To chce klid kluci, nehádejte se

.
Když budu citovat vítr73....
vitr73 píše:....a vsechny auta co jsou starsi 12 let a maji nájezd větsi nez 200 tisic km jsou uz hromady srotu na dorazeni...to je muj nazor.....
.... tak musím uznat že má v podstatě svým způsobem pravdu. Že můj fofánek je bez koroze a na pohled hodně zachovalý krasavec, to ještě neznamená že to není v jistém smyslu hromada šrotu. Nějaké iluze si nedělám, protože každé auto a jeho součásti se po jisté době a určitém nájezdu opotřebují a s tím, bohužel, nikdo nic nenaděláme. Vítr73 má krasavce ještě o rok staršího, takže ví o čem píše. Třeba neřeší problémy s motorem ale občas musí řešit zase jiné potíže, tomu se prostě žádný z nás, majitelů takto starého auta nevyhneme.
Když jsem jezdil na podobně starých autech kdysi dávno, tak jsem absoutně nic neřešil. Jak píše správně Jardak, tenkrát se i cena GO motoru třeba u Š120 pohybovala v úplně jiných cenách. Já jsem si v těch dobách opravoval svá auta sám a cenu dílů jsem vůbec neřešil, všechno jsem sehnal skoro zadarmo nebo za pár drobných. Jo to byly časy. S motorem jsem nemusel dělat nikdy nic, protože dřív než stačil odejít tak mě auto shnilo

. Je fakt, že tenkrát byly u ojetin i ty kilometrové nájezdy někde úplně jinde než dnes.
Na spotřebu oleje byl nejlepší Wartburg, tam jsem nic takového neřešil protože jsem lil olej přímo do benzínu
