Pokud máš stejné číslo závady,tak to budeš muset řešit jako my tady všichni.s-roman píše:Zdravím, přečetl jsem si postupně celé vlákno a všem co mají závadu C 1288 - snímač tlaku - porucha funkce, tak jim na palubce svítí ESP SYSTEM FAULT, mě ESP OFF. Při startování problikne na vypínači ESP kontrolka funkčnosti. Je to ta stejná závada ABS/ESP modulu?
Nefunkční ESP
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 21.06.2012 18:55
Re: Nefunkční ESP
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 01.02.2013 22:45
Re: Nefunkční ESP
Pani, okolo 190EUR sa to da zohnat cez amazon, original diel - FORD, part number 1692659. Inac odkedy mi menili brzdovku, tak mi to zacalo obcas svietit (ESP). Aktualne mam asi aj defekt, pretoze mam neustale makku pravu, prednu pneu a po dofukani to vydrzi cca tyzden a potom to stale pada na 1,7bar. Toto moze mat dopad na ESP?
- tutys
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční ESP
Zdravím, vlákno mám celé pročtené a ztotožňuji se se závadou C1288. Jelikož jsem človíček spořivý se dvěmi dětmi na krku, volím tu nejlevnější možnost, t.j. použitý celý modul z vrakoviště za poloviční cenu. Teď stojím před otázkou, zda budu muset na kalibraci nového modulu (použitého z vrakoviště) na diagnostiku, nebo to c-max rozlouskne sám? Co jsem tak vyštudoval, tak se do všech modelů dával stejný modul akorát koncové číslo končí buď HA, HB, HC. Chápu dobře, když koupím pouze hydraulickou část, tak se nic kalibrovat nebude, jelikož ŘJ modulu zůtává stejná a po výměně za novou hydraulickou část již závadu nenačte?
Ford Mondeo kombi, TITANIUM, black-panther, 2,0TDCi - 103kW, 3/2012
- foki
- Admin
- Příspěvky: 19257
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční ESP
budes muset
Odpovědi lehké - 100,- Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
Odpovědi, při kterých
se musí myslet - 240,- Kč
Vážné odpovědi - 340,- Kč
Odpovědi na hloupé
a zbytečné otázky - 400,- Kč
specialní sazba :
otázka, na kterou jsem už dříve odpověděl - 500 Kč
- lucky.jack
- Test driver
- Příspěvky: 8461
- Registrován: 12.03.2011 21:18
- Bydliště: v Hradci Královým
Re: Nefunkční ESP
tutys píše:Co jsem tak vyštudoval......

Focus III combi, 10/2011, 1.6 Ti-VCT 105 poníků
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
>Galerie< - Focus II combi 10/2007 Collection(mezifacelift), 1.6 TDCi 66 kW/214Nm - chip 81kW/245Nm
- tutys
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční ESP
Tak hydraulická část modulu úspěsně vyměněna bez nutnosti další diagnostiky, kdy jsem na autě měl s koncovkou HC a z vrakoviště mi poslali HA. Práce tak na 2,5 hod. v klidečku i s odvzdušněním. Opravdu nevím, co se tam mohlo vy.rat, pač celá ta mechanická část je pro mě španělská vesnice
Kdyby měl někdo zájem o elektronickou část modulu, tak je k mání.

Ford Mondeo kombi, TITANIUM, black-panther, 2,0TDCi - 103kW, 3/2012
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.06.2013 14:27
Re: Nefunkční ESP
Zdravím všechny,
taky patřím do klubu chyby C1288 (Ford Focus C-max 1.6 Ti-VCT)
Měl bych dotaz, je možný tu chybu prostě ignorovat, neb na opravu teď nejsou peníze? Nemůže to mít nějakej negativní vliv na brzdy, aby třeba jednoho dne nevysadily úplně? Bez ESP se obejdu, přizpůsobím tomu styl jízdy.
Díky
taky patřím do klubu chyby C1288 (Ford Focus C-max 1.6 Ti-VCT)

Měl bych dotaz, je možný tu chybu prostě ignorovat, neb na opravu teď nejsou peníze? Nemůže to mít nějakej negativní vliv na brzdy, aby třeba jednoho dne nevysadily úplně? Bez ESP se obejdu, přizpůsobím tomu styl jízdy.
Díky
Ford Focus C-max 1.6 Ti-VCT 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.06.2013 14:27
Re: Nefunkční ESP
A ještě jednu otázku bych měl. V servisu, kde mi dělali diagnostiku mi radili poslat to k elektrikářům na proměření, že by to mohlo být i elektřinou. Má to cenu, nebo jsou to vyhozený peníze? Díky
Ford Focus C-max 1.6 Ti-VCT 2006
- tutys
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční ESP
Osobně si myslím, že se s tím jezdit dá a vůbec ničemu to nevadí, krom toho teda, že máš nefunkční ESP, svítí ti kontrolka a píše ti to na display, ale já jsem puntičkář a řekl jsem si to stejné, ale po týdnu mě to sr.lo, tak jsem se začal pídit, jak nejlevněji závadu odstranit a to je napsáno viz. příspěvek výše. Jinak ABS mi fungovalo a ESP jsem nestihl vyzkoušet, respektive jezdím tak, aby mi nemuselo pomáhat (krom na sněhu), ale to si ho vypínám, pač mi kazí požitek z jízdy.
S tou elektrikou bych to moc růžově neviděl, jelikož pokud ti vykazuje chybu C1288, tak je to téměř se 100% jistotou ten hydraulický bazmek.
S tou elektrikou bych to moc růžově neviděl, jelikož pokud ti vykazuje chybu C1288, tak je to téměř se 100% jistotou ten hydraulický bazmek.
Ford Mondeo kombi, TITANIUM, black-panther, 2,0TDCi - 103kW, 3/2012
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 23.06.2013 14:27
Re: Nefunkční ESP
Díky za reakci. Bez ESP se obejdu, na svítící kontrolu si zvyknu
a až budou finance, nechám to opravit.

Ford Focus C-max 1.6 Ti-VCT 2006
- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční ESP
Já už jezdím s touhle chybou asi rok a zatím jsem se nikde nerosekal. Auto jezdí i brzdí normálně. Už jsem si zvykl i na to, že mi na palubovce svítí kde co
Vzal jsem to tak, že ESP využiju tak 2x do roka a to jenom v zimě kdy to sem tam klouže.
Teď bych to ale rád vyměnil ať mám klid. Jen mě trochu zaráží jedna věc. Zjištoval jsem konstrukční číslo ESP modulu přímo ve Fordu podle VINka jako na fotce u YOOP (3M51-2C405-HB) toto označení mám i v autě ale podle Forda tam příjde modul s ozančením JC. Kde je zakopaný pes
Možná malá rada jak zjistit jaký ESP modul máte: Buď jak psal Foki, sundat baterku, kryt atd nebo sundat levé přední kolo, odšroubovat šrouby na podběhu, jenom trochu uvolnit podběch a přes díru kde vede nějaká elektronika trčí ESP modul, pokud budete mít trochu štěstí tak jako já tak ten štítek bude koukat přímo na vás.

Teď bych to ale rád vyměnil ať mám klid. Jen mě trochu zaráží jedna věc. Zjištoval jsem konstrukční číslo ESP modulu přímo ve Fordu podle VINka jako na fotce u YOOP (3M51-2C405-HB) toto označení mám i v autě ale podle Forda tam příjde modul s ozančením JC. Kde je zakopaný pes

Možná malá rada jak zjistit jaký ESP modul máte: Buď jak psal Foki, sundat baterku, kryt atd nebo sundat levé přední kolo, odšroubovat šrouby na podběhu, jenom trochu uvolnit podběch a přes díru kde vede nějaká elektronika trčí ESP modul, pokud budete mít trochu štěstí tak jako já tak ten štítek bude koukat přímo na vás.
1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční ESP
Nazdar borci, potřeboval bych radu od těch co už to měnili. Konečně jsem sehnal ESP modul a chystám se ho vyměnit. Je třeba při odvzdušnění mít zaplé zapalování? Díky
1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
- tutys
- Nováček
- Příspěvky: 94
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- lalinek
- Nováček
- Příspěvky: 151
- Registrován: 30.11.2011 17:26
- Bydliště: Kopřivnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nefunkční ESP
Dnes jsem konečně vyměnil hydr. část ESP modulu, zcela sám, takže když to svedu já tak už snad kdokoliv jiný
Šlo to docela dobře, do doby než jsem se dostal k samému modulu. Pak už to byla delší chvilka nervů ale nakonec se povedlo. Elektroniku jsem tam nechal původní neboť jsem se trápil, jak sundat ten konektor, takže jsem hydraulickou část měnil přímo v tom kousku místa. Trvalo mi to asi 3,5 hodiny i s odvzdušněním. Po nastartování kontrolka ESP zhasla, takže O.K. a velká úleva
Je jen otázka jestli by se měla udělat nějaká kalibrace - pokud je to nutné.


Je jen otázka jestli by se měla udělat nějaká kalibrace - pokud je to nutné.
1.6 Ti-VCT 85kw, 2005, Titanium, https://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 95&t=30866
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 10.01.2012 08:30
Re: Nefunkční ESP
taky se chystám měnit. Můžeš detailně popsat postup... Jak jsi odvzdušňoval?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 0 hostů