Koupe FF2
- Skodax
- Pokročilý
- Příspěvky: 544
- Registrován: 02.12.2012 22:01
- Bydliště: Plzeň
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
Hmm krása a já doufal, že aspoň tam to bude trochu jiný...

Je: Ford B-Max 1.4 66kW
Byl: Ford Ka 1.2 2013 51kW
Byl: Ford Focus Bordeaux 2.0 16V Duratec HE 107kW
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 12.01.2013 19:09
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
Díky za info. Přemýšlel jsem, že se tam na něj pojedu podívat (ze ZČ je to do Zlína celkem štreka), ale odradil mě už telefonát s bazarem, když mi řekli, že serviska není, protože se ztratila. Na to, kolik za něj chtějí, bych čekal, že bude všechno včetně dokladů v pořádku. To že je ještě navíc bouraný, tak to je fakt pecka (byl mi řečen opak). Tak aspoň vím, že Amilu se vyhnout obloukem.
- peg
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 28.12.2012 20:44
- Bydliště: Olomouc
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
nevím jak moc to je bouraný, ale ťuknutý to je 100% - měnili pravej zadní blatník a zadní nárazník, navíc nerozumím, proč mají vzadu jiný čísla oken než vepředu...
s tou serviskou mě rozesmáli jak mi to říkali, nevim proč neřeknou, že ji třeba majitel nevedl a nejezdil do autorizovanýho servisu.... ale že se ztratila...
ale aspoň nejsou takoví, že by se ji snažili napsat sami, i když časem na to třeba taky dojde...
s tou serviskou mě rozesmáli jak mi to říkali, nevim proč neřeknou, že ji třeba majitel nevedl a nejezdil do autorizovanýho servisu.... ale že se ztratila...

ale aspoň nejsou takoví, že by se ji snažili napsat sami, i když časem na to třeba taky dojde...

Focus II HB 2005 Titanium, Duratec HE 2.0 PFI, 107 kw
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
to s tym tuknutim...to je az taky problem? teda pokial to bol len tukanec...
na starom som mal menene obidva narazniky, ja sam som obtrel auto z boku tak, ze bolo treba lakovat...
na novom mam menene zadne dvere a predne okno.
jasne, auto som pred opravou nevidel a info mam len od fokiho, ale tak musim doverovat
ale bolo to proste zozadu nabrane a bolo treba menit dvere.
jasne, pokial by to bolo zborene brutalne, tak to je ine, ale menene diely este nic neznamenaju...
na starom som mal menene obidva narazniky, ja sam som obtrel auto z boku tak, ze bolo treba lakovat...
na novom mam menene zadne dvere a predne okno.
jasne, auto som pred opravou nevidel a info mam len od fokiho, ale tak musim doverovat

ale bolo to proste zozadu nabrane a bolo treba menit dvere.
jasne, pokial by to bolo zborene brutalne, tak to je ine, ale menene diely este nic neznamenaju...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13552
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
Ak menili aj zadne skla, tak to len tukanec nebol.
- solfan
- Test driver
- Příspěvky: 2984
- Registrován: 09.12.2008 10:01
- Bydliště: Praha
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
ved mohli menit zadne dvere...
Focus II, 1.8i, 2010
Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

Focus I 3D, 1.6i, 2003
Mondeo Mk4, 2.0 TDCi, 2011, automat
Ford Focus Kombi II, 1.6i, 2009, automat

Focus Kombi II, 1.8 TDCi, 2005,

-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13552
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
Mozno som detailista. Pisal skla, nie sklo
Ak menili tie male za zadnymi dverami, alebo na zadnych dverach, plus piate dvere, to musela byt dobra morda.

- peg
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 28.12.2012 20:44
- Bydliště: Olomouc
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
jj, všechny zadní okna (3., 4. dveře + ty malinkatý) měly jiný číslo než přední (1.,2. dveře)
řekl bych, že i 5. měly jiný číslo, ale nechci kecat... ale vím, že ty měly jinou tloušťku laku než zbytek karoserie
řekl bych, že i 5. měly jiný číslo, ale nechci kecat... ale vím, že ty měly jinou tloušťku laku než zbytek karoserie
Focus II HB 2005 Titanium, Duratec HE 2.0 PFI, 107 kw
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13552
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
To vyzera na 2 auta v jednom 

- Wolodyjowsski
- Zkušený
- Příspěvky: 1257
- Registrován: 29.10.2010 20:15
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford Focus II 2.0 16V Duratec
Může se lišit (novější) sklo čelní - řekl bych, že občas ho může rozbít kamínek a sklo se pak vymění...peg píše:jj, všechny zadní okna (3., 4. dveře + ty malinkatý) měly jiný číslo než přední (1.,2. dveře)
řekl bych, že i 5. měly jiný číslo, ale nechci kecat... ale vím, že ty měly jinou tloušťku laku než zbytek karoserie
Může být i rozdíl na bočních, třeba v zadních dveřích může být např. u r.v. 2006 třeba 6 a u zadního sloupku klidně 5 a je to origo z výroby, nicméně pokud je novější, je nutno zpozornět.
Sklo z boku může taky vybít třeba "čorkař" a pak samozřejmě roky nesedí.
I tloušťky laku mohou být docela rozdílné - mj. vodorovné vs.svislé plochy, metalický lak vs. obyč atd.atd.
Ideální je mít poblíž "komparační vzorek"

-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 30.03.2010 12:40
- Bydliště: Prešov
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Panove mam otazku: vyberam si nejake novsie auto a mam vo vyhlade fofo 1,6 TDCI 80KW najazdenych 99000 km poctivych a tv 8/2008 s Dpf filtrom. Problem je ten ze to by bol moj prvy diesel lebo do teraz som mal sama benziny. Robim kratky vzdialrnosti do prace max 2km tam a 2 spet. Oplati sa mi ho vziat aby som sa nejak nevypekol. Dakujem za kazdy postreh.
Ford FOCUS rv.2002 1.6 16v dovoz DE. Vybava Trend
- mouse
- Test driver
- Příspěvky: 3035
- Registrován: 18.03.2011 14:37
- Bydliště: Praha 5
- Kontaktovat uživatele:
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
tak takovou vzdálenost bych nejezdil ani s benzínem, ale jezdil bych na kole a nebo pěšky
- V12
- Test driver
- Příspěvky: 6102
- Registrován: 10.02.2010 22:59
- Bydliště: Soporna, SK
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
smuli563 :
Ked ho zoberies, do mesiaca si v servise s neregenerovatelnym DPF, oprava vymenou za nie najmensie prachy. Ta rada s bicyklom bola velmi vystizna, trefna a pravdiva. Na to ani benzinak nie. Pokial ale si so zhorsenou pohyblivostou, vyber jedine maloobjemovy benzinak BEZ TURBA - nezozerie ti gate a zaroven bude aj spolahlivy. Na taketo jazdenie sa tazky Focus absolutne nehodi. Jeden tip by som mal - Ford Fusion 1.4i - uz sa daju zohnat za celkom slusne prachy. Dobre sa do toho nasada, dobre sa v tom sedi. Ina moznost je Fiesta 1.25i, ak teda nemas problem s pohyblivostou (pretoze sa do nej lezie horsie, ako do Fusiona).
Ked ho zoberies, do mesiaca si v servise s neregenerovatelnym DPF, oprava vymenou za nie najmensie prachy. Ta rada s bicyklom bola velmi vystizna, trefna a pravdiva. Na to ani benzinak nie. Pokial ale si so zhorsenou pohyblivostou, vyber jedine maloobjemovy benzinak BEZ TURBA - nezozerie ti gate a zaroven bude aj spolahlivy. Na taketo jazdenie sa tazky Focus absolutne nehodi. Jeden tip by som mal - Ford Fusion 1.4i - uz sa daju zohnat za celkom slusne prachy. Dobre sa do toho nasada, dobre sa v tom sedi. Ina moznost je Fiesta 1.25i, ak teda nemas problem s pohyblivostou (pretoze sa do nej lezie horsie, ako do Fusiona).
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 13552
- Registrován: 18.07.2011 19:55
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Diesel + kratke trate = diera na peniaze
Diesel + DPF + kratke trate = kanal na peniaze
Na taku kombinaciu ani nepomysli. Budes iba nadavat, auto sa bude kazit a ty liat do toho peniaze. Ako pisali vyssie, bud bicykel, skuter, kolobezku alebo nejaky maloobjemovy benzin. Na par km ti staci aj Fiat Punto alebo Favorit. Ak spravis rocne 200dni*4km (800km), tak to moze byt aj crep, co sa po 2000km rozpadne. Nemusis aspon riesit EK/STK
A vobec, naco by si chcel menit tvoje sucasne auto? Kvoli 2 km do roboty? To mi pride fakt, ze len pre dobry pocit, ze mam nove alebo ukazat sa pred kolegami.
Diesel + DPF + kratke trate = kanal na peniaze
Na taku kombinaciu ani nepomysli. Budes iba nadavat, auto sa bude kazit a ty liat do toho peniaze. Ako pisali vyssie, bud bicykel, skuter, kolobezku alebo nejaky maloobjemovy benzin. Na par km ti staci aj Fiat Punto alebo Favorit. Ak spravis rocne 200dni*4km (800km), tak to moze byt aj crep, co sa po 2000km rozpadne. Nemusis aspon riesit EK/STK

A vobec, naco by si chcel menit tvoje sucasne auto? Kvoli 2 km do roboty? To mi pride fakt, ze len pre dobry pocit, ze mam nove alebo ukazat sa pred kolegami.
- Giggo
- Zkušený
- Příspěvky: 1215
- Registrován: 06.02.2011 09:43
- Bydliště: Praha
Re: FOFO 1,6 TDCI 66kW nebo 80kW
Jak píšou všichni auto s DPF na takový provoz určitě ne. I kdybys o víkendech jezdil více (100km někam) a auto mělo možnost se vypálit bude trpět v zimě, kdy nemá žádnou šanci se ohřát .. u toho benzínu aspoň nějaký teplo vznikne.
Mondik IV. 2011 2.0 TDCi 120kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
dříve FoFo II. 2006 1.6 TDCi 80kW@106kW
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host