Studený motor
- ronin
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lanškrounsko
Studený motor
Nazdar Pánové.Jsem konečně nový forďák a na mém FOFO mě zneklidňuje že při nastartování studeného motoru dosti zakouří někdy i chcípne.Je to normální?Vlastnil jsem Škodu Felicii taky diesel a ta to nedělala.(Diesely Škoda nebrat aspoň po zkušenosti s felicií HRUZA.
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Doporučuji uvést do podpisu motorizaci ... Diesly jsou asi čtyři.
Popisovaná věc není normální. I když za chladu (březen) mi to taky udělalo oblak, ale chod byl kultivovaný ajen oblak, pak okamžitě klid.
Popisovaná věc není normální. I když za chladu (březen) mi to taky udělalo oblak, ale chod byl kultivovaný ajen oblak, pak okamžitě klid.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
-
- Nováček
- Příspěvky: 38
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Jihlava
- ronin
- Nováček
- Příspěvky: 135
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Lanškrounsko
Re: Studený motor
Omlouvám se učím se sem psát.Poraď te mi jak se s tím tady zachází.ronin píše:Nazdar Pánové.Jsem konečně nový forďák a na mém FOFO mě zneklidňuje že při nastartování studeného motoru dosti zakouří někdy i chcípne.Je to normální?Vlastnil jsem Škodu Felicii taky diesel a ta to nedělala.(Diesely Škoda nebrat aspoň po zkušenosti s felicií HRUZA.
--------------------------
FOFO kombi 2003 1,8 TDCI 85KW
- Stava
- Nováček
- Příspěvky: 128
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Kovove cvaknuti?
Kdyz uz tu resime start novych majitelu, me zase jakoby kovove cvakne pri startu motor. Pri startovani musim klicek drzet asi 2-3sekundy. Je z toho neco spatne?
Pri vypinani slysim prebeh nejakeho ventilatoru ci moturku. Opet to pri vypinani cvakne, nebo tak neco.
Diky za tipy, jinak auto prede a jezdi nadherne, Stava
Pri vypinani slysim prebeh nejakeho ventilatoru ci moturku. Opet to pri vypinani cvakne, nebo tak neco.
Diky za tipy, jinak auto prede a jezdi nadherne, Stava
Ford Mondeo Ghia, 2.0TDCi, 2004 MK3, modrá
- hihi
- Zkušený
- Příspěvky: 1017
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Při otočení klíčkem se "nastavuje klapka" ventilace. Je to slyšet z prostoku středového panelu, hýbe s tím nějaký motorek. Lépe to popsat nedovedu.
2003 a nechce teď startovat?... To bych viděl jako nedobré.
2003 a nechce teď startovat?... To bych viděl jako nedobré.
FF MK3, 2015, 1.5 TDCi 88 kW
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
byl FF kombi 09,TDCi,66kW+DPF
byl FoFo kombi 99, TDDI,66kW,Ghia, Diamond White
- Ahmed
- Test driver
- Příspěvky: 3751
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Ostrava
- DaviS
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 02.02.2008 03:18
Mám podobný problém startuje až na třetí pokus...
Zdar mám podobný problém mám 1.8 TDCi 2002 85KW jede skvěle ale za studena jde špatně nastartovat. Otočím klíčkem motor naběhne a okamžitě zhasne, podruhé někdy běží, většinou ale chytne až na potřetí, přitom jde z výfuku šedý kouř. Po naběhnutí kouř hned zmizí a motor šlape v pohodě. Byl jsem s tím na diagnostice za 890,- mi přehráli soft a řekli kdyby to nepomohlo bude potřeba vyměnit vstřikovače...diagnostika nenašla žádný problém.....tak nevím....
Ford Focus 1.8 TDCi Combi 2002
- Kóťa
- Test driver
- Příspěvky: 9765
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Střední Čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mám podobný problém startuje až na třetí pokus...
Já tedy doufám,že si teď nenaběhnu a nezjistim,že mám auto v háji
Podle mě,když je motor studený a já ho nastartuju,tak trochu dýmu z vejfuku vyleze.Nenějakej zázračnej oblak,ale vyleze.A to u všech 3 fordů...focus,galaxy a courier.Jinak kolikrát žhavíte?Někdo mi doporučil(Ale to především v zimě),že mám nažhavit radši dvakrát,že pak líp chytí a podle mě jo....

Podle mě,když je motor studený a já ho nastartuju,tak trochu dýmu z vejfuku vyleze.Nenějakej zázračnej oblak,ale vyleze.A to u všech 3 fordů...focus,galaxy a courier.Jinak kolikrát žhavíte?Někdo mi doporučil(Ale to především v zimě),že mám nažhavit radši dvakrát,že pak líp chytí a podle mě jo....

- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
to RONIN,taky mám skoro ten sami problém.Ale zjistil jsem že,jak ráno startuji studeny motor a byl jsem zvykli že jsem mačkal automaticky spojku(to vždy) a brzdu aby mi auto někde nepopojelo,tak ten start byl mizerny.Jednoho krásného dne jsem si všiml že jak auto startuji bez sešlápnuté brzdy,tak je vše O.K. S toho usuzuji že baterka je na tom bídně.Při startu si žhavicí svíčky zeberou z baterky pořádnou šťávu + ta brzda nějaky odběr a na pořádné protočeni už není šťáva.A to nemluvím o tom že i pro to žhavení,které má nastoupit hodně rychle je slabá baterka nedostačující .Můj názor je že pro TDCI musí bít baterka ve výborné kondici.Takže moje roční baterka značky BRIT 72Ah 680A asi není to pravé co tam píšou(72Ah 680A).Je ještě horší jak moje původní baterka MOTORCRAFT(v zimě už byla na umření)Chtěl jsem ušetřit asi na nepravém místě.Už začínám šetřit na BANNER POWER BULL 74AH 700A Možná že se pletu a není to baterii.Jinak žhavicí svíčky,pal. filtr mám v pořádku.
- pelen
- Test driver
- Příspěvky: 9259
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
to RopakKota:
Ja zhavim jen jednou a pri startu zmacknu jen spojku. Prvni zimu jsem celou startoval bez funkcnich zhavicu. Pokud bude mraz vetsi jak -15°C, tak bude lepsi zhavit 2x.
to abe:
Baterky 72Ah/680A a 74Ah/700A jsou prakticky shodne. O baterku je zapotrebi se dobre starat, obcas i zmerit, zda je nabita. Pokud je delsi dobu nabita mene nez na 50%, tak u ni nastavaji nevratne deje - rostou sulfaty.
Ja zhavim jen jednou a pri startu zmacknu jen spojku. Prvni zimu jsem celou startoval bez funkcnich zhavicu. Pokud bude mraz vetsi jak -15°C, tak bude lepsi zhavit 2x.
to abe:
Baterky 72Ah/680A a 74Ah/700A jsou prakticky shodne. O baterku je zapotrebi se dobre starat, obcas i zmerit, zda je nabita. Pokud je delsi dobu nabita mene nez na 50%, tak u ni nastavaji nevratne deje - rostou sulfaty.
- abe
- Junior
- Příspěvky: 201
- Registrován: 02.02.2008 03:18
- Bydliště: Bohumin
to PELEN,ano papírově jsou obě baterky stejné,ale věřím že ta BRITKA je slabá že tam není poctivých 72Ah 680A.Díval jsem se třeba na testy různých baterek se stejnou kapacitou a šlo vidět že co mají napsané na papíře nemusí bít pravda.Ale až si koupím Bannerku,tak dám vědět jestli je to vůbec baterkou.Mám měřič napětí v autě s teploměrem a někdy se mi napětí dostane až na 11,3V při žhavení a to se mi zda docela velký úbytek napětí no a právě mi to nastartuje špatně.A jak je tam kolem 11,6 a víc tak je to v pohodě.Všechno je řízeno elektronikou(vstřiky atd.) a možná takový pokles není vhodný.Možná že se pletu,je to můj teoreticky názor.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 1 host