Atmosféra vs. downsizing motory

Moderátor:phofy
Odpovědět
Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13492
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 17.10.2019 22:52

fofok píše:
miki21 píše:Hele a nechceš jejich adresy a jména? Opravdu kvůli Tobě nebudu od těch lidí páčit podrobnosti , kterým beztak nerozumí. Prostě si koupili nové auto a po pár desítkách kilometrů se jim posralo. To je vše.
Po pár desítkách km :totlsmile:teď si tomu nasadil korunu.
Překlep, stane se. :nixw:
Jeden měl cca 80 tis. km a další něco málo nad 100.
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 17.10.2019 22:58

Miki počkej ještě pár let a když budeš mít štěstí, tak se turba atmoškám v servisech vyrovnají. Pak se bude i o čem bavit :wink:
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
miki21
Test driver
Test driver
Příspěvky: 13492
Registrován: 01.04.2009 18:21
Bydliště: Třinec

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od miki21 » 17.10.2019 23:03

No však jo. Počkám, až se vychytají masařky a do té doby budu opečovávat svého zastaralého veterána. :mrgreen:
Pak si koupím šlapací auto, protože nic jiného nám EU nepovolí.... a to ještě u toho nebudeme moct prdět. :mrgreen:
Fofo II 1,8 16v modrá combi
Funguje zde funkce HLEDAT Prosím,používejte ji před založením nového tématu.

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 17.10.2019 23:06

Ty už máš taky veterána? A nejezdíte s kolegou taky veteránem na srazy? :lol:
Ford Focus ST 2014

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od ballu » 18.10.2019 01:38

To víš že jo, ale čekáme, až zhmotníš světlo, já tu tmu již mám.
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.10.2019 03:46

fofok píše:Dva odkazy na 1,6 a to jsou ty tvý známý známýho o příbuzný příbubuznejch?Kdo chce psa bít vždycky najde si hůl.To co je na fóru jsem četl,zajímají mě opravdové další případy.
Podivej do temat k motorum.. tech na chciply EB je tam oproti duratecum docela dost :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4065
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 18.10.2019 08:50

Jsem to tu teď pár stránek nečetl? Už jste se dobrali nějakýho výsledku? 8O
Já jen jestli mám nechat sešrotovat to auto s atmo nebo s turbem, když už mám obě ....

S tou 1.6 bych ho sešrotoval raději, páč to vůbec nejede, žere to, ale zas dle všech diskuzí se dožije i druhýho příchodu Ježíše Krista, tak asi ještě vyčkám.

No nic, stavim se až se diskuze přejmenuje na downsizing vs elektrika. :palec_nahoru:
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

Uživatelský avatar
Jemar
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1694
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: čáslavsko

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Jemar » 18.10.2019 09:21

Jo, sešrotuj úplně všechno :palec_nahoru:
Nečekej na diskusi downsizing-elektro, piš až bude fungovat přenos lidí jako ve Star Treku. :wink:

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.10.2019 12:09

Sentik: jestli vono to neni tema 74kw :) kdybys mel misto 1.6 tb 1.0, budes rikat to same. Pravda, spotreba by byla lepsi :)
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 18.10.2019 12:33

Přijeďte veteráni na sraz k nám. Po dálnici pěkně na trojku, ať to moc nežere, přímo k dinosauří skále. Tam to odbrzděte a jestli ty starý vrány nevzlítnou, budou mít dole zasloužený sraz se zemí :totlsmile:
Pak přijďte na pivo, domů vás odvezu :palec_nahoru:
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
TomFocus
Test driver
Test driver
Příspěvky: 8239
Registrován: 12.05.2013 17:06
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od TomFocus » 18.10.2019 12:50

IvanSt ...a ten sraz je kde? Jsi anonym v podpisu zkrz bydliště...

Něco k tématu, právě jsem se vrátil z cest po středovýchodní až severní Africe a vozový park je převážně o benz. atmo (zapomeňte na chudobu).
Atmo mají z důvodu výdrže a spolehlivosti.
A místní (Súdán, Egypt okolí) se o atmo motory nebojí Japonci a i škodovka je bude pro místní trhy stále vyrábět :mrgreen:
FF II meziFL performance1600D upgrade +++ Color blue
Galerie
Obrázek
Obrázek

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Ma.rt » 18.10.2019 12:52

IvanST: co to dnes hulis?
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
IvanSt
.
.
Příspěvky: 304
Registrován: 16.07.2017 18:01

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od IvanSt » 18.10.2019 13:13

TomFocus dovolenou ti závidím, tedy pokud nebyla pracovní. Něco podobného by mi teď na podzim prospělo. Vidíš, já jezdím často Německo, Rakousko, Švýcarsko a co myslíš, jaká auta preferují tam? Většinou ty nejlepší motorizace, hlavně Švýcarsko. Taky tam má soused atmo veterána, ale Testarossu :)
Ford Focus ST 2014

Uživatelský avatar
Sentik
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4065
Registrován: 30.05.2018 13:00
Bydliště:

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od Sentik » 18.10.2019 13:49

Ma.rt píše:Sentik: jestli vono to neni tema 74kw :) kdybys mel misto 1.6 tb 1.0, budes rikat to same. Pravda, spotreba by byla lepsi :)
Tady si dovolím nesouhlasit ...

S 1.0 EB mám taky nějakou zkušenost a jezdí se mi v tom zatraceně líp jak v mojí starý 1.6
Jasně - hodně dělá to, že to má i šestku, která u tý 1.6 hrozně chybí, ale je to pružnější, svižnější, min to žere, neni to tak hlučný.
Za mne - povedená náhrada tý 1.6ky, no a teď se můžem vrátit zas na začátek, kde mi vysvětlíte, že to nic nevydrží a je to babeta a jedeme nanovo.
Wiki:
"Zahryovat, býti Zahryován" - náhodná a opakovaná bezdůvodná kontrola účastníka sil. provozu, kdy je příslušníkem PČR tento vyhodnocen jako živel podvratný, přičemž zpravidla jde o řidiče slušného, bezúhonného a předpisů dodržujícího

maverick
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 981
Registrován: 02.02.2008 03:18

Re: Atmosféra vs. downsizing motory

Příspěvek od maverick » 18.10.2019 13:52

TomFocus píše:Atmo mají z důvodu výdrže a spolehlivosti.
spis kvuli jejich konstrukcni jednoduchosti, kde si ty auta spravuji na kolene...i to je duvod, proc jel Dan Priban napric svetem trabantem, v Sudanu by asi tezko sehnal nejaky dil na komercnejsi auto
FFIII kombi 1.5 110kW

Odpovědět

Zpět na „Pokec“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Amazon [Bot], Bing [Bot] a 0 hostů