Spotřeba

Motor, převodovka ...
Moderátor:ZaQik
Odpovědět
Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Spotřeba

Příspěvek od Ma.rt » 28.04.2013 22:40

Jojo, zlata atmosfera... a to vyrobci ji jeste znevyhodnovali tim, ze vetsinou davali kratke prevody, kdyby u 2.0 benzinu byla jeste sestka, ten motor by to v pohode utahnul, tak ma pri 130 spotrebu nejakych 7,5 a je to bezkonkurencni.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13594
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Spotřeba

Příspěvek od stano. » 28.04.2013 22:51

Toto nepis, lebo pride V12 so svojimj tabulkami a prepoctami vykonovej rezervy. :mrgreen:
Inak suhlasim. Turbobenzin jedine do Stcka, Imprezy, 911, a podobnych aut. 0,9 turbobenzin (v podani fiatu dokonca dvojvalec :!: ) hnany na 100 koni sa nevyplati hned 2x. Najprv v spotrebe a potom pri jeho smrti po prvej stotisicovke.

ballu
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4915
Registrován: 28.01.2009 22:46
Bydliště: Zlín

Re: Spotřeba

Příspěvek od ballu » 29.04.2013 05:46

:palec_nahoru: :palec_nahoru: :palec_nahoru:
BMW R1100 RT
Bývalo :
Mondeo 2,0L benzín Duratec
Escort 1.6 16V

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6894
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Spotřeba

Příspěvek od Karel2 » 29.04.2013 08:00

Myslim ze jsem nekde v TV videl srovnani spotreby 1.0 Ecoboost a noveho ST pri jizde na okruhu. ST melo o krapet mensi prum. spotrebu a ani moc neujizdel. :mrgreen: Za me tenhle motor(1.0) klidne, ALE koupit novy auto.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

PapoS
Junior
Junior
Příspěvky: 470
Registrován: 07.02.2013 20:04

Re: Spotřeba

Příspěvek od PapoS » 29.04.2013 10:09

Ono ked sa to auto pouziva v podmienkach na ktore je viac menej urcene tak je to ok.

Mna dost zaujima co sa bude diat dalej ked od 09/2014 zacne Euro 6 a este viac ked od 2017 maju klesnut pre benziny sadze na 4,5 miligramu (cca 10 nasobne), ako je teraz pre dizle.
Ford Focus III hatchback 1,6 ecoboost 110kw

Uživatelský avatar
Karel2
Test driver
Test driver
Příspěvky: 6894
Registrován: 10.09.2011 09:51
Bydliště: Přerov

Re: Spotřeba

Příspěvek od Karel2 » 29.04.2013 10:59

No podle me to bude urcite nejake kurvitko ala DPF, nebo dalsi konstrukcne "vyborna vec" pro splneni normy, ale v praxi se to ukaze jinak.
Ford Focus III ST-Line, 1.5, 110kW, Red and Black ed. (r.v. 17)
byl: Ford Focus 1.6 16V 74kW+ 7/2011 Hatchback
byl: Ford Escort 1.8TD 51kW 10/1996 Hatchback
Galerie

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Spotřeba

Příspěvek od Ma.rt » 29.04.2013 21:20

stano. píše:Toto nepis, lebo pride V12 so svojimj tabulkami a prepoctami vykonovej rezervy. :mrgreen:
Inak suhlasim. Turbobenzin jedine do Stcka, Imprezy, 911, a podobnych aut. 0,9 turbobenzin (v podani fiatu dokonca dvojvalec :!: ) hnany na 100 koni sa nevyplati hned 2x. Najprv v spotrebe a potom pri jeho smrti po prvej stotisicovke.
nahodou mazda do toho 2.0, co ma ford, 6kvalty davala, nevim, jak zprevodovane, ale asi to je rychlejsi nez 5kvalt od forda.
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

fofo2001
Nováček
Nováček
Příspěvky: 168
Registrován: 17.03.2009 11:26

Re: Spotřeba

Příspěvek od fofo2001 » 29.04.2013 22:26

Teda nic proti atmosférám, jejich reakce na plyn je něco, co člověk s dnešními turbomotory už nezažije. Nejsem nějakej nadšenec pro všechny novinky, ale ty turbobenzíny podle mě nejsou úplně od věci. Znám dva případy ze svého okolí, kamarádovi s Yetti 1.8 to bere 9l pořád. Ten na to teda celkem šlape. Můj otec měl dvě oktávky atmosféry 1.6 a teď má 1.4 turbo a jezdí dálky za 5,5, o litr míň, než s atmosférou. Ten má zase hodně lehkou nohu. Takže turbo nabízí - pokud chceš jezdit svižně, výkon tam je, pokud to chceš lechtat, můžeš se dostat na nízkou spotřebu.
Mondeo combi 2004 TDCi 96kW

fofok
Test driver
Test driver
Příspěvky: 4992
Registrován: 16.10.2009 19:27
Bydliště: střední čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Spotřeba

