http://youtu.be/ln6C94ahFw4
TDCi v zime, zohrievanie, používanie
- Mr.Zdenda
 - Junior

 - Příspěvky: 318
 - Registrován: 25.11.2011 20:38
 - Bydliště: Ml. Boleslav, Ústí n. Labem
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
2018-?: Rapid 1.0
2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
						2016-2018: ex. BMW e39 530dA, 142 kW
2015-2016: ex. Rapid 1.2 TSI 63 kw
2011-2015: ex. Ford Focus II 2.0 100 kW TDCI
2012-2018: ex. Suzuki Bandit GSF 600s 57 kW
2007-2012: ex. 323F BG 1.6 16V 66 kW
2006-2007: ex. Seat Ibiza 1.5glx 66 kW
- 
				uhor
 - Nováček

 - Příspěvky: 67
 - Registrován: 29.01.2013 18:56
 - Bydliště: Trenčín
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
Vraciam sa k môjmu problému, vymenený termostat za druhý a problém je preč. Diki za pomoc
			
									
									Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
						- smoula
 - Test driver

 - Příspěvky: 4352
 - Registrován: 21.06.2012 15:24
 - Bydliště: Klecany
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
Mr.Zdenda: THX mééén, už vím jak na to 
 
			
									
									
						- 
				stano.
 - Člen klubu

 - Příspěvky: 13605
 - Registrován: 18.07.2011 19:55
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
Potom kupis auto "po nemeckom dochodcovi", 60t km na tacho a mozes sa cudovat, preco to zere viac oleja ako nafty  
			
									
									
						- 
				Ing.King
 - Nováček

 - Příspěvky: 141
 - Registrován: 05.03.2012 10:35
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
Ako zložité je vymeniť termostat ? Tak ako si to popisoval na začiatku sa správa teplota aj mne, Pokiaľ je v záťaži OK avšak ak idem dolu kopcom tak to padá k 60-70 stupňom.uhor píše:Vraciam sa k môjmu problému, vymenený termostat za druhý a problém je preč. Diki za pomoc
už bez Forda
						- Bigboy
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 981
 - Registrován: 19.07.2013 21:17
 - Bydliště: Kroměřížsko
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
ten stim mondem je asi dost k....    já zakryl masku a spodní spijler foliia po celodením stání v 0-  -2 to topilo po cca 5 km (teplota vody 70+) takže cajk. mimochodem stávám v garáži kde je kolen 0 takže se zahřátím na provozní teplotu sem v poho.
			
									
									Je: ŠKODA RAPID Spaceback (čtyřválec) 1,2TSI 81KW r.2017
Byl: Ford Focus kombi 1,6TDCi 66Kw r.2006
Byla: Škoda Felicia GLXi 1995, 1,3MPi
						Byl: Ford Focus kombi 1,6TDCi 66Kw r.2006
Byla: Škoda Felicia GLXi 1995, 1,3MPi
- 
				uhor
 - Nováček

 - Příspěvky: 67
 - Registrován: 29.01.2013 18:56
 - Bydliště: Trenčín
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
Ono zistil som to hlavne tak že sa mi auto po 6 km zohrialo kusok nad 60, zastavil som a hadica do chladiča dosť zohriata. Výmena termostatu cca 20 min (nerobil som to ja ale kamarát mechanik), vlozil pod motor plechovú vaňu, odpojil hadicu aby vytiekla voda, z prednej strany sú 3 šróby, tie vybrať vyhiatnúť domec a vuala termostat. Ten vytiahol prehodil tesnenis na druhý a vložil späť. Nahodiť domec, šróby, zatiahnúť, nahodiť hadicu a doliať vodu a naštartovať. Po testovacej jazde dolial vody a odvtedy 4 dni bez problému.
			
									
									Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
						- 
				memento
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 715
 - Registrován: 24.12.2012 08:01
 - Bydliště: Greater Bratislava
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
A po 40 dnoch? Po kolkych km mas prevadzkovu teplotu 88 stupnov?
Mne sa rucicka pohne po 5 km, po 10 km ukazuje polovicu a uplne zahriatie odhadujem na 15 km.
			
									
									Mne sa rucicka pohne po 5 km, po 10 km ukazuje polovicu a uplne zahriatie odhadujem na 15 km.
focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
						skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
- 
				uhor
 - Nováček

 - Příspěvky: 67
 - Registrován: 29.01.2013 18:56
 - Bydliště: Trenčín
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
Po 40 dňoch som na tom podobne ako ty, ale zatial zima nič moc 
			
									
									Ford Focus combi II 2006, 1.8 TDCI 85 kW KKDA
						- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
memento :
mrkni na toto :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 37#p734337
cervenym je teplota motora, celkova dlzka trasy cca 11 km, auto FFII 2.0TDCI.
			
									
									mrkni na toto :
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 37#p734337
cervenym je teplota motora, celkova dlzka trasy cca 11 km, auto FFII 2.0TDCI.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
- 
				memento
 - Pokročilý

 - Příspěvky: 715
 - Registrován: 24.12.2012 08:01
 - Bydliště: Greater Bratislava
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
Zaujimave. Sopornu nepoznam. Na zaciatku si asi kluckoval po miestnych ulickach, vyhybal sa cyklistom, zastavil a daval prednost, potom uz na hlavnej sa motor zohrial (10 minut), ked si zacal spomalovat aj teplota poklesla, pred cielom zasa 2x prednost a do roboty si 5 minut meskal. 
			
									
									focus combi 2009 1.8 TDCi titanium
skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
						skusenosti s S 1000 MB, Ziguli 2101, S Favorit, Ford Escort, S Fabia, R Megane, S Octavia
- V12
 - Test driver

 - Příspěvky: 6102
 - Registrován: 10.02.2010 22:59
 - Bydliště: Soporna, SK
 
Re: TDCi v zime, zohrievanie, používanie
Mas skoro pravdu. Po Soporni to naozaj bolo o kluckovani medzi neosvetlenymi cyklistami a chodcami, po dialnici pohodove gulkanie sa s kratkym zrychlenim za ucelom predbehnutia. Do prace som ale dosiel na cas, pretoze mam pruznu pracovnu dobu  
 
Na tom grafe ale vidiet inu zaujimavu vec - plniaci tlak turba. Pokial to slo po rovine a tych 92 km/h, boost bol 0.1 baru. Jazda do kopca a z kopca pri konstantnej rychlosti samozrejme mala na boost vplyv. A to ma tu v minulosti ktosi roznosil, ked som tvrdil, ze otacky turba sa menia podla krutiaku odoberaneho z motora, pricom ten dotycny navyse tvrdil, ze je inzinier - strojar. Poradil som mu, aby vratil diplom
			
									
									Na tom grafe ale vidiet inu zaujimavu vec - plniaci tlak turba. Pokial to slo po rovine a tych 92 km/h, boost bol 0.1 baru. Jazda do kopca a z kopca pri konstantnej rychlosti samozrejme mala na boost vplyv. A to ma tu v minulosti ktosi roznosil, ked som tvrdil, ze otacky turba sa menia podla krutiaku odoberaneho z motora, pricom ten dotycny navyse tvrdil, ze je inzinier - strojar. Poradil som mu, aby vratil diplom
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
						Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 1 host

