2,0 tdci problem s motorem
- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Netvrdim, ze to s tou triedou a DPF je na 100%, tuto informaciu mam od mojho mechanika a dalej som ju nepreveroval -naftak siel prec a viac ma to nezaujimalo. Bolo by dobre ju overit u Continentalu, alebo priamo vo Forde.
			
									
									DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
 - Admin

 - Příspěvky: 19243
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
zkontrolovat dif. tlak tak se poznamv jakem je stavu
			
									
									Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
						Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
no podíváme se teda na ten filtr  , výfuk je   vevnitř  černý  což je divný  kadyž tam dpf je
			
									
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- 
				Gargamell01
 - Nováček

 - Příspěvky: 167
 - Registrován: 13.05.2012 13:09
 - Bydliště: Praha/Zbiroh
 
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
zatím nijak  ,  ale  v  uterý  jede  focus  do servisu  ,přímo do forda  ke známýmu  tak  budou laborovat tam  , ale   vše  naznačuje na  dpf
			
									
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
tak  nějaké novinky  , jelikož  kamarád  stále  nestíhá tak  jsem filtr  dneska v prýáci  vyndal  sám ,  bohužel  nevím jak  vypadá ucpanej  filtr  ale ten muj je vevnitř  čistej  vubec  žádná černota na keramice  ale skrz něj vidět  není jako u katu  nemá někdo foto ucpanýho  filtru ??  nebo  jak to poznám že je k.o  ?
			
									
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- Nicco
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1961
 - Registrován: 16.06.2009 21:42
 - Bydliště: CZ-SK
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Daj si na googli "DPF" a klikni na obrazky. Vacsinou je to na kuchacskych strankach a tie tu davat nebudem, kedze je to nelegalna cinnost.
			
									
									Opel Astra J ST 2011, 1.4T/103kw, 
ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
						ex: Ford Focus II Trend 1.6i/74kw, 2007, 100tkm, spotreba: 2010=6.65, 2011=6.44, 2012=6.23, 2013=5.94, 2014=~5.84~
- Slid
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 854
 - Registrován: 27.07.2011 16:33
 - Bydliště: Praha / Semily
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
doubek FF píše:tak nějaké novinky , jelikož kamarád stále nestíhá tak jsem filtr dneska v prýáci vyndal sám , bohužel nevím jak vypadá ucpanej filtr ale ten muj je vevnitř čistej vubec žádná černota na keramice ale skrz něj vidět není jako u katu nemá někdo foto ucpanýho filtru ?? nebo jak to poznám že je k.o ?
Kdyz ho mas venku a divas se do nej ( pokud neco vidis ), tak musi vypadat jako cednik to znamena malinke pruchozi dirky, pokud tam mas souvislou stenu sazi je ucpany.
http://www.dpf-tech.cz/renovace-cisteni-dpf
Mondeo, 2.0 TDCi 85kW, combi, r.v. 12/2006, EURO 4 + DPF, Futura X, Webasto
						- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
tak  filtr podle toho co jsem viděl na netu  ucpaný není  , pro jistotu  jsem ho vypral vapkou  ,něco z toho teklo  ale  nic strašnýho ,  takže  filtrem to není ,  chod motoru se nezlepšil ani po demontáži filtru  takže  se zase vracím zpět k  vstřikum 
  znova ven a otestovat  ale  někde jinde  než minule ,   
			
									
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Aby neboli pokrutene ojnice. To by bol iny pruser...
			
									
									DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
kdyby  byly pokroucený ojnice jaký  to má příznaky  , tlaky  mám na jednom 26,5  a ostatní  válce  28 ,  motor  táhne normálně  ,  ale přibejvá nafta v oleji docela razantně a  když to je studený kolísaj otáčky a motor občas  vynechává
			
									
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Ak mas bezvadny EGR, zhavice aj vstrekovace, tak to vynechavanie a kolisanie otacok za studena je celkom dobry poukaz na ohnutu ojnicu. Nejako sa mi nechce verit, ze mas tie vstreky OK, podla mna sa minimalne jeden z nich poriadne pocurava. Teoria o priesakoch nafty z cerpadla do oleja by tiez mohla byt pravdiva.
			
									
									DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- foki
 - Admin

 - Příspěvky: 19243
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
pokud by tekla nafta pres cerpadlo tak by asi nebyl dostatecny tlak na railu
			
									
									Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
						Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- 
				weslo12
 - Nováček

 - Příspěvky: 70
 - Registrován: 20.11.2011 03:40
 - Bydliště: Severní čechy
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
zacinam se v tom problemu videt taky 
 ale vite jak je to s nemocema, u kazdy co najdete na netu tak uz hned mate priznaky 
ale k mojemo pripadu, za studena stejny chovani, 3vstriky repasujem, jeden nejde tak ho primo vymenim u forda myslim ze mam 4ky (ty drazsi)
za diagnozu, repas 3 vstriku, kompletni ultrazvuk na trase do railu, v railu a za railem ke vstrikum dam 15000 :-/
cerpadlo ktery brousilo hrany a sypalo piliny do paliva sme sehnali za 5000 zdrave
a ten ctvrtej vstrik co repasnout nejde mi ford vymeni za necelych 6000 (opet za repaslej ale vezmou mi ten co repasnout nejde)
4000 dam za celkovou praci (jen vyndani vtriku se delalo den) - 2 nesly proste za zadnou cenu ven
tzn u me taky mega balik, sem zvedavej jestli po tom co se to udela mi to bude taky skobrtat pri studenym startu, pokud jo mame oba asi ohnuty ojnice a ta nafta v oleji muze byt neco dalsiho co mas oproti me navic
 << sorry za tenhle smajl ale ja uz se tomu smeju... nicmene focusy sou tak pekny auta ze i pres to ze zrovna v nasem motoru nejsou kone ale zaby a bagety ho budem mit radi, PS: na sbazaru se tedko pohyboval motor za 12000, nevim o co vse byl ostrouhanej ale mrkni jestli tam jeste je! uco bez cerpadla apod... ale pokud se potvrdi ojnice, lepsi nez pak kupovat celej za 25000 kdyz treba cerpadlo bude ok nebo tak neco
minimalne si to u toho typka zamluvit at pocka treba tyden pokud bude ochotnej
			
									
									
						ale k mojemo pripadu, za studena stejny chovani, 3vstriky repasujem, jeden nejde tak ho primo vymenim u forda myslim ze mam 4ky (ty drazsi)
za diagnozu, repas 3 vstriku, kompletni ultrazvuk na trase do railu, v railu a za railem ke vstrikum dam 15000 :-/
cerpadlo ktery brousilo hrany a sypalo piliny do paliva sme sehnali za 5000 zdrave
a ten ctvrtej vstrik co repasnout nejde mi ford vymeni za necelych 6000 (opet za repaslej ale vezmou mi ten co repasnout nejde)
4000 dam za celkovou praci (jen vyndani vtriku se delalo den) - 2 nesly proste za zadnou cenu ven
tzn u me taky mega balik, sem zvedavej jestli po tom co se to udela mi to bude taky skobrtat pri studenym startu, pokud jo mame oba asi ohnuty ojnice a ta nafta v oleji muze byt neco dalsiho co mas oproti me navic
minimalne si to u toho typka zamluvit at pocka treba tyden pokud bude ochotnej
- 
				ballu
 - Test driver

 - Příspěvky: 4915
 - Registrován: 28.01.2009 22:46
 - Bydliště: Zlín
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Doupku, doupku , celou dobu se honíme s benzínama a ty pak koupíš kamnadoubek FF píše:zatím nijak , ale v uterý jede focus do servisu ,přímo do forda ke známýmu tak budou laborovat tam , ale vše naznačuje na dpf
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
						Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 2 hosti



