Turbo - komu húka krajšie?

Odpovědět
kissjoe
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 04.05.2012 20:03

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od kissjoe » 19.06.2013 20:14

Potreboval bych zistit dotahovaci moment u banjo skrutke pri turbu 1.6 66kw. Chystam se na cisteni...

Dekuji

Uživatelský avatar
kiblik
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 540
Registrován: 01.05.2012 14:57
Bydliště: CR

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od kiblik » 19.06.2013 23:22

smoula píše:Pánové, jsou alpské průsmyky pro turbo vražedné? Přemýšlím, že bych si udělal výlet na Grossglockner, ale bojím se, abych tam neoddělal turbo. Pokud bych to vyjížděl se zahřátým motorem a po dojedí, to nechal důkladně, třeba i 10min dochladit, může se mu něco stát? :)
Tak ja nevim jak vy ale ja mam presne s timto zkusenost a rekl bych, ze ne zrovna pozitivni. Loni jsme byli v alpach a napadlo nas vyjet si nahoru na Alpenstrasse cce 15km do 12%stoupani a pak zpet. No a muzu rict ze ve 2/3tinach trasy uz bylo to auto tak utahany a turbo ukviceny, ze se mu nechtelo pokracovat, tak sem to radeji otocil no a po ceste zpatky i presto, ze sem brzdil motorem na 3ku mi malem shorely brzdy a to mam vepredu i vzadu kotouce. Takze, kdo to s nacatym turbem nezkusil, tak at tady smoulu neplete.

Smoulo, pokud mas opravdu nacate turbo, takovouto extremni cestu si radeji odpust jinak by si mohl skoncit v servisu driv nez se nadejes. A pokud se tam prece jen vydas drz ho poradne v otackach at to turbo nemusi moc tlacit a neuzene si nejakou poruchu, kdyz je motor poradne roztoceny jede se mu lepe vlastni setrvacnosti . Rekl bych idealne nad 2500rpm a nic min.

Tahle alpske dalnicni kopce v rakousku nejsou problem ani pro focus se 190 000km coz ten nas uz ma. Toho bych se nebal.
KIBLIK007
Mozna Mondeo MK4
Je:HUBERT FordFocusCombi 1.6TDCi100kW(chip), noDPF,noEGR, r.v.2007,najeto 322tis km,5.5/100km...... jede i bez turba :D
Je:STRIBRNAK ŠkodaOctavia 1.6MPi75kW,r.v.2009,najeto235tis km,7.0l/100km

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od Marod22 » 20.06.2013 07:43

Ale pokial má to turbo v takom stave, že mu toto hrozí tak by som s tým nešiel ani do obchodu. Buď to auto jazdiť môže, alebo nemôže.

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od smoula » 20.06.2013 08:46

kiblik: právěže nehouká, nic :D Jen mam strach, jeslti po tom výjezdu houkat nezačne :lol:

Uživatelský avatar
Sobull
Zkušený
Zkušený
Příspěvky: 1393
Registrován: 24.08.2009 18:09
Bydliště: Polička

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od Sobull » 20.06.2013 09:28

Na to je nějaká diagnóza, nějaký para...cosi :mrgreen:
FFII kombi 2,0TDCI, 2006

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od V12 » 20.06.2013 12:37

smoula :
Ci mas turbo OK sa da zistit jednoducho - daj si parkrat po sebe Buchlovske kopce s plynom na podlahe v style zavodu do vrchu. Ked to turbo prezije, nemas sa coho bat. A ked klakne - tak ho vymenis teraz a nie az po 1000 km.
Ale bacha na policajtov, aby Ti nezobrali rodny list.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od Marod22 » 20.06.2013 16:56

Ale veď jemu ani nehúka, predpokladám, že aj ťahá a olej nežere. Nemá význam ho zbytočne trápiť. Smoula má len zas svoje dni :mrgreen:

Uživatelský avatar
vita_k
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 4025
Registrován: 05.11.2010 17:55
Bydliště: Brno a okoli

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od vita_k » 21.06.2013 08:25

Taky myslim,ze se z toho vyspí :grin:
Mondeo MK5 2015, 2.0 nafta 110kW viewtopic.php?p=1209319#p1209319
byl: Mondeo 1.6 EB viewtopic.php?f=256&t=46148 byl: FFII 07', 1.6tdci 80kw byl: escort 97', 1.8tdi 66kw

paranmax
Junior
Junior
Příspěvky: 253
Registrován: 24.07.2010 10:06
Bydliště: Slavkov u Brna

