
FFIII 1.0 ecoboost 125k
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Protoze on jede urcite JENOM tech 130-140 z bodu A do bodu B 

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2011 09:39
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Ked som isiel 130-140 som 5,5 ani nemal.
Ked si das vyhladat trasu v google maps od: Cestice do: Okrug Gornji, budes vydiet trasu ktoru som isiel. Od Cestic az po Miskolc mas najvyssiu dovolenu rychlost 90 kmh. Od Miskolca az (skoro) do ciela mas dialnicu a len po dialnici som isiel, ako som aj pisal 115-125 kmh a ked trebalo predbiehat tak do 140. Doma som vynuloval pocitadlo a v cieli som mal 5,4l.
Na predoslich strankach v tomto vlakne som cital, ze nie som sam, kto ma take zazracne auto com jazdi usporne
Ked si das vyhladat trasu v google maps od: Cestice do: Okrug Gornji, budes vydiet trasu ktoru som isiel. Od Cestic az po Miskolc mas najvyssiu dovolenu rychlost 90 kmh. Od Miskolca az (skoro) do ciela mas dialnicu a len po dialnici som isiel, ako som aj pisal 115-125 kmh a ked trebalo predbiehat tak do 140. Doma som vynuloval pocitadlo a v cieli som mal 5,4l.
Na predoslich strankach v tomto vlakne som cital, ze nie som sam, kto ma take zazracne auto com jazdi usporne

Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
-
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 09.03.2015 23:07
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
no pockej, jestli pocitadlo tak to je jina, k tomu pak pripocti 0.5L/100, coz je obvykly rozdil oproti realne spotrebe pri dotankovani, + samo cestovka 90-110 ti tu spotrebu srazi dolu
Ford Focus III Titanium Sedan, 2015, 1.5 Ecoboost (110 kW) Magnetic Grey
Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

Ford Focus I kombi, 1999, 1.8i, v duchodu (vylety do Hornbachu)

-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2011 09:39
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
hej hej!! to je cisto co mi ukazoval palubak..
ked budem mat cas, dam aj fotku, vidim ze tazko sa tomu veri..
sice odfotit viem len kompletnu spotrebu za tie kilometre co som presiel + dnesna cesta do prace
a ku tej MK1 vs MK3
stary Focus je z AAA auta, inac si to tiez neviem vysvetlit..
ked budem mat cas, dam aj fotku, vidim ze tazko sa tomu veri..
sice odfotit viem len kompletnu spotrebu za tie kilometre co som presiel + dnesna cesta do prace
a ku tej MK1 vs MK3
stary Focus je z AAA auta, inac si to tiez neviem vysvetlit..
Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
- stanikg
- Pokročilý
- Příspěvky: 591
- Registrován: 12.07.2010 08:35
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Mate problemy .dnes idem na makarsku a ked to bude za 8.2 tak budem rad . A ma to netrapi .inak 1.5 ecoboost .
JE- Focus MK3 FL 1.5 ecoboost Titanium X Deep blue Impact
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
Predane -focus r.v.2010 1.6 74 kw SHDA. farba chill
- Johny181
- Junior
- Příspěvky: 418
- Registrován: 07.12.2013 22:13
- Bydliště: Klobouky u Brna
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Jakou vůbec se nedivím tomu porovnání při drag race MK1 1.6 vs
MK3 1.0 eb. Kdyt EB má od spodu úplně jinej krouťák než stará atmosféra která max krouťáku dosahuje až ve 4tis.ot kdežto EB dosahuje max. krouťáku už při 1500ot. a drží si ho až do 4500ot. A maximum je u 1.0 EB 170Nm a 200Nm při overboostu a 1.6 16v jen 145Nm a to jen na tu malou chvíli při 4tis.ot. tak čemu se divíte?A co se týče pružnosti při zrychlování tak ze starých atmosfer se 1.0 EB může rovnat jen 2.0 ostatní těžce zaostávají to už tu taky někdo dával tohle porovnání.
MK3 1.0 eb. Kdyt EB má od spodu úplně jinej krouťák než stará atmosféra která max krouťáku dosahuje až ve 4tis.ot kdežto EB dosahuje max. krouťáku už při 1500ot. a drží si ho až do 4500ot. A maximum je u 1.0 EB 170Nm a 200Nm při overboostu a 1.6 16v jen 145Nm a to jen na tu malou chvíli při 4tis.ot. tak čemu se divíte?A co se týče pružnosti při zrychlování tak ze starých atmosfer se 1.0 EB může rovnat jen 2.0 ostatní těžce zaostávají to už tu taky někdo dával tohle porovnání.
FOFO 1.5 110kw
134kw Ecoboost - 2017 KOMBI TIANIUM - Modrá Deep Impact

FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold
-byl
9let sloužil bez zaváhání


FOFO 1.6 16V 74kW - 1999 SEDAN Ghia - Med. harvest gold

9let sloužil bez zaváhání

-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2011 09:39
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Cize takto som dopadol po celej trase 2187 km a som mal 5,8. Po dnesnej jazde z prace spat mi to kleslo na 5,7.
Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
- 321910336
- Zkušený
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 20.01.2012 23:10
- Bydliště: Přerov
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
a kdo jezdí drag v otáčkách 1500-4500 ? ten litr má o 20 kw víc tak jede líp, není co řešit
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2011 09:39
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
ecoboost ma problem len s rozbehnutim, potom atmosfera nema sancu..
Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Hele uplne nemas pravdu, 1.0 EB je ve dvou verzich, ta 100k je krasne srovnatelna s 1.6kou. Pak mas 125k, ktera je skoro presne mezi 1.8 a 2.0. EcoBoost ma uzasny pruzny zrychleni, musis se ale podivat i na vahu. FF mk3 ma 1270-1471kg, zatimco mk1 ma 1195-1279kg. Zas takovy rakety ty 1.0EB nejsou, spis genialni motory, ktery se vyznacujou peknou spotrebou a slusnym vykonemJohny181 píše:Jakou vůbec se nedivím tomu porovnání při drag race MK1 1.6 vs
MK3 1.0 eb. Kdyt EB má od spodu úplně jinej krouťák než stará atmosféra která max krouťáku dosahuje až ve 4tis.ot kdežto EB dosahuje max. krouťáku už při 1500ot. a drží si ho až do 4500ot. A maximum je u 1.0 EB 170Nm a 200Nm při overboostu a 1.6 16v jen 145Nm a to jen na tu malou chvíli při 4tis.ot. tak čemu se divíte?A co se týče pružnosti při zrychlování tak ze starých atmosfer se 1.0 EB může rovnat jen 2.0 ostatní těžce zaostávají to už tu taky někdo dával tohle porovnání.

Tomiiiiiiiiiii píše:ecoboost ma problem len s rozbehnutim, potom atmosfera nema sancu..


EDIT: Moje reakce na Tomi(x10) nedavala vubec smysl, vedro

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: 01.04.2011 09:39
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Je to mozne, ze by som ten rozbeh mal este trenovat
ale auto je este nove, nechcem ho az tak namahat.. Inac ked tam hodim dvojku, dost to buchne.. je tam pocut buchot, a len pri dvojke 


