2,0 tdci problem s motorem
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
2,0 tdci problem s motorem
zdravím pánové  , mám fofo  2,0 tdci  100kw  rv. 2006  najeto 220 tis, problém už se táhne   asi tři měsíce  ,  začalo to špatnýma startama  na  dva  , tři válce  , po výměně  žhaviček  ,  tři k.o.,    to jezdilo asi týden a odešel  vstřik  ,všechny  vstřiky  jsem odeslal na testaci jeden k.o  takže mám nový ,  s tím vstřikem se do motoru dostala  nafta  ale není jisté že vstřikem , vypustilo  se z toho 8 litru  naředěnýho oleje , momentálně   má teda auto všechny vstřiky  ok  ,  nový  egr  protože  se zasekával  ale  nafta  v oleji  stále přibývá  a to  docela razantně  na  170 km  1 cm na rysce  , už nevím co s tím ani  servisák  neví  ,  ještě  zjistil že mi  kolísá  tlak na  čerpadle  což by neměl  , jediný  co jsem neměl venku , vypadá to že  to tam teče  hřídelí  z čerpadla  pěkně k vačkám , setkal se s  tím už někdo  ??  jo a spotřeba   vzrostla  z  6,5  na 8,5  a to po  výměně  těch  žhavek   díky za jakékoli nápady  , mě už došly
			
													
					Naposledy upravil(a) doubek FF dne 22.07.2014 18:24, celkem upraveno 1 x.
									
			
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- 
				stano.
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 13606
 - Registrován: 18.07.2011 19:55
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Zeby snaha o regeneracie DPF? Ale 1cm nafto-oleja na 170km? 
No aj tak, DPF ma aku historiu?
			
									
									
						No aj tak, DPF ma aku historiu?
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
filtr  byl taky venku , hystorie  filtru  neznámá  auto  se kupovalo  s 211 tis, km  a ze  začátku  fungovalo bez problému  ,  dle  diag, filtr   regeneruje správně  a je  čistý  
			
									
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- 
				stano.
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 13606
 - Registrován: 18.07.2011 19:55
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Co znamena to, ze novy vstrek? Z buracky, repas...? Po repase boli vstreky prekodovane, rovnako ako aj ten novy?
			
									
									
						- foki
 - Admin

 - Příspěvky: 19243
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
u 2,0 maji jen cislo na hlave vstriku ale nevim jestli musi byt vsude stejny , ale asi by mel byt
			
									
									Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
						Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
vstřik je nový  a číslo na vstřiku  sedí s ostatnímy  ,  mám 5  ,  a vstřiky jsou nakodovány  , tam problém nebude
			
									
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
2.0TDCI ma palivovy system od Siemensu. Ten sa nekoduje, do RJ sa nahodi iba to cislo, co je na vstrekovaci - je to jeho trieda. Vsetky 4 vstrekovace ju musia mat rovnaku, inak ten zabozrut nepojde. Nafta ide do oleja jedine pri regeneracii DPF, nieco tam teda nie je vporiadku. Chce to za jazdy poriadne zdiagnostikovat.
Nechcem strasit, ale vadny vstrekovac v kombinacii s vadnymi zhavicmi mohli sposobit pokrutenie ojnic. A to je potom na vymenu motora, nakolko oprava sa neoplati.
EDIT :
Pise sa, ze vstreky maju triedu 5. To by ale malo byt potom iba EURO IV bez DPF. Zaujimal by ma VIN kod toho auta - ci tam ten DPF ma byt, alebo su uz vstreky raz menene - cize nema 200k, ale minimalne 350k...
Ja som mal triedu 5 a motor bez DPF, vymenil som ich za triedu 6 a motor s nimi citelne zlenivel - siel pomalsie do vykonu aj otacok. Ale pocitovo sa mi zdalo, ze oblast maximalneho krutiaku sa posunula a roztiahla z pasma 1700 - 2300 na 2000 az minimalne 3000, skor ale 3500. Graf nemam.
			
									
									Nechcem strasit, ale vadny vstrekovac v kombinacii s vadnymi zhavicmi mohli sposobit pokrutenie ojnic. A to je potom na vymenu motora, nakolko oprava sa neoplati.
EDIT :
Pise sa, ze vstreky maju triedu 5. To by ale malo byt potom iba EURO IV bez DPF. Zaujimal by ma VIN kod toho auta - ci tam ten DPF ma byt, alebo su uz vstreky raz menene - cize nema 200k, ale minimalne 350k...
Ja som mal triedu 5 a motor bez DPF, vymenil som ich za triedu 6 a motor s nimi citelne zlenivel - siel pomalsie do vykonu aj otacok. Ale pocitovo sa mi zdalo, ze oblast maximalneho krutiaku sa posunula a roztiahla z pasma 1700 - 2300 na 2000 az minimalne 3000, skor ale 3500. Graf nemam.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- 
				stano.
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 13606
 - Registrován: 18.07.2011 19:55
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
Ok, zle pouzity termin. Nie kodovanie, ale prepis kodu do RJ. Preto som sa pytal, ci je rovnako aj ten novy.
Polemika o zmene spravania: nove vstreky mali mensie dierky na konci vstreku. Pri rovnakom tlaku to dodalo menej nafty (auto trosku lenivsie), ale lepsie ju rozprasilo a lepsie zhorela (lepsie tahalo).
			
									
									
						Polemika o zmene spravania: nove vstreky mali mensie dierky na konci vstreku. Pri rovnakom tlaku to dodalo menej nafty (auto trosku lenivsie), ale lepsie ju rozprasilo a lepsie zhorela (lepsie tahalo).
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
tak vinko je  WFOWXXGCDW5E47818
			
									
									rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
- foki
 - Admin

 - Příspěvky: 19243
 - Registrován: 02.02.2008 03:18
 - Bydliště: České Budějovice
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
dpf tam je
			
									
									Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
						Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
- 
				stano.
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 13606
 - Registrován: 18.07.2011 19:55
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
A ten DPF je tam aj realne? Nie je vybuchany?
Podla toho, co pise V12, tie vstreky uz raz niekto menil. A ak tam DPF realne je, asi ho tie vstreky spolahlivo odrovnaju/odrovnali.
			
									
									
						Podla toho, co pise V12, tie vstreky uz raz niekto menil. A ak tam DPF realne je, asi ho tie vstreky spolahlivo odrovnaju/odrovnali.
- Sobull
 - Zkušený

 - Příspěvky: 1393
 - Registrován: 24.08.2009 18:09
 - Bydliště: Polička
 
2,0 tdci problem s motorem
Proc by mely byt meneny? Ja mam DPF 2006 a vstriky 4.
			
									
									FFII kombi 2,0TDCI, 2006
						- 
				stano.
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 13606
 - Registrován: 18.07.2011 19:55
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
...podla toho, co pise V12...
Ja neviem ako je to s tymi triedami.
			
									
									
						Ja neviem ako je to s tymi triedami.
- 
				doubek FF
 - Nováček

 - Příspěvky: 18
 - Registrován: 16.01.2014 18:04
 
Re: 2,0 tdci problem s motorem
měli to dva mechanici , jeden  co dělá ve  fordu  a  druhý  známý  , a  oba  tvrdí že filtr je vpořádku  
,měli ho dokonce venku
			
									
									,měli ho dokonce venku
rs 2000 mkV  
rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
						rs 2000 mkVI
focus II 2,0 tdci 100kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