Příspěvek od fofok » 29.04.2013 23:30

Turbobebenziny žerou málo o tom žádná.Kdo je má doma jako svoje auto těm žerou míň a ty co je maj jako služební a prasej to logicky víc.Dovedu si představit 1,0 ecoboost na domácí ježdění se spotřebou v pohodě do 6 l.
Byl Focus II kombi 2011 1,6 16v
Obrázek
Je VW Golf VII ME 1,0 TSI 2019

Ma.rt
Test driver
Test driver
Příspěvky: 2867
Registrován: 25.04.2008 19:25
Bydliště: Praha

Re: Spotřeba

Příspěvek od Ma.rt » 01.05.2013 22:11

ano, to tak je, ale uz jsou v tom kurvitka navic a otazka je, co zivotnost. Kdyz jsem si koupil atmosferu coby ojetinu se 120tkm, tak celkem nic moc riziko, u turbobenzinu uz je to riziko navic
Ford Mondeo Turnier, 2.0 107kW, 2010 FL
no start&stop, no TPMS, no shift advisor, no FAP, no turbo, no direct injection, no intelligent charging = no features getting you down

Dříve: Ford Mondeo Turnier, 1.8 92kW, 2001

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: Spotřeba

Příspěvek od Nonid » 01.05.2013 22:54

Prakticky stejne o drzku, jako koupit Turbodiesel -> odebrani ty jistoty vydrze atmosfery :)
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13594
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Spotřeba

Příspěvek od stano. » 02.05.2013 09:16

Hlava mi neberie vyznam turbobenzinu v autach okrem supersportov. Tam to patri. Ale na cesty?

Kupim atmosferu: Jazdim za drahsie, ale servis je lacny a viem si ho urobit doma/
Kupim diesel, preplnany: Jazdim lacno, ale servis je drahy a musim sa spolahnut na cudzie firmy.

Tak preco kombinovat nevyhody z oboch kategorii?

Uživatelský avatar
ZAHRY
.
.
Příspěvky: 6988
Registrován: 08.11.2011 13:20
Bydliště: Olomoucký kraj

Re: Spotřeba

Příspěvek od ZAHRY » 02.05.2013 09:36

Mas pravdu - jenze je treba si uvedomit, ze s postupem casu pribyva turbobenzinu na trhu cimdal vic a vytlacuji tak pomalu atmosfery. :nixw:
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173+PS
Ford Focus combi ST170 r.v. 02 173PS
Ford Focus BAU!!! ST170 r.v. 02 173PS

Ford Focus combi 1,8 TDi Endura, r.v. 01, 90PS - aneb limitovaná série TDDi LPG by kozlow
Zahryho Focusek

stano.
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 13594
Registrován: 18.07.2011 19:55

Re: Spotřeba

Příspěvek od stano. » 02.05.2013 09:57

Myslim to tak, ze pokym je moznost kupit si atmosferu, tak ju vyuzijem. Zasrana EU a debilni Bruselski uradnici :evil:

Uživatelský avatar
Nonid
Test driver
Test driver
Příspěvky: 5279
Registrován: 05.12.2012 21:07
Bydliště: Práááha - Vyšehrad!

Re: Spotřeba

Příspěvek od Nonid » 02.05.2013 18:30

Mno a brzo uz budem muset zahodit nase focusy, jestli se upravej normy spalin... Smejdi se snazej zredukovat pocet ojetin v provozu, jenze prumerny stari auta v CR je nejakejch 13 let :totlsmile:
Ford Focus ST170, 2002, 5dv, Panther Black, 2016-
Bylo:
Peugeot 205 1.4, bažiňák
Ford Focus 1.6 16V, hatchback, aquamarine blue
Ford Focus 1.8 16V, 2003, 5dv, Černá Panther, 2013-2017

Odpovědět

Zpět na „Motor“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti