2,0 tdci problem s motorem

Odpovědět
doubek FF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16.01.2014 18:04

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od doubek FF » 31.05.2014 20:08

čerpadlo jsem měnil taky a žádný rozdí každopádně ty vstřiky jdou ven krom toho novýho a uvidí se co pak dál , jinak já v tom mám nysypanejch ted asi 25 tis a pořád nic :-( joo balu to víš mám dýzla poprvé a taky naposled jak se to dá dokupy jde z domu a benzínový mondeo to jistí :D
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od V12 » 31.05.2014 21:17

Uz si si spocital, kolko km by si najazdil za 25k CzK s 2.0i ?
A na benzinove Mondejko Ti aj dam tip - http://www.autobazarf1.sk/ford-mondeo-2 ... ive-x.html

Bude potrebovat nejaku tu investiciu, moze byt, ze na nom nefunguje turbo ako treba, pretoze na sestke zo 100 na 140 zrychluje za cca 12 - 13 sekund, pricom podla videi na internete by to malo bez chipu dat za cca 10 sekund.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

doubek FF
Nováček
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 16.01.2014 18:04

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od doubek FF » 30.06.2014 19:11

tak nějaké novinky ,auto stále nejede , je ve fordu v liberci , ještě jednou šli vstřiky ven a i na druhém testu jsou vpořádku , ale chtěli smáznout jednotku a nejde to ,vubec je to tam nepustí , teorie je že se v ní někdo hrabal a mazal bud dpf nebo egr , a po přehrání softu , co dělali na podzim se sekla už navěky a dělá pičoviny od tý doby to totiž žere a jde nahovno , takže má přijít jiná jednotka na zkoušku a uvidí se
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od V12 » 30.06.2014 21:36

Dobra kupa tie skurwene kachle. Mesiac presiel a auto stale v srackach az po strechu. Nech ziju jazdene diesle !
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Nicco
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1961
Registrován: 16.06.2009 21:42
Bydliště: CZ-SK

Re: 2,0 tdci problem s motorem

Příspěvek od Nicco » 01.07.2014 10:07

Provádíme zprostředkování elektronického odstranění systému FAP a DPF přeprogramováním řídicí jednotky prostřednictvím diagnostické zásuvky spolu s mechanickým odstraněním tohoto filtru. V motormanagementu je odstraněna veškerá činnost spojená s filtrem. Jedná se o mnohem spolehlivější řešení než nabízené emulátory filtrů, které mohou způsobovat po čase problémy.
Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw,
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~

tomazavr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12.07.2014 15:08

2,0tdci ESP fault a jako nouzak

Příspěvek od tomazavr » 12.07.2014 15:47

ahoj, jsem tu novy, tak doufam, ze jsem spatne nehledal...
Chtel bych Vas poprosit o radu:
Mam na C-MAX 2005 2,0tdci 100kw vymenene palivove cerpadlo, vstriky po testu, ale asi to nema nic spolecneho s tim co se mi deje.
Pri normalni jizde se nic nedeje, jedu klidne 160km/h a vpoho. V pripade predjizdeni ci prudke akceleraci to nahlasi ESP failure a rozsviti se auto prestane jet, potom to ma zvuk jako traktor a bez vykonu.
Zkousel jsem rozjet:
1.stupen do 4500ot. vpoho
2.stupen do 4500ot. vpoho
Problem nastava az u 3.stupne asi neco pres 3000ot. to same 4.,5. i 6.stupne. Rozsviti se kontrolka ESP a napise se ESP Fault zkousel jsem vypnout a zapnout klicek nekolikrat zasebou a nic. Jedine co pomuze je, kdyz s tim "traktorem" jedu tak 10km a najednou to samo od sebe zase zacne tahnout, potom vypnu a zapnu zapalovani a nehlasi to chybu. Muzu normalne jet, ale nesmim zase prudce akcelerovat.
Moc dekuji za jakkykoliv napad ci radu... krome odvezu na srotak :-)
jsem z toho trochu: :bebng:

Sloučeno. lucky.jack

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24747
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak

Příspěvek od ZaQik » 12.07.2014 18:52

diagnostikou vycist chyby
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

tomazavr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12.07.2014 15:08

Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak

Příspěvek od tomazavr » 12.07.2014 19:20

Žádná tam není :-(

Uživatelský avatar
foki
Admin
Admin
Příspěvky: 19256
Registrován: 02.02.2008 03:18
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak

Příspěvek od foki » 12.07.2014 23:13

odkud jsi ?
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24747
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak

Příspěvek od ZaQik » 12.07.2014 23:32

svitilo-li ESP, tak tam chyba je - chce to nekoho, kdo s diagnostikou umi ... nebo lepsi diagnostiku
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

tomazavr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12.07.2014 15:08

Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak

Příspěvek od tomazavr » 13.07.2014 10:19

foki píše:odkud jsi ?
Chrudim


Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak

Příspěvek od V12 » 13.07.2014 17:32

Regulator tlaku ako prvy napadol aj mna. Ma ale vymenene cerpadlo, takze by mal byt OK. Hoci cert nikdy nespi. Treba sa s tym previest a monitorovat zakladne dieslovske veliciny - turbo boost, tlak paliva v raile, otacky a polohu plynu. Na zivych datach urcite nieco bude, ocakavam prekrocenie maximalneho FRP 1600 barov.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

tomazavr
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12.07.2014 15:08

Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak

Příspěvek od tomazavr » 14.07.2014 09:20

Smazána zbytečná citace!

Tak včera chyba u2023... Ještě odpoledne vyzkoušíme online data...
Ale tahle chyba by mohla být jen k ESP,ne? Zkusím ještě projít čidla,čistotu,ale ze by to nenašlo chybu přímo nějakého čidla? Co myslít?

Uživatelský avatar
ZaQik
Admin
Admin
Příspěvky: 24747
Registrován: 30.05.2010 17:33
Bydliště: exit 82 na D0

Re: 2,0tdci ESP fault a jako nouzak

Příspěvek od ZaQik » 14.07.2014 09:59

... z ktereho modulu jsi to vycetl? chyba znamena, ze modul nekomunikuje spravne ... nemels kunu pod kapotou? nebo je to vytopenka? nebo jen nalomeny kabel k ridici jednotce, atd.
Ford Focus mk3 combi 1.6 Ti-VCT, r.v.2018 + Ford Fiesta mk7 3D 1.25, r.v.2014
byl Ford Focus mk2 combi 1.6, r.v.2009 + Ford Fiesta mk6 1.4 TDCi r.v. 2004
Nejsem poradna, encyklopedie ani hotline spolecnosti Ford - ptejte se na foru, od toho je.

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti