studeny start v kabine vybrace
- Buchar
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česka Lipa
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Buchar
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česka Lipa
- Kontaktovat uživatele:
jj je na protejsi strane zhruba pod vzduchovym filtrem ale pristup k nemu bude od spodu si myslim ja ale ten je jiny kontrukce a myslim neni plnen olejem ale to nevim urcite a jeste tam je jeden kdyz se nahnes z leve strany pres blatnik tak je dole v ty mezere a je chyceny na prevodovce a takovym rameni ale ten pry neodchazi spys de nejdrive do hajan ten na pravo s tim olejem taky je nejdrazsi maji to dobre spocitany hosi od fordu
jo a tu bublinu dudes mit urcite mensi tohle foto bylo delany na uplne novem nenajeto ani jeden km taky sem zvedavej jak bude vypadat po rekneme 20tisicich.

-
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Buchar
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česka Lipa
- Kontaktovat uživatele:
ten sem prave taky menil v domeni ze mi to odstrani tu zavady ale nakonec to byl ten na pravy strane jo a ten u prevodovky stoji 950 kc avymenis si ho sam je to jednoduchy akorat ze musis mit pristup na rampu nebo zvednout auto zase to ale neni takova investice jako tan pravy 3400 kc ale vymena taky samo.
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Buchar
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česka Lipa
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- Buchar
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česka Lipa
- Kontaktovat uživatele:
-
- Zkušený
- Příspěvky: 1074
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Olomouc
- StratoS
- Nováček
- Příspěvky: 92
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Trutnov-Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Cus,Buchar píše:ten sem prave taky menil v domeni ze mi to odstrani tu zavady ale nakonec to byl ten na pravy strane jo a ten u prevodovky stoji 950 kc avymenis si ho sam je to jednoduchy akorat ze musis mit pristup na rampu nebo zvednout auto zase to ale neni takova investice jako tan pravy 3400 kc ale vymena taky samo.
tak to vypada ze taky budu menit ten pravy silenblok, na ten dolni u prevodovky nemam rampu ale horni bych snad zvladl, rikas ze si ho menil sam..je zapotreby na to neco extra ?? jako nejak prizvednout motor atd..nerad bych to vymontil a zjistil ze druhej tam nedam nebo mi nekam upad motor

diky za tip
FoFo 1.8 TDDI 90PS combi 2001 Diamond White 

- Buchar
- Nováček
- Příspěvky: 34
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Česka Lipa
- Kontaktovat uživatele:
StratoS tak nejdřiv si zajisti auto aby ti neujelo nejlepe ručni brzda a pod předni a zadni kola klin,pak přdzvedni heverem motor nebo jestli maš maly jeřab tak ze zhora na motoru sou dvě oka tak za ně přidzvedni jen lehce,jestli maš hever tak si dej mezi olejovou vanu a hever dřevěne prkno aby sis nepromačkl vanu,takže maš nadlehčený motor potom odšroubuj nadržku na chladici kapalinu drží ji jeden vrut a pak je zaklapla zezadu v jednom držaku a dej si ji stranou aby si se dostal ke šroubum co drží sylenblog,neboj kapalina ti nevyteče ja ji měl vzhuru nohama položenou na chladiči až budeš mit volny přistup ke šroubum povol dvě matky co drži syleblog na motoru a potom tři šrouby co drži držak sylenblogu na karoserii až budeš mit všechny šrouby vyšroubovane tak pomalu zvedej heverem motor až se ti podaři lehce ten syleblog vytahnout z těch dvou števtu na motoru,ve svěraku povol syleblog je chycenej na držaku ze spodu matkou a dej novej a utahni(ten sylenblog ma ze spodu takovy aretačni vystupek proti otočeni ten musi byt v dirce v tom držaku)pak cely držak s novym syleblokem namontuj zpatky,nejdřive na motor pak na karoserii motorem si hybej a přizvedavej jak je potřeba nervi to tam nasilym jde to lehce spusť motor dolu a utahni všechny šrouby dej zpatky nadržku a je hotovo.
Nic na tom neni možna sem to popsal složitě ale je to jednoducvhy zvladne to každy hlavně pozor na to až budeš mit sylenblog venku tak at ti motor nespadne proto si auto pořadně zajisti hodně štěsti a jinak ten syleblog to je řacha co na staryho favorita stoji 85kč a tady 3400kč
Nic na tom neni možna sem to popsal složitě ale je to jednoducvhy zvladne to každy hlavně pozor na to až budeš mit sylenblog venku tak at ti motor nespadne proto si auto pořadně zajisti hodně štěsti a jinak ten syleblog to je řacha co na staryho favorita stoji 85kč a tady 3400kč

- honolulu
- Junior
- Příspěvky: 225
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Komárno, SK
Buchar, si macher. Tal pekne ´´po lopate´´ si to napísal že dole klobúk. Zároveň si mi pomohol odstrániť už len podla mna posledný nedostatok na mojom Focuse. Dakujem Ti! Vazne som s si nevedel dať rady na vybráciami ktoré som cítil pri studenom motore. Včera som po prečítaní tvojho príspevku skontroloval silentblok pravej strany a uvidel som niečo strašné......Prikladám foto, zajtra by som mal meniť. 

- Přílohy
-
- nevyzerá moc zdravo, že jo?
- Snímka000.jpg (21.69 KiB) Zobrazeno 1300 x
- Lari
- Zkušený
- Příspěvky: 1492
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
AHOJ!!Mám stejnej problém jako Ty.Můj silenblok vypadá podobně,jak Tvůj starej.Kolik stál prosím Tě novej???Musí se kupovat jen u Forda nebo jde i v náhradě??Dík Láďa
Byl-Ford Focus 1,8 TDDi r.v. 2000,16" ALU, xenony,,4el.okna,,BC, webasto, EIBACH,ST170 LOOK, DIGI klima, motor 1,8TDCi 85kW,tempomat,ABS,ASR


Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti