+ (1.3 16 V, rv 2002) jsem to zkusil také, ale žádné změny k lepšímu jsem si nevšiml-tam stačí obyčejný BA95.
Rika se, ze vetsinou to chce 2-3 nadrze lepsiho benzinu a motor se procisti a je to pak poznat. Nekdo to pozna hned, nekdo pozdeji.
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 29.07.2007 09:03

Ahmed píše:
Tudy píše:Zkušenost s V-Power 95:

Před FFII jsem 2,5 roku jezdil se Suzuki Swiftem 1.3i (rv 1997) a za chladných rán jsem míval problémy se startováním a i po nastartování měl motor tendenci chcípnout, zvláště při neutrálu. Už jsem chtěl jít do servisu, ale zkusil jsem nejdříve V-Power-95. Po natankování 2. nádrže už bylo po problému, navíc jsem na dálnici v kopci (cestou z práce) už nemusel podřazovat na čtyřku, abych udržel 130 km/hod! Od té doby jen do Swifta jen V-Power.
Na druhou stranu do Wagona R+ (1.3 16 V, rv 2002) jsem to zkusil také, ale žádné změny k lepšímu jsem si nevšiml-tam stačí obyčejný BA95.
Rika se, ze vetsinou to chce 2-3 nadrze lepsiho benzinu a motor se procisti a je to pak poznat. Nekdo to pozna hned, nekdo pozdeji.
a vetsina nikdy 8) :D
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

Uživatelský avatar
Drah
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 768
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drah » 29.07.2007 09:18

Netušíte, kde se dá sehnat nejlevnějc V-Power Diesel v Praze? Já bral za 30,50...
Dočasně: lítačka na MHD
PRODÁNO: Ford Focus combi, Ghia, 1.8TDCi, 85kW, r.v. 10/2002

Uživatelský avatar
HonzaV
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Příspěvek od HonzaV » 29.07.2007 09:41

Foqus píše:
Ahmed píše:
Tudy píše:Zkušenost s V-Power 95:

Rika se, ze vetsinou to chce 2-3 nadrze lepsiho benzinu a motor se procisti a je to pak poznat. Nekdo to pozna hned, nekdo pozdeji.
a vetsina nikdy 8) :D
Díky tomu, že jsem teď sháněl firmu která mi udělá rozbor nafty, jsem narazil na člověka který dělá rozbory paliv pro českou rafinérskou a jiné společnosti obchodující s PHM a mazivy a tak jsem se ho ptal na to, jak je to s palivy Shell V power a podobnými a řekl mi, že je to v první řadě dobrý tahák na peníze. Sám jsem zkoušel Shell power diesel a ja fakt, že jsem rozdíl nepozoroval. Taky jsme probrali otázku biopaliv (je autorem bionafty) a k tomu mi řekl, že ta je dobrá ale do zemědělských strojů, pro nové vstřikovací systémy je nepoužitelná.
Co se týče benzinu Shell V power racing, ten mám vyzkoušený z doby, kdy jsem jezdil na motocyklu a ten mi skutečně fungoval a vlastně jsem ho zkoušel kdysi i ve Š136, ta jezdila neuvěřitelně tiše a rozdíl ve výkonu byl znát - do té doby, než jsem zůstal stát s přetrženým pístem :-) V power racing je ale 100oct, takže kvalitnější než V power 95 je.
Pokud by někdo měl nějakou otázku k palivům, mužete mi to napsat a až k němu pojedu pro protokol tak se ho na to zeptám a dám vám vědět. U tohoto člověka bych asi o serioznosti nepochyboval.
Naposledy upravil(a) HonzaV dne 29.07.2007 19:30, celkem upraveno 1 x.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 29.07.2007 10:01

HonzaV: konečne niekto ,kto by tu nekonečnu otázku vyriešil :wink:
spytaj sa ho prosím, prave na zmienovaný Vpower Racing, osobne som od neho čakal najmenej, kvoli roznym testom na brzde a pod, ze nepridáva vobec nič,a je to iba marketing.
ale moj fofo si s ním neskutočne rozumel, keby rozdiel oproti Vpower nebol 3koruny, nič iné tam už liat nebudem

Foqus
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 609
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Foqus » 29.07.2007 10:28

já jsem přesvědčen, že u většiny uživatelů těhle drahejch benzínů jde o "placebo efekt", když už jsem ty prachy za ten benzín dal, tak mám takové očekávání, že i kdyby auto sotva jelo, tak jsem tak namasírovanej, že mě psychika přesvědčí, že jsem nikdy rychleji nejel...
Ford Focus 1.6 16V Combi Viva, cosmic-silver met., r.v. 2004

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 29.07.2007 10:34

Foqus:never tomu, ak by som sa lepšie citil v benzinu, ktorý stojí 25kc tak budem tankovat tento..ver mi
čo može byt viac nestranne ako to, že z celého srdca neznášam team ferrari a potom logicky i jeho najblizsich spojencov?

stale sa budeme dohadovat o tom istom..bolo by super, keby si obetoval 2nadrže a nalial tam Vracing a ak ani potom nič nepocítiš, budeme diskutovat dalej, preco tomu tak je..ja tvrdím, že do kopca mi fofo nikdy tak netahal ako práve s týmto benzínom..


tak je to len diskusia, neverím, že tam je, aj ked je pravda, že som tam nikdy nebol..
Naposledy upravil(a) chmelko dne 29.07.2007 12:52, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Ahmed
Test driver
Test driver
Příspěvky: 3751
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Ahmed » 29.07.2007 12:49

Clovek, ktery si vsima svojeho auta a je schopny pozorovat urcite veci si rozdilu mezi obycejnou naftou a V-P, stejne tak u benzinu vsimne. Pak jsou takovi, co by nepoznali ani to, ze maji motor 85kW misto 66kW :wink: Kyz ten rozdil nepoznate, tak to proste netankujte :!: Chapu, ze postupnou zmenu chovani auta clovek, co jede kazdy tyden o vikendu na nakupy do vedlejsi vesnice, nepozna. A pokud si nekdo dotankuje 1/2 nadrze V-P a rekne, ze rozdil zadny neni, ... :D
Obrázek
Ford Focus II Combi, Gold Collection 1,6 TDCi, 66kW, 22/08/2007, panther black
Obrázek
Byl: Ford Focus Combi 1,8 TDDi, 2001, panther black

Uživatelský avatar
HonzaV
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Příspěvek od HonzaV » 29.07.2007 16:54

Ahmed píše: Chapu, ze postupnou zmenu chovani auta clovek, co jede kazdy tyden o vikendu na nakupy do vedlejsi vesnice, nepozna. A pokud si nekdo dotankuje 1/2 nadrze V-P a rekne, ze rozdil zadny neni, ... :D
... tak bych mu věřil :) , protože rozdíl u Shell V P racing jsem poznal až u 3. nádrže, jak u motorky tak i u auta. Obzvlášť u motorky to byla velká změna.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

Uživatelský avatar
PePe_tdci
Junior
Junior
Příspěvky: 275
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PePe_tdci » 29.07.2007 16:57

Honza V: áá spřízněná duše(motorkář)..
Já tu mojí dneska prodal, po bouračce už se mi na silnici ani nijak nechce..

