2,0 tdci problem s motorem
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 16.01.2014 18:04
2,0 tdci problem s motorem
zdravím pánové , mám fofo 2,0 tdci 100kw rv. 2006 najeto 220 tis, problém už se táhne asi tři měsíce , začalo to špatnýma startama na dva , tři válce , po výměně žhaviček , tři k.o., to jezdilo asi týden a odešel vstřik ,všechny vstřiky jsem odeslal na testaci jeden k.o takže mám nový , s tím vstřikem se do motoru dostala nafta ale není jisté že vstřikem , vypustilo se z toho 8 litru naředěnýho oleje , momentálně má teda auto všechny vstřiky ok , nový egr protože se zasekával ale nafta v oleji stále přibývá a to docela razantně na 170 km 1 cm na rysce , už nevím co s tím ani servisák neví , ještě zjistil že mi kolísá tlak na čerpadle což by neměl , jediný co jsem neměl venku , vypadá to že to tam teče hřídelí z čerpadla pěkně k vačkám , setkal se s tím už někdo ?? jo a spotřeba vzrostla z 6,5 na 8,5 a to po výměně těch žhavek díky za jakékoli nápady , mě už došly
Naposledy upravil(a) doubek FF dne 22.07.2014 18:24, celkem upraveno 1 x.
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Zeby snaha o regeneracie DPF? Ale 1cm nafto-oleja na 170km?
No aj tak, DPF ma aku historiu?
No aj tak, DPF ma aku historiu?
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 16.01.2014 18:04
Re: 2,0 tdci problem s motorem
filtr byl taky venku , hystorie filtru neznámá auto se kupovalo s 211 tis, km a ze začátku fungovalo bez problému , dle diag, filtr regeneruje správně a je čistý 

rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Co znamena to, ze novy vstrek? Z buracky, repas...? Po repase boli vstreky prekodovane, rovnako ako aj ten novy?
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 tdci problem s motorem
u 2,0 maji jen cislo na hlave vstriku ale nevim jestli musi byt vsude stejny , ale asi by mel byt
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 16.01.2014 18:04
Re: 2,0 tdci problem s motorem
vstřik je nový a číslo na vstřiku sedí s ostatnímy , mám 5 , a vstřiky jsou nakodovány , tam problém nebude
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: 2,0 tdci problem s motorem
2.0TDCI ma palivovy system od Siemensu. Ten sa nekoduje, do RJ sa nahodi iba to cislo, co je na vstrekovaci - je to jeho trieda. Vsetky 4 vstrekovace ju musia mat rovnaku, inak ten zabozrut nepojde. Nafta ide do oleja jedine pri regeneracii DPF, nieco tam teda nie je vporiadku. Chce to za jazdy poriadne zdiagnostikovat.
Nechcem strasit, ale vadny vstrekovac v kombinacii s vadnymi zhavicmi mohli sposobit pokrutenie ojnic. A to je potom na vymenu motora, nakolko oprava sa neoplati.
EDIT :
Pise sa, ze vstreky maju triedu 5. To by ale malo byt potom iba EURO IV bez DPF. Zaujimal by ma VIN kod toho auta - ci tam ten DPF ma byt, alebo su uz vstreky raz menene - cize nema 200k, ale minimalne 350k...
Ja som mal triedu 5 a motor bez DPF, vymenil som ich za triedu 6 a motor s nimi citelne zlenivel - siel pomalsie do vykonu aj otacok. Ale pocitovo sa mi zdalo, ze oblast maximalneho krutiaku sa posunula a roztiahla z pasma 1700 - 2300 na 2000 az minimalne 3000, skor ale 3500. Graf nemam.
Nechcem strasit, ale vadny vstrekovac v kombinacii s vadnymi zhavicmi mohli sposobit pokrutenie ojnic. A to je potom na vymenu motora, nakolko oprava sa neoplati.
EDIT :
Pise sa, ze vstreky maju triedu 5. To by ale malo byt potom iba EURO IV bez DPF. Zaujimal by ma VIN kod toho auta - ci tam ten DPF ma byt, alebo su uz vstreky raz menene - cize nema 200k, ale minimalne 350k...
Ja som mal triedu 5 a motor bez DPF, vymenil som ich za triedu 6 a motor s nimi citelne zlenivel - siel pomalsie do vykonu aj otacok. Ale pocitovo sa mi zdalo, ze oblast maximalneho krutiaku sa posunula a roztiahla z pasma 1700 - 2300 na 2000 az minimalne 3000, skor ale 3500. Graf nemam.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Ok, zle pouzity termin. Nie kodovanie, ale prepis kodu do RJ. Preto som sa pytal, ci je rovnako aj ten novy.
Polemika o zmene spravania: nove vstreky mali mensie dierky na konci vstreku. Pri rovnakom tlaku to dodalo menej nafty (auto trosku lenivsie), ale lepsie ju rozprasilo a lepsie zhorela (lepsie tahalo).
Polemika o zmene spravania: nove vstreky mali mensie dierky na konci vstreku. Pri rovnakom tlaku to dodalo menej nafty (auto trosku lenivsie), ale lepsie ju rozprasilo a lepsie zhorela (lepsie tahalo).
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 16.01.2014 18:04
Re: 2,0 tdci problem s motorem
tak vinko je WFOWXXGCDW5E47818
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19256
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 tdci problem s motorem
dpf tam je
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 16.01.2014 18:04
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 2,0 tdci problem s motorem
A ten DPF je tam aj realne? Nie je vybuchany?
Podla toho, co pise V12, tie vstreky uz raz niekto menil. A ak tam DPF realne je, asi ho tie vstreky spolahlivo odrovnaju/odrovnali.
Podla toho, co pise V12, tie vstreky uz raz niekto menil. A ak tam DPF realne je, asi ho tie vstreky spolahlivo odrovnaju/odrovnali.
- Sobull
- Zkušený
- Příspěvky: 1393
- Registrován: 24.08.2009 18:09
- Bydliště: Polička
2,0 tdci problem s motorem
Proc by mely byt meneny? Ja mam DPF 2006 a vstriky 4.
FFII kombi 2,0TDCI, 2006
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13538
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: 2,0 tdci problem s motorem
...podla toho, co pise V12...
Ja neviem ako je to s tymi triedami.
Ja neviem ako je to s tymi triedami.
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 16.01.2014 18:04
Re: 2,0 tdci problem s motorem
měli to dva mechanici , jeden co dělá ve fordu a druhý známý , a oba tvrdí že filtr je vpořádku
,měli ho dokonce venku
,měli ho dokonce venku
rs 2000 mkV
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host