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od paranmax » 21.06.2013 19:43

No jo Buchlovské kopce jsou dobré. Akorát když jedu na 4. přes 100km/h tak se divím že v těch zatáčkách nezačnu dělat kotrmelce. akorát mě serou ti policajti co tam s oblibou měří.
Ford Focus C-Max 2004,Ghia,1.6 tdci,80kw.Bez DPF
a druhé aby se ford netrápil sám Mercedes Benz A160,74kw,benzín
předtím:Ford Mondeo mkII 1998,Ghia ,2.0i, 96kw

Uživatelský avatar
V12
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6102
Registrován: 10.02.2010 22:59
Bydliště: Soporna, SK

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od V12 » 22.06.2013 21:09

paranmax píše:...akorát mě serou ti policajti co tam s oblibou měří.
Kua, ja tam na niektorych usekoch mam trojku na 6700 a na tacho 140 :twisted: . Aby som si zacal davat pozor. Diky za upozornenie.
DV6 nie je motor. Ale sustava nahodne umiestnenych suciastok co vrcia a trasu sa a popritom zeru naftu...

Mondeo 2.5T Titanium SK
ZEM JE NASE IHRISKO

Uživatelský avatar
foker
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 551
Registrován: 15.01.2012 14:27
Bydliště: Nitra

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od foker » 22.06.2013 22:31

Takze "emisnu" robis dost casto
Ford S-Max 2014 2.0TDCi 120kW

Pavel194
Nováček
Nováček
Příspěvky: 51
Registrován: 05.12.2011 17:17
Bydliště: Karvinsko

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od Pavel194 » 26.06.2013 19:00

Na odlehčení přídám.

Mě turbo nehouka a nebojím se točit motor daleko za 4tis.ot.. Najeto 152500km. Olej Formula F 5w30. Turbo po každé jízdě nechám vydechnout.

Kolega se stejným motorem, akorat r.v. 2008 houká jak první středu v měsíci a jezdí ještě razantněji než já a to ani nečeká až se mu motor zahřeje. Jak zastaví s "červeným" motorem tak ho hned vypne a odpověď na otázku proč nedochalazuje turbo je? To je zbytečné. Najeto 140000 +- a NO PROBLEM.

Houkají i jine "tédéíčka" nejen od Fordu a PSA. Když si přečtu tady toto fórum tak to ve mě vyvolává dojem, že s motorem 1.6 TDCi 80kW raději nevyjíždět a když už vyjedu tak opatrně :shocked: , aby se náhodou nepokazil a já nemusel do servisu. Tak hlavu vzhůru a jezdit!
Je: Peugeot 407 sw; 1.8 16v 92kW; 2010
Byl: Ford Focus Turnier; 1.6 TDCi 80kW; 2006

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od smoula » 26.06.2013 19:35

No a tedka sem zjistil strašnou věc :-( Díval jsem se do servisní knížky a 2x předchozí majitel přetál výměnu oleje o cca 10tis km :nixw: :nnou:

Uživatelský avatar
Marod22
Pokročilý
Pokročilý
Příspěvky: 844
Registrován: 09.05.2012 08:19
Bydliště: Bratislava

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od Marod22 » 26.06.2013 19:40

To je pekné, ale niekomu to proste jazdí a niekomu nie. Brat kúpil auto s nájazdom 140000, kúpené na SK a pravidelne servisované. Má ho asi rok a Ford preklína do horúcich pekiel. A to má ten slabší motor bez DPF ako ja. Tí ľudia na fóre si problémy nevymýšľajú. 1,6 TDCi je šrot, či chceš alebo nie. Sú samozrejme aj výnimky, ale tých problémov s inými dízlami porovnateľnej kategórie je neporovnateľne viac. Možno ešte DCi sa chytá.

Uživatelský avatar
smoula
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4355
Registrován: 21.06.2012 15:24
Bydliště: Klecany

Re: Turbo - komu húka krajšie?

Příspěvek od smoula » 26.06.2013 19:41

Marod: a co stím má tvůj brácha?

Odpovědět

Zpět na „Focus - naftové 2004 - 2011“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů