2,0 tdci problem s motorem

Odpovědět
Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od V12 » 30.10.2014 17:03

Takze DPF tam je od vyroby. Kde je ale nadrz na aditiva, netusim. Podla katalogu je taka plocha, rozhodne to musi byt niekde pri naftovej nadrzi :

Obrázek

a takto by to malo vyzerat aj s palivovou nadrzou :

Obrázek
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

b-a-r-n-y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 17.10.2011 10:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od b-a-r-n-y » 30.10.2014 19:15

Diky za prozkoumani a obrazek, super! Vzhledem k tomu, ze jsem ji pod autem nenalezl, tak asi bude nad nadrzi - teoreticky... O to vetsi otazka je, jak se vlastne k hadickam dostat a odkud se to vlasnte plni... 8O

Jeste zkoumam ten obrazek s nadrzi - dle plniciho hrdla nadrze ta nadobka proste musi byt vpravo. Ja zkusim jeste sundat to prave zadni kolo a lehnout pod to... Pripadne sundam i podbeh, jestli neni nekde zasita pod podbehem :)
Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW

Uživatelský avatar
focus-herbie
Nováček
Nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 10.05.2014 09:24
Bydliště: Brno

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od focus-herbie » 31.10.2014 22:07

kolo nesundávej, je to uprostřed auta (levá-pravá) a je to u nádrže a nápravy. mohu zítra vyfotit..
Ford Focus 2,0 TDCi, rv.2007,

Uživatelský avatar
Slid
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 858
Registrován: 27.07.2011 16:33
Bydliště: Praha / Semily
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od Slid » 02.11.2014 17:37

No presne tak to je na tom videu z youtube.
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od foki » 02.11.2014 22:22

Je to na zadni naprave staci se sehnout pod auto a zezadu je videt
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

b-a-r-n-y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 17.10.2011 10:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od b-a-r-n-y » 05.11.2014 17:50

Díky za rady, jak budu za světla trošku doma, mrknu na to. S tímto si stejně moc ale nepomůžu, protože už mi svítí Engine System Fault a to stejně nijak než ve Fordu vymazat tuším nelze, což? :( Takže holt oficiální servis...

A aby toho nebylo málo, dnes mi nějak podivně přestalo jakoby jet turbo a zahlásilo to násl. chybu:

===PCM DTC P2263-E1===
Code: P2263 - Turbocharger/Supercharger Boost System Performance

Additional Fault Symptom:
- Signal is Above Maximum Threshold

Status:
- DTC Present at Time of Request
- Malfunction Indicator Lamp is On for this DTC

Module: Powertrain Control Module

Diagnostic Trouble Code details

Turbocharger/Supercharger Boost System Performance

This DTC may be caused by :

Blocked vacuum hoses

Wiring Harness Short to Battery or Short to Ground

Possible causes are:

Check for vacuum leaks.

Check the vacuum hose routing; if you are in doubt, refer to the appropriate service literature.

Inspect connectors for signs of damage, water ingress, corrosion, etc.

Faulty or damaged PCM.

===END PCM DTC P2263-E1===

Už se z toho fakt zblázním... :(
Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 05.11.2014 21:48

Proč by nešlo vymazat systém engine fault? Mně by to trvalo asi 1.5min:-)
Záleží zda je to permanentní chyba nebo dočasná
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 05.11.2014 21:51

Ale pokud je permanentní, tak se musí udělat servis,ktery jde i u fr. Oprsalka nebo svépomocí a pokud vyřeší důvod chyby, tak ji smažeš lehce nebo zmizí sama.
Evidentně je něco špatně s ovládáním turba.dira v hadici podtlaku, třeba je regulátor podtlaku špatný, nebo aktuator na turbu. Zase toho tolik není. Bohužel to nebude na stejném místě jako u mého motoru, tak blíže neporadím.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 05.11.2014 22:04

Btw našel jsi nádrž na aditivum?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

b-a-r-n-y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 17.10.2011 10:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od b-a-r-n-y » 05.11.2014 23:08

Chyba je zřejmě trvalá, nebo alespoň jsem se dočetl, že pokud dojde aditivum, tak se Engine System Fault rozsvítí a přes klasické OBD kabely a běžně dostupné diagnostiky už smazat nelze. Smazat se prý musí přímo ve Fordu nějakou jejich originální diagnostikou. Jestli je na to nějaký fígl, to nevím, ale smazat mi tato chyba opravdu nešla. K nádobce na aditivum jsem se nedostal - poslední dny jsem od rána do noci zavalenej prací a když k půlnoci skončím, tak už není venku na to dost světlo a garáž bohužel nevlastním.

Co se týče turba - hadice jsou v pořádku, nedávno byla jedna prasklá (opět dílo šikovných mechaniků servisu, kteří svěsili motor aniž by hadici mezi turbem a sáním odpojili), tak se měnila a ostatní se kontrolovaly. Měnil se i měnič tlaku turba - opět jedna z rad servisáků, že prý je to nutné. Jediné, co se neměnilo, je samotné turbo a na něm čidlo natočení klapek nebo co to je za ďáblův vynález. :) Jak mi to dnes přestalo táhnout, tak jsem napojil diagnostiku, načetl chyby, danou chybu smazal a auto opět jede normálně. Tipoval bych tedy spíše na problém nějakého el. čidla nebo něco...
Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 05.11.2014 23:44

Hm, škoda že nemám 2litr. Nechápu proč se ostatní neozvou. Mně už nápady došly.

Na aditivum je reset procedura návod je v "jak na to ". Měl by to umět i Forscan přes elm327. Říkám to dobře?
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

vladko
Nováček
Nováček
Příspěvky: 154
Registrován: 06.10.2011 12:15
Bydliště: Ostrava

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od vladko » 06.11.2014 09:30

Ahoj, ohledně toho smazání má vita:k pravdu.
Minulý týden jsem to dělal na jednom autě (sice 1.6 ale to bude stejné).

Smazat chyba opravdu nejde.

Musí se ve Forscan spustit servisní funkce "Refill the Fuel Additive Tank"

Ta tě provede jednotlivými kroky (je tam i nějaké startování motoru atd).
Následně chyba sama odskočí.

PS: Nezapomenout to aditivum skutečně dolít :-) , jinak budeš jezdit dalších cca 60t km bez něj.
C-MAX 1.6 TDCi 80kW + DPF 08/2007, Výměna DPF 08/2014

b-a-r-n-y
Nováček
Nováček
Příspěvky: 26
Registrován: 17.10.2011 10:10
Bydliště: Hradec Králové

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od b-a-r-n-y » 11.11.2014 17:11

Tak něco po dlouhé době vyřešeno - nádobka byla prázdná, všechny chyby byly od právě chybějícího aditiva. Dnes jsem byl v origo servise Ford, protože bohužel v centru města mám možnosti dost silně omezené a pracovně to nyní s dalším časem nedávám.

Výsledek pro zajímavost:
- aditivum - něco přes cca 2 litry - 3828,-
- diagnostika - 835,-
- práce doplnění aditiva + reset jednotky z důvodů doplnění aditiva - 353,-

Toť vše. Auto je nyní v pořádku, vše bez chyb. :) Tak schválně, na jak dlouho si nyní budu moct oddechnout? :)

Díky všem za vaše rady!
Ford Focus II r.v. 04/2007 2.0 tdci 100kW

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od V12 » 11.11.2014 17:34

Je to DW10, ten Ta nebude otravovat tak, ako jeho mensi bracha DV6.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Příspěvek od vita_k » 11.11.2014 17:34

Nó a kde byla ta nádrž? :-)
Za práci tě dost šetřili. Cena lidová
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti