Stránka 68 z 90
Napsal: 13.08.2015 12:15
od Nonid
Protoze on jede urcite JENOM tech 130-140 z bodu A do bodu B

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.08.2015 12:46
od Tomiiiiiiiiiii
Ked som isiel 130-140 som 5,5 ani nemal.
Ked si das vyhladat trasu v google maps od: Cestice do: Okrug Gornji, budes vydiet trasu ktoru som isiel. Od Cestic az po Miskolc mas najvyssiu dovolenu rychlost 90 kmh. Od Miskolca az (skoro) do ciela mas dialnicu a len po dialnici som isiel, ako som aj pisal 115-125 kmh a ked trebalo predbiehat tak do 140. Doma som vynuloval pocitadlo a v cieli som mal 5,4l.
Na predoslich strankach v tomto vlakne som cital, ze nie som sam, kto ma take zazracne auto com jazdi usporne

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.08.2015 14:15
od kimic
no pockej, jestli pocitadlo tak to je jina, k tomu pak pripocti 0.5L/100, coz je obvykly rozdil oproti realne spotrebe pri dotankovani, + samo cestovka 90-110 ti tu spotrebu srazi dolu
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.08.2015 14:35
od Tomiiiiiiiiiii
hej hej!! to je cisto co mi ukazoval palubak..
ked budem mat cas, dam aj fotku, vidim ze tazko sa tomu veri..
sice odfotit viem len kompletnu spotrebu za tie kilometre co som presiel + dnesna cesta do prace
a ku tej MK1 vs MK3
stary Focus je z AAA auta, inac si to tiez neviem vysvetlit..
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.08.2015 15:11
od stanikg
Mate problemy .dnes idem na makarsku a ked to bude za 8.2 tak budem rad . A ma to netrapi .inak 1.5 ecoboost .
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.08.2015 18:15
od Johny181
Jakou vůbec se nedivím tomu porovnání při drag race MK1 1.6 vs
MK3 1.0 eb. Kdyt EB má od spodu úplně jinej krouťák než stará atmosféra která max krouťáku dosahuje až ve 4tis.ot kdežto EB dosahuje max. krouťáku už při 1500ot. a drží si ho až do 4500ot. A maximum je u 1.0 EB 170Nm a 200Nm při overboostu a 1.6 16v jen 145Nm a to jen na tu malou chvíli při 4tis.ot. tak čemu se divíte?A co se týče pružnosti při zrychlování tak ze starých atmosfer se 1.0 EB může rovnat jen 2.0 ostatní těžce zaostávají to už tu taky někdo dával tohle porovnání.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.08.2015 19:25
od Tomiiiiiiiiiii
Cize takto som dopadol po celej trase 2187 km a som mal 5,8. Po dnesnej jazde z prace spat mi to kleslo na 5,7.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.08.2015 19:39
od 321910336
a kdo jezdí drag v otáčkách 1500-4500 ? ten litr má o 20 kw víc tak jede líp, není co řešit
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.08.2015 19:50
od Tomiiiiiiiiiii
ecoboost ma problem len s rozbehnutim, potom atmosfera nema sancu..
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 13.08.2015 19:55
od Nonid
Johny181 píše:Jakou vůbec se nedivím tomu porovnání při drag race MK1 1.6 vs
MK3 1.0 eb. Kdyt EB má od spodu úplně jinej krouťák než stará atmosféra která max krouťáku dosahuje až ve 4tis.ot kdežto EB dosahuje max. krouťáku už při 1500ot. a drží si ho až do 4500ot. A maximum je u 1.0 EB 170Nm a 200Nm při overboostu a 1.6 16v jen 145Nm a to jen na tu malou chvíli při 4tis.ot. tak čemu se divíte?A co se týče pružnosti při zrychlování tak ze starých atmosfer se 1.0 EB může rovnat jen 2.0 ostatní těžce zaostávají to už tu taky někdo dával tohle porovnání.
Hele uplne nemas pravdu, 1.0 EB je ve dvou verzich, ta 100k je krasne srovnatelna s 1.6kou. Pak mas 125k, ktera je skoro presne mezi 1.8 a 2.0. EcoBoost ma uzasny pruzny zrychleni, musis se ale podivat i na vahu. FF mk3 ma 1270-1471kg, zatimco mk1 ma 1195-1279kg. Zas takovy rakety ty 1.0EB nejsou, spis genialni motory, ktery se vyznacujou peknou spotrebou a slusnym vykonem
Tomiiiiiiiiiii píše:ecoboost ma problem len s rozbehnutim, potom atmosfera nema sancu..

Ale vubec...jedine pokud nevis, jak se rozjet
EDIT: Moje reakce na Tomi(x10) nedavala vubec smysl, vedro

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.08.2015 08:43
od Tomiiiiiiiiiii
Je to mozne, ze by som ten rozbeh mal este trenovat

ale auto je este nove, nechcem ho az tak namahat.. Inac ked tam hodim dvojku, dost to buchne.. je tam pocut buchot, a len pri dvojke

Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.08.2015 09:31
od C4R3W
Musis radit pomalu, mezi jednickou a dvojkou je skok jako krava.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.08.2015 18:01
od Atlis
@nonid citujem:
"Cesta tam, jazda hlavne v noci, cize klima vypnuta, rychlost medzi 110 - 130 sem tam 140 kmh, v kolone som stal cca 30 minut, spotreba 5,4l.
Cesta spat, jazda cez den, cize klime som dal zabrat, rychlost 120 - 140 kmh, max som isiel 162 kmh, v kolone som stal asi 4 hodin, spotreba 5,8l."
Chlapec píše, že išiel 120-140 za 5.8l čo ja považujem za hovadinu, pretože veľmi dobre viem, koľko tie motory žerú.
A aj preto tej spotrebe neverím. Sám ak podávam priemernú spotrebu z dlhšie trasy, tak je to vždy na základe tankovaní a okrem iného pridávam priemernú rýchlosť z trasy. Tá krásne dokáže, či niekto skutočne išiel furt 140 alebo 5km z tisícky 140.
Jo a ja napríklad jazdím teraz z PL do BE, trasa vyše 900km s priemernou rýchlosťou okolo 110km/h. Všade kde môžem idem 130km/h na tempomate, ale v miestach kde opravy toľko jednoducho nemôžem ísť. Konečná spotreba mi vychádza 6.5l aj keď viem, že pri 130km/h a priemerke 130km/h mám spotrebu presne 6.8l.
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Napsal: 14.08.2015 19:02
od lionzion
je rozdíl jet defenzivně a plynule 110-130 km/h a ofenzivně stejně rychle ale s předjížděním, následně dojížděním kamionů a rozjezdem zpět na 130, atd ... ten rozdíl může být těch 5,5l vs 6,8l. Já jezdím po D1 "s davem" běžně za těch 5,5l, naposledy co jsem měl průměrku 6,8l bylo to při jízdě 150 km/h nebo ve městě.
Napsal: 14.08.2015 20:31
od Nonid
Jojo

Taky mi malo lidi veri, ze jezdim s 1.8 16V dalky za 6-6,5, pritom se proste akorat umim slusne rozjizdet, plynule akcelerovat, a hlavne jezdit celkove plynule.