Příspěvek
od redo » 29.09.2015 11:58
Dlouho jsem si stěžoval na reakce 1.0eb v manželky kurýru. Metou 15tis. km a provedenou servisní prohlídkou se z mého pohledu dostalo vše skokově do normálu a auto jezdí jak má. Jestli to souvisí s km nebo se servisem nevím, ale přejímacího technika jsem na špatný chování motoru upozorňoval jak pří výměně oleje při 3tis. km, tak teď při garančce. V obou případech vyčetli registr závad, nic nenašli a oznámili mi, že auto je v pořádku.
Při první výměně oleje byly na faktuře 4l, teď při garančce 5l. V tištěném návodu k obsluze, který jsme obdrželi s autem je 4,1l. V elektronickým návodu k autu je 5,05l a upozornění, že směroplatný jsou informace v tištěným. Kolik nalili do auta v servise neví. Prodejce mi zaslal scan z výpisu SW skladovýho hospodářství, kde je uvedeno 5,05l. Domnívám se, že motor s kodem SFCB, kterej je v Kurýru má zvětšenou olejovou náplň, ovšem v dokumentaci Fordu se toto objevilo až mezi první a druhou výměnou oleje, tedy únor 15/září 15. U auta prodávanýho v ČR zhruba od Června 14. Za větší objem náplně jsem rád, zmatky kdy autorizovaný servis nedokáže dát odpověď kolik oleje patří do motoru a kolik ho nalili mě činí poněkud nešťastným.
Tourneo Courier 1.0eb