Jinak v motorce mi vpower pěkně zafungoval hned na první nádrži..
Ford Focus 1,8 TDCI, 85kW, 5dv., 2003
Obrázek

Uživatelský avatar
Bowie77
Junior
Junior
Příspěvky: 313
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Litvinov/Plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bowie77 » 29.07.2007 18:33

StratoS píše:
Bowie77 píše:Ja tankuju VYHRADNE na Shellu, maji udajne nejkvalitnejsi paliva, zadny primesy, zadnej bordel, apod.... ono je kolikrat lepsi ten desetnik priplatit, nez si zniciz motor..... Co se tyce Shell V-power, je to specialni nafta lehce zvysujici vykon motoru (ne moc). Co je ale dulezitejsi je, ze v teto nafte jsou specialni castice, ktere cisti jak palivove potrubi, tak motor. Je to dokazany.... Takze myslim, ze shell je dobra volba. :)
clovece to zni jako reklamni slogan :)
ale tady nejde o to co tvrdi v nejake reklame, nebo co jedna baba povidala, ale o realny prinos a fakta ktery se od reklamnich kecu muzou znacne lisit..

pokud nikde neuvidim odobrne testy a rozbory od nejake nezavisle spolecnosti tak si muze vykladat kdo chce co chce..
Ujistuju te, ze to reklama neni.... Nenapada me ten prinos, co bych z toho mel.... Jsou to ku*vy. Slevu mi nedaj :lol:

Uživatelský avatar
pelen
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9259
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pelen » 29.07.2007 19:06

HonzaV píše:... Taky jsme probrali otázku biopaliv (je autorem bionafty) a k tomu mi řekl, že ta je dobrá ale do zemědělských strojů, pro nové vstřikovací systémy je nepoužitelná.
Proto ji zacnou ze zakona od 1.1.2008 pridavat jen 2% do u nas prodavane motorove nafty.
Ford Mondeo Combi 2.0 TDCi 12/2005, 85kW, Diamond White
Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
HonzaV
Junior
Junior
Příspěvky: 203
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: okr. Litoměřice

Příspěvek od HonzaV » 29.07.2007 19:29

[quote="PePe_tdci"]Honza V: áá spřízněná duše(motorkář)..
Já tu mojí dneska prodal, po bouračce už se mi na silnici ani nijak nechce..

Já ji prodal 30.4., jezdil jsem na motocyklu skoro 20 roků a od té doby, co jsem si koupil Focuse se mi už na ní ani jezdit nechtělo. První letošní jízdu jsem udělal 29.4., když jsem se rozhodoval, jestli ji prodám nebo ne. Dokud jsem měl Escorta 1.8 TD 50kW, tak jsem byl víc na motocyklu než v autě. Focus mě trochu rozmazlil. Nemůžu říct, že bych ve skrytu duše nechtěl jinou, ale zatím to beru jako pauzu, než si doufám někdy pořídím Pan European ST1300. Ale to jsem odbočili od tématu - omlouvám se.
Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 120kW, 2014
dříve Ford Mondeo kombi 2.0 TDCi, 85kW, 2008
Ford Focus kombi 1.8 TDCi, 74kW, 2003

Uživatelský avatar
omik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 640
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od omik » 30.07.2007 07:53

pelen píše:
HonzaV píše:... Taky jsme probrali otázku biopaliv (je autorem bionafty) a k tomu mi řekl, že ta je dobrá ale do zemědělských strojů, pro nové vstřikovací systémy je nepoužitelná.
Proto ji zacnou ze zakona od 1.1.2008 pridavat jen 2% do u nas prodavane motorove nafty.
pelene mozes prosim ta tuto informaciu troska rozviest? nerozumiem tomu uplne. Teraz sa do motorovej nafty pridava bionafta?? A je to menej alebo viac ako 2%? Asi viac a zakonom to chcu upravit tak, aby mohli pridavat max. 2%?? A preco sa tam pridava nejaka "spinava" bionafta?? To som vobec netusil...
Ford Mondeo 2011 Titanium S, 2.0TDCi (120kW), panther black
ex: FoFo2 Ghia 5hatch, 1.6 TDCi (80kW), tonic blue, +eibach pro kit 

chmelko
Test driver
Test driver
Příspěvky: 9134
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Příspěvek od chmelko » 30.07.2007 08:10

práveže sa začne pridávat a to kvoli podpore biopaliv..

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti