Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Uživatelský avatar
Sagic
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1129
Registrován: 18.06.2012 11:59
Bydliště: Náchodsko

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Sagic » 01.08.2013 09:09

Přesně tak, aditivovana nafta smrdí nakysle.
Je:
Ford Focus III 1.6 Ecoboost 110KW
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 46&t=46977

Byl:
Ford Focus 2/2006 1.6 TDCi 80 KW s DPF

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od vita_k » 01.08.2013 09:41

Heeee, Jardak to trefil na hlavičku:)
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 01.08.2013 10:22

:blee: ...tankujem klasiku OMV, prípadne klasiku SHELL, raz za čas Maxxmotion OMV.

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 01.08.2013 10:26

Shell nebrat!

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 01.08.2013 10:35

Prečo? Vidí sa mi byť lepší ako klasika od OMV.

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 01.08.2013 10:46

Viděl si testy?

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 01.08.2013 10:59

tak čo je vlastne najlepšie.??...keď je všetko zle..?
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od smoula » 01.08.2013 11:05

Aral Ultimate Diesel :palec_nahoru:

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Marod22 » 01.08.2013 12:03

Shell mal najvyššie cetánové číslo z NEprémiových palív (nafta).


Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Jardak » 01.08.2013 16:41

phofy píše:A co do toho tankuješ, někde se to tady řešilo, že aditivovaný palivo smrdí trochu kyseleji
Ale není to žádnej štiplavej smrad, spíš takový lehký aroma. Pokud to ale po studeným startu bíle kouří, tak je něco špatně. Moje auto po startu (ani prvním ranním) nezakouří vůbec, takže asi má něco špatně. Kdyby mrzlo, tak řeknu svíčky, ale při těchto teplotách spíš vstřiky. :cry:
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

Uživatelský avatar
phofy
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9505
Registrován: 23.07.2011 11:32
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od phofy » 01.08.2013 20:42

Tak já mám štiplavej smrad, v zimě když je tak okolo 0 C :mrgreen: Ale minule mě překvapilo u kamaráda, ten mám 1.6 tdci 66kw a taky mu šel z toho bílej štiplavej smrad, ale to byl takovej velkej mrak :mrgreen: a přitom v zimě startuje na první nažhavení bez kolísání otáček :nixw:

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 01.08.2013 21:26

Jedná otázka možno od veci...prečo za studena, keď ráno naštartujem agregát je chladný poklepkávajú vstreky a keď sa auto zohreje tak je všetko ok..??...je to predzvesť niečoho zlého alebo to má tak byť..??..čím to je sposobené..??
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Uživatelský avatar
Jardak
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2713
Registrován: 10.01.2010 10:52
Bydliště: Kaznějov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od Jardak » 01.08.2013 22:01

To, že diesel je po studeným startu hlučnější je tak trochu jeho vlastnost, která se jeho vývojem hodně potlačila. Pokud máš pochybnosti, tak ať si to poslechne někdo kdo má s tímto motorem zkušenosti a dovede posoudit jestli je to v normě nebo ne.
je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia kombi 1,4 TDI 70 kW 2008
byl: Focus kombi 1,8 TDCi 74 kW 2002,

marosmanik25
Junior
Junior
Příspěvky: 482
Registrován: 03.01.2013 19:57
Bydliště: Bardejov

Re: Výměna vstřikovačů a čerpadla - věci okolo

Příspěvek od marosmanik25 » 02.08.2013 07:30

Ako ja si myslím, že to v norme je...lebo na 3 valce to neide..len som nevedel čo to sposobuje ten zvuk...ale okejj dik ..
FOFO 1,6 TdCI 2007 80kw DPF off, EGR off, 103kw
Punto 1,8 HgT 2003 96kw
https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=40537

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů