Příspěvek
od Eidž » 14.10.2013 14:28
Pokud je vše v provozním režimu, nejen teplota chladící směsi, tak dieselu šlápnout na krk rozhodně neuškodí. Dle mého názoru. Ale teplota chladící směsi nic neříká o teplotě dalších součástí. Kdo dělal emise v zimě, tak ví. (Na palubce teplota chladící směsi v pracovním pásmu uprostřed, dá čidlo teploty oleje přes otvor měrky oleje a hle na displeji je 70C či méně.)
Když jezdím do práce, tak to je takové nahraně, ale po delší cestě, podřadit a šlápnout....
a přesně jak píše spanel - následující týden je auto takové jak polité živou vodou.

Seat Altea XL-prodáno
Ford Focus kombi, 1,8 TDCi, 85 kW, Ghia(+tempomat,+DRL), RV 05/2002-prodáno
Honda Jazz, 1,4 GD1 61 kW, automat(+DRL), RV 03/2003
Škoda Forman 135, LPG, 43 kW, GLX, RV 12/1992, model 1993-prodáno