Ford Focus MK3 1.0 92 kW rv. 2015
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
Ford Focus MK1 1,6 16V 74 kW rv. 1999
-
- Pokročilý
- Příspěvky: 662
- Registrován: 06.04.2011 14:49
- Bydliště: Praha
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
Musis radit pomalu, mezi jednickou a dvojkou je skok jako krava.
Mondeo Mk5 Titanium, 2016, 1.5 EB, kombi, guard green + Technology 2
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
Ex:
Mondeo Mk5 Titanium, 2015, 1.5 EB, liftback
FF3 Trend, 2013, 1.0 EB (92 kW), kombi
FF2 Trend+, 2011, 1.6 (74 kW), hatchback
Ford Escort, 2000, 1.6 (66 kW), kombi
- Atlis
- Nováček
- Příspěvky: 111
- Registrován: 16.07.2013 15:01
- Bydliště: Szczecin, Polska
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
@nonid citujem:
"Cesta tam, jazda hlavne v noci, cize klima vypnuta, rychlost medzi 110 - 130 sem tam 140 kmh, v kolone som stal cca 30 minut, spotreba 5,4l.
Cesta spat, jazda cez den, cize klime som dal zabrat, rychlost 120 - 140 kmh, max som isiel 162 kmh, v kolone som stal asi 4 hodin, spotreba 5,8l."
Chlapec píše, že išiel 120-140 za 5.8l čo ja považujem za hovadinu, pretože veľmi dobre viem, koľko tie motory žerú.
A aj preto tej spotrebe neverím. Sám ak podávam priemernú spotrebu z dlhšie trasy, tak je to vždy na základe tankovaní a okrem iného pridávam priemernú rýchlosť z trasy. Tá krásne dokáže, či niekto skutočne išiel furt 140 alebo 5km z tisícky 140.
Jo a ja napríklad jazdím teraz z PL do BE, trasa vyše 900km s priemernou rýchlosťou okolo 110km/h. Všade kde môžem idem 130km/h na tempomate, ale v miestach kde opravy toľko jednoducho nemôžem ísť. Konečná spotreba mi vychádza 6.5l aj keď viem, že pri 130km/h a priemerke 130km/h mám spotrebu presne 6.8l.
"Cesta tam, jazda hlavne v noci, cize klima vypnuta, rychlost medzi 110 - 130 sem tam 140 kmh, v kolone som stal cca 30 minut, spotreba 5,4l.
Cesta spat, jazda cez den, cize klime som dal zabrat, rychlost 120 - 140 kmh, max som isiel 162 kmh, v kolone som stal asi 4 hodin, spotreba 5,8l."
Chlapec píše, že išiel 120-140 za 5.8l čo ja považujem za hovadinu, pretože veľmi dobre viem, koľko tie motory žerú.
A aj preto tej spotrebe neverím. Sám ak podávam priemernú spotrebu z dlhšie trasy, tak je to vždy na základe tankovaní a okrem iného pridávam priemernú rýchlosť z trasy. Tá krásne dokáže, či niekto skutočne išiel furt 140 alebo 5km z tisícky 140.
Jo a ja napríklad jazdím teraz z PL do BE, trasa vyše 900km s priemernou rýchlosťou okolo 110km/h. Všade kde môžem idem 130km/h na tempomate, ale v miestach kde opravy toľko jednoducho nemôžem ísť. Konečná spotreba mi vychádza 6.5l aj keď viem, že pri 130km/h a priemerke 130km/h mám spotrebu presne 6.8l.
Focke-Wulf, 1.6 EcoBoost, 207k/333Nm.
- lionzion
- Nováček
- Příspěvky: 54
- Registrován: 11.04.2011 11:27
Re: FFIII 1.0 ecoboost 125k
je rozdíl jet defenzivně a plynule 110-130 km/h a ofenzivně stejně rychle ale s předjížděním, následně dojížděním kamionů a rozjezdem zpět na 130, atd ... ten rozdíl může být těch 5,5l vs 6,8l. Já jezdím po D1 "s davem" běžně za těch 5,5l, naposledy co jsem měl průměrku 6,8l bylo to při jízdě 150 km/h nebo ve městě.
Ford Focus MK3 - Trend - Ecoboost 1.0 125k
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
https://moje.auto.cz/ironlionzion/focus.html
- Nonid
- Test driver
- Příspěvky: 5279
- Registrován: 05.12.2012 21:07
- Bydliště: Práááha - Vyšehrad!
Jojo
Taky mi malo lidi veri, ze jezdim s 1.8 16V dalky za 6-6,5, pritom se proste akorat umim slusne rozjizdet, plynule akcelerovat, a hlavne jezdit celkove plynule.

Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti