ale, ze to auto funguje normalne, jen pokud se tomu dost prida a jen pri rychlosti nad nejakych 40km
2,0 tdci problem s motorem
- 
				tomazavr
 - Nováček

 - Příspěvky: 5
 - Registrován: 12.07.2014 15:08
 
Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak
Smazána citace!!
ale, ze to auto funguje normalne, jen pokud se tomu dost prida a jen pri rychlosti nad nejakych 40km
			
									
									
						ale, ze to auto funguje normalne, jen pokud se tomu dost prida a jen pri rychlosti nad nejakych 40km
- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: 2,0 tdci problem s výkonem
Zaujimave zistenie :
U2023 - Wont Clear on ABS Module. But could be triggered by ESP system being disabled because of the Circuit A Low Voltage Malfunction Code on the PCM.
However somebody on the FocusST owners club posted this,
" There was also another fault code stored in the ABS system which was U2023, which there is an OASIS message about ref SSM 20353 which states the following:
If a customer complains about ESP light illuminating and DTC failure code U2023 is set the cause could be an insufficient tube connection between the turbo charger and intercooler. As this vehicle has an aftermarket induction kit fitted to it we cannot proceed any further with diagnosis under Ford manufactures warranty!
Prelozim zvyraznene - nedostatocne spojenie hadic medzi turbom a intercoolerom. Neviem ale, ci sa to tyka vyhradne STciek, alebo je to vseobecny problem. Jedno je ale iste - moze to mat do cinenia aj s regulatorom tlaku paliva v raile. V mojom pripade to tak aj bolo -mechanik mi poradil vyjazdit par nadrzi vysoko aditivovanej nafty a naozaj to prestalo.
			
									
									U2023 - Wont Clear on ABS Module. But could be triggered by ESP system being disabled because of the Circuit A Low Voltage Malfunction Code on the PCM.
However somebody on the FocusST owners club posted this,
" There was also another fault code stored in the ABS system which was U2023, which there is an OASIS message about ref SSM 20353 which states the following:
If a customer complains about ESP light illuminating and DTC failure code U2023 is set the cause could be an insufficient tube connection between the turbo charger and intercooler. As this vehicle has an aftermarket induction kit fitted to it we cannot proceed any further with diagnosis under Ford manufactures warranty!
Prelozim zvyraznene - nedostatocne spojenie hadic medzi turbom a intercoolerom. Neviem ale, ci sa to tyka vyhradne STciek, alebo je to vseobecny problem. Jedno je ale iste - moze to mat do cinenia aj s regulatorom tlaku paliva v raile. V mojom pripade to tak aj bolo -mechanik mi poradil vyjazdit par nadrzi vysoko aditivovanej nafty a naozaj to prestalo.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
tak nějaké novinky  ,po měsíci  ve  ford servisu  auto  jede  sice ne na 100 %   ale  je  to o dost  lepší  ,a příčina  , po vymýšlení všeho možného  měření , výměny  čidel  znova testu  vstřiku  a kdovíčeho ještě  je napadlo  vypustit  nádrž  , no vyteklo  z toho  něco  co jako nafta ani nevypadala ani to tak nesmrdělo  , zajímavé že  to jezdilo pouze  k benzině  a několikrát  tam byla  verva  , ale po  vyčištění palivového  systemu a nalití vervy   auto  jede , nelítaj otáčky , jde pravidelně  no každopádně se na tom kluci  pěkně  vyučili ,  navíc  už mám   mondeo  takže focus  jde hned  z domu  než si to rozmyslí  a jede 
			
									
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Opat ukazka spravneho riesenia problemu s dieslom - zacne mat podivne vrtochy, opravit co najlacnejsie a k certu s nim, kym ide tak ako ma.
			
									
									DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
no nevím jestli oprava  za 30 t je nejlevnější  
			
									
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- vita_k
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 4023
 - Registrován: 05.11.2010 17:55
 - Bydliště: Brno a okoli
 
A to je mondeo dizl? tipuji:-) 
Upraveno: predikce na mobilu je fakt mor.
			
									
									Upraveno: predikce na mobilu je fakt mor.
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
						byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
nn, mondeo je 1,8  92kw  benzín  naftu už  nikdy
			
									
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Dalsi skonvertovany prikladac do kachiel ktory pochopil, ze spotreba nie je vsetko. Gratulujem k vybornej volbe  
			
									
									DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- 
				mafan
 - Nováček

 - Příspěvky: 8
 - Registrován: 12.01.2013 11:13
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Zdravím,
mám 2.0 TDci, 2005 Ford focus combi, najeto 252 tis. km
Auto jede celkem normálně, jen na volnoběh nejde vytočit na více než 3000 otáček..jakoby nereaguje, a při jízdě také nereaguje na sešlápnut plyn na podlahu? Nějaký nápad..Zatím žádná kontrolka nesvítí..
			
									
									
						mám 2.0 TDci, 2005 Ford focus combi, najeto 252 tis. km
Auto jede celkem normálně, jen na volnoběh nejde vytočit na více než 3000 otáček..jakoby nereaguje, a při jízdě také nereaguje na sešlápnut plyn na podlahu? Nějaký nápad..Zatím žádná kontrolka nesvítí..
- lucky.jack
 - Test driver

 - Příspěvky: 8462
 - Registrován: 12.03.2011 21:18
 - Bydliště: v Hradci Královým
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Diagnostika nic?
			
									
									Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
						>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- 
				mafan
 - Nováček

 - Příspěvky: 8
 - Registrován: 12.01.2013 11:13
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
zatím jsme nebyl..jestli nemá někdo podobnou zkušenost..?
			
									
									
						- lucky.jack
 - Test driver

 - Příspěvky: 8462
 - Registrován: 12.03.2011 21:18
 - Bydliště: v Hradci Královým
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Nějaký zvláštní příznaky? Kouř, hluk od motoru atd...? Může být prasklá hadice od turba, EGR, turbo(regulace) atd atd..
			
									
									Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
						>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- 
				mafan
 - Nováček

 - Příspěvky: 8
 - Registrován: 12.01.2013 11:13
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
právě že vůbec nic..toho že to moc netočí jsme si všiml až v kopci, když jsme nemohl zrychlit a předjet..ale je možné že už jsme takhle najel par set km..dám tu diagnostiku..v zimě jsme měl problémy s EGR..takže možná to bude pokračování..
			
									
									
						- 
				mafan
 - Nováček

 - Příspěvky: 8
 - Registrován: 12.01.2013 11:13
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
tak nakonec to bylo z jiného konce..za pár desítek km se rozsvítila kontrolka DPF, pak zase zhasla..pak tak různě, až jsme zajel do servisu, porucha čidla tlaku DPF - drahá výměna..tak uvidíme jak to bude jezdit dál
			
									
									
						- vita_k
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 4023
 - Registrován: 05.11.2010 17:55
 - Bydliště: Brno a okoli
 
První, co slyším, že se pokazil.
			
									
									Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
						byